close

کرایه دستگاه هایفوتراپی ؛ کاری لازم و مقرون‌به‌صرفه برای کلینیک‌ها

دستگاه هایفوتراپی

دستگاه هایفوتراپی یک دستگاه جوانساز پوست است که در برخی منابع به اشتباه لیزر هایفو نیز نامیده می‌شود. دستگاه hifu جایگزین عمل جراحی لیفت پوست و صورت محسوب می‌شود و به دلیل تاثیر مطلوب روی پوست و استقبال از آن توسط مراجعه‌کنندگان به کلینیک‌ها و مراکز زیبایی، دستگاه بسیار محبوبی به شمار می‌رود. امروزه اکثر مراکز زیبایی با خرید یا کرایه دستگاه هایفو سعی در ارائه خدمات باکیفیت به مخاطبان عزیز دارند.

در ادامه این مقاله با این دستگاه روش کار آن بیشتر آشنا خواهیم شد. با نیک لیزر همراه بمانید.

نحوه کار دستگاه

تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه باعث می‌شود که امواج مافوق صوت به پوست تابانده شوند. هنگامی که این امواج به لایه‌های پوست برخورد کنند، سه لایه مختلف پوست را تحت تاثیر قرار داده و میزان دمای آن‌ها را به 60 تا 70 درجه سانتی‌گراد می‌رسانند. زمانی که دمای لایه‌های پوستی افزایش پیدا می‌کند و به درجه ذکر شده می‌رسد، بافت‌های فرسوده پوست یا «کواگولیشن» تخریب شده و بعد از آن سلول‌های فیبروبلاستی ترمیم و نوسازی می‌شوند.

در اثر این اتفاق کلاژن‌سازی نیز تحریک شده و پوست بدن کلاژن‌های جدیدی تولید می‌کند. این کلاژن‌های جدید دارای الاستیسیته‌ی بالایی هستند. این تغییرات منجر به سفت شدن یا لیفت شدن تدریجی پوست ناحیه مورد درمان خواهد شد.

در ضمن باید گفت نحوه کار دستگاه هایفوتراپی این گونه است که با وجود ایجاد درجه حرارت بالا در سطح پوست، هیچ‌گونه آسیبی متوجه بدن نشده و بعد از انجام عمل نیز عوارض یا نشانه‌ی خاصی در سطح پوست پدیدار نخواهد شد.

همچنین باید اشاره کرد که استفاده کردن از دستگاه hifu و خدمات لیفتینگ آن برای تمامی تیپ‌های پوستی امکان‌پذیر بوده و البته لازم به ذکر است که هایفوتراپی در همه فصول قابل انجام است.

با در نظر گرفتن این موارد باید گفت که خرید و فروش و اجاره و رنت و کرایه دستگاه هایفو هر کدام که توسط صاحبان مطب‌ها و کلینیک‌های زیبایی انتخاب شود، مقرون‌به‌صرفه خواهد بود.

دستگاه هایفوتراپی

 

عمق‌های نفوذ این دستگاه

عمق 1/5 میلی‌متر

هنگامی که امواج دستگاه هایفوتراپی به این عمق از پوست تابانده شوند، این کار به منظور برطرف کردن رنگدانه‌ها یا ملانین تجمع یافته در این عمق است. از بین بردن این رنگدانه‌های اضافی باعث روشن‌تر شدن پوست خواهد شد.

بعد از طی کردن جلسه درمانیِ با این دستگاه می‌توان میزان ملانین یا رنگدانه موجود در عمق یک و نیم میلی‌متری پوست را به مقدار زیادی کاهش داد.

خرید یا کرایه دستگاه هایفو به منظور ارائه خدمات روشن‌سازی پوست می‌تواند راهکاری درآمدزا برای کلینیک ‌ها و مراکز زیبایی باشد.

عمق 3 میلی‌متر

این عمق از پوست مکانی است که کلاژنِ ساختاری در آن قرار دارد. دستگاه hifu با تحریک کردن و اِعمال انرژی گرمایی به این ناحیه، کلاژن‌سازی را تحریک کرده و موجب کشیده شدن و سفت شدن پوست می‌شود.

عمق 4/5 میلی‌متر

این عمق از پوست ناحیه‌ای است که در عمل‌های جراحی لیفتینگ صورت و پوست مورد درمان قرار می‌گیرد. تاثیرگذاری دستگاه هایفوتراپی در این ناحیه موجب لیفتینگ پوست می‌شود.

کاربردهای دستگاه hifu

  • سفت و محکم شدن پوست
  • کلاژن‌سازی
  • برطرف کردن چروک‌های پیشانی
  • لیفت کردن گونه‌ها
  • برطرف کردن غبغب
  • رفع کردن خط خنده
  • برطرف کردن چروک‌های اطراف چشم‌ها
  • رفع افتادگی پلک‌ها
  • بالا کشیدن یا لیفت کردن ابروها
  • برطرف کردن افتادگی زیر چانه
  • زاویه‌دار کردن فک
  • برطرف کردن منافذ باز پوست
  • لاغری موضعی

مزایای هایفوتراپی

به دلیل این‌که در این دستگاه از امواج اولتراسوند به جای تیغ جراحی استفاده می‌شود، این شیوه جزو متدهای غیرتهاجمی زیبایی دسته‌بندی شده و طرفدار بسیاری پیدا کرده است. لیفت کردن پوست بدون جراحی، درد و خونریزی، موردی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. در ضمن باید در نظر داشت که استفاده از دستگاه هایفوتراپی و این روش، نیازی به طی کردن دوره نقاهت نیز نداشته و افرادی که این خدمات را دریافت می‌کنند می‌توانند بدون تحمل درد و دریافت حداکثر بازدهی، به انجام امور روزمره خود بپردازند.

لازم به ذکر است که از دستگاه hifu برای لاغری موضعی اندام‌های بدن نیز استفاده می‌شود. امواج اولتراسوند که جزو دسته امواج مافوق صوت دسته‌بندی می‌شوند، در نقطه‌ای که مد نظر است متمرکز شده و تابانده می‌شوند، با انجام این کار در آن نقطه گرمای موضعی در بافت‌های زیرین پوست ایجاد شده و این گرما منجر به از بین رفتن بافت‌های چربی می‌شود.

چنین ویژگی‌ها و مزیت‌هایی نشانگر کاربرد‌های موثر و اهمیت این دستگاه برای هر مطب یا کلینیکی است. کرایه دستگاه هایفو یا خرید آن به تمامی مطب‌های حوزه زیبایی و جوانسازی پوست توصیه می‌شود.

آن دسته از صاحبان مراکز زیبایی و مطب‌ها و کلینیک‌ها که قصد اجاره دستگاه لیزر هایفو در استان تهران و البزر را دارند می‌توانند با کارشناسان ما در شرکت نیک لیزر تماس گرفته و اقدام به کرایه یا رنت دستگاه هایفو نمایند.

آیا هایفوتراپی عوارض دارد؟

در مورد عوارض یا معایب دستگاه‌های هایفو و روش هایفوتراپی باید اذعان کرد که تا کنون هیچ گونه عوارض جدی و خطرناکی برای آن گزارش نشده است.

البته مواردی مانند قرمز شدن پوست به دلیل پالس‌های الکتریکی، از جمله مواردی بوده که ممکن است برای برخی از افرادی که از روش هایفوتراپی استفاده کرده‌اند، پیش بیاید ولی باید دانست که این عارضه نیز بعد از گذشت چند ساعت از بین می‌رود.

 

دستگاه hifu

 

هایفوتراپی مناسب چه سنی است؟

برخی از افراد تصور می‌کنند که استفاده کردن از دستگاه هایفوتراپی مختص اشخاصی است که میانسال یا مسن محسوب شده و پوست بدن آن‌ها دچار شل‌شدگی و افتادگی شده است. در حالی که این تصور نادرست بوده و باید اذعان کنیم که استفاده از این دستگاه و خدمات آن مختص گروه سنی خاصی نیست.

در توضیح بیشتر این مطلب باید اشاره کرد که پوست افراد جوان ممکن است که دچار عارضه‌ای مثل افتادگی نشده باشد و نیازی به لیفت کردن آن هم وجود نداشته باشد، ولی استفاده از این دستگاه برای زاویه‌سازی صورت در بین جوانان بسیار محبوب است.

چه افرادی نباید از این دستگاه استفاده کنند؟

همان‌طور که می‌دانیم قبل از دریافت هر گونه از خدمات از دستگاه‌ جوانسازی پوست یا دستگاه رفع موهای زائد نیاز است که با پزشک متخصص مشورت صورت بگیرد. با توجه به همین اصل باید دقت کرد که پزشک ممکن است میزان افتادگی یا شل شدن پوست را به حدی بداند که توصیه کند تا فرد از عمل جراحی و لیفتینگ برای بهبود وضعیت پوست خود استفاده نماید.

در چنین مواردی استفاده بیمار از دستگاه هایفوتراپی توصیه نخواهد شد. هر چند که دستگاه hifu می‌تواند باعث بهبود اوضاع پوستِ نیازمند به جراحی هم بشود، ولی اولویت با دستور پزشک بوده و شخص متقاضی باید اقدام به عمل جراحی نماید.

کلینیک‌ها و مراکز زیبایی‌ای که اقدام به خرید یا کرایه دستگاه هایفو می‌کنند باید حتماً این مورد را به متقاضیان و مراجعین خود گوشزد نمایند تا افرادی که دچار عارضه‌ی سنگینی شده‌اند، اقدام به مشورت با پزشک نمایند و سپس در صورت صلاحدید و دستور او از خدمات دستگاه‌های هایفو استفاده نمایند.

  • اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که عمل تزریق چربی انجام داده‌اید، نباید از خدمات دستگاه hifu استفاده کنید زیرا این چربی‌ها در اثر مجاورت با امواج این دستگاه، آب خواهند شد.
  • نکته‌ای که در مورد تزریق چربی گفته شد در مورد فیلر و ژل نیز صادق بوده و افرادی که تزریق ژل و فیلر داشته‌اند نیز نباید از شیوه هایفوتراپی استفاده کنند. اگر فردی قصد دارد که تزریق فیلر، ژل و چربی انجام دهد بهتر است که ابتدا عمل هایفوتراپی را انجام داده و بعد اقدام به تزریق ژل، فیلر و چربی نماید.
  • افرادی که بیماری دیابت آن‌ها در مرحله پیشرفته قرار دارد باید از انجام هایفوتراپی پرهیز کنند
  • خانم‌های باردار نیز بهتر است که در زمان بارداری از انجام هایفوتراپی اجتناب کنند.
  • وجود عفونت فعال در ناحیه‌ای که تحت درمان قرار می‌گیرد نیز از جمله عواملی است که موجب می‌شود پزشک انجام این کار را ممنوع نماید.

اهمیت وجود این دستگاه در کلینیک یا مطب

خرید یا کرایه دستگاه هایفو برای هر مرکز یا کلینیک زیبایی و سلامت لزوم زیادی دارد زیرا درخواست متقاضیان و مراجعه‌کنندگان آن‌ها برای دریافت خدمات جوانسازی زیاد بوده و اکثر نیازهای مشتریان نیز با استفاده از دستگاه هایفو است که با کیفیت مطلوب برطرف می‌شود.

به همین منظور مراکز زیبایی در صورت امکان اقدام به خرید دستگاه هایفو کرده یا اگر امکان این کار را ندارند اجاره دستگاه هایفو را در دستور کار خود قرار دهند.

رضایت مشتریان و افزایش میزان مراجعه آن‌ها به کلینیک از نتایج استفاده از این دستگاه در هر مرکزی است. با توجه به این نکته صاحبان این مراکز برای بهره‌مندی از به‌روزترین و باکیفیت‌ترین دستگاه‌ باید با شرکتی که کار خرید و فروش یا کرایه و رنت این دستگاه را انجام می‌دهد تماس گرفته و اقدام به خریداری یا کرایه‌ی این دستگاه نمایند. با کارشناسان ما در نیک لیزر تماس بگیرید.

در ضمن اگر شما تجربه استفاده از خدمات پوستی دستگاه hifu را دارید یا اگر در مرکز خود از این دستگاه برای خدمات‌دهی به مشتریان استفاده می‌کنید، لطفاً نظرات خود در مورد دستگاه هایفوتراپی را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

لینک کوتاه مقاله : https://niklaser.com/?p=1496

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس
  • نشانی :
    تهران – خیابان شریعتی – نرسیده به دوراهی قلهک – جنب بیمارستان ایرانمهر
  • شماره تماس :
    09380118810 - 021-22004102
    021-22610240 - 021-22610350
    021-22004103 - 09129640360
  • ایمیل :
    info@niklaser.com