close

آموزش

کار با دستگاه لیزر و استفاده از امکانات و قابلیت‌های متنوع آن مبحثی است که نیاز به فراگیری و آموزش صحیح دارد. شرکت تجهیزات پزشکی لیزر زیبایی و پوستِ نیک لیزر خدمت آموزش را نیز در پکیج خدمات خود در نظر گرفته است. پزشکان ما در دوره‌هایی آموزشی که توسط نیک لیزر برگزار می‌شود یا در هنگام حضور در محلی که کارآموزان حضور دارند، سعی می‌کنند به‌روزترین و معتبرترین اطلاعات مربوط به حوزه لیزر درمانی و کار با دستگاه‌های آن را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهند.

در اینجا باید اشاره کنیم که خدمات اولیه و اصلی شرکت تجهیزات پزشکی نیک لیزر در حوزه‌های فروش تجهیزات لیزر و اجاره این تجهیزات است و در این حوزه سابقه‌ای طولانی هم دارد اما در حال حاضر علاوه بر این خدمات اصلی، در حوزه آموزش نیز به علاقه‌مندان خدمات‌دهی دارد.

خدمات آموزشی ما در شرکت نیک لیزر در دو بخش آموزش در محل و برگزاری ورک‌شاپ دسته‌بندی می‌شود. شیوه آموزش در محل بدین شکل است که مطب‌ها و کلینیک‌هایی که از نیک لیزر تجهیزات خود را خریداری یا اجاره کرده‌اند، برای فراگیری کار با دستگاه‌ها می‌توانند درخواست حضور یک پزشک را در محل داشته باشند. کارشناسان ما با حضور در مطب یا کلینیک مورد نظر کار با دستگاه‌های مختلف لیزر را آموزش داده و همچنین پرسنل مطب یا کلینیک را با انواع قابلیت‌ها و امکانات دستگاه‌ها نیز آشنا می‌کنند.

در مورد خدمت آموزشی برگزاری ورک‌شاپ نیز باید بیان کنیم که این ورک‌شاپ‌ها توسط شرکت تجهیزات پزشکی نیک لیزر و زیر نظر آموزشگاه‌های مجوزدار و معتبر برگزار می‌شود. در پایان ورک‌شاپ‌های ما به علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان مدارک معتبر شرکتی و تایید شده توسط سازمان فنی و حرفه‌ای اعطا می‌شود.

افرادی که در ورک‌شاپ‌های نیک لیزر شرکت می‌کنند یا در مطب و کلینیک خود از آموزش کارشناسان ما استفاده می‌کنند، می‌توانند کار با دستگاه لیزر را به آسانی فرا بگیرند.

 

 

دانلود دفترچه راهنمای دستگاه دایونیک

دانلود دفترچه راهنمای دستگاه هایفونیک

دانلود دفترچه راهنمای دستگاه پلانیک

اطلاعات تماس
  • نشانی :
    تهران – خیابان شریعتی – نرسیده به دوراهی قلهک – جنب بیمارستان ایرانمهر
  • شماره تماس :
    09380118810 - 021-22004102
    021-22610240 - 021-22610350
    021-22004103 - 09129640360
  • ایمیل :
    info@niklaser.com