close

رویدادها

ایونت تجهیزات پزشکی

 

ایونت های مربوط به تجهیزات پزشکیِ حوزه لیزر زیبایی و پوست در این صفحه اطلاع‌رسانی می‌شوند و برای افرادی که علاقه‌مند به این حوزه و رویدادهای آن هستند، بخشی خواهد بود که می‌توانند آخرین فراخوان‌ها، اطلاعیه‌ها و اخبار مربوط به این ایونت‌ها و رویدادها را دنبال کنند. شرکت تجهیزات پزشکی لیزر زیبایی و پوست نیک لیزر به عنوان شرکتی فعال و باسابقه در این حوزه در اکثر رویداد‌های تخصصی و البته نمایشگاه‌های مرتبط با این تجهیزات، شرکت داشته و علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر راه‌های ارتباطی‌ای که در بخش تماس با ما ذکر شده است، در این رویداد‌ها و نمایشگاه‌ها نیز با پزشکان ما ارتباط برقرار کنند.

نکته مهمی که باید به اطلاع مخاطبانمان برسانیم این است که شرکت نیک لیزر برگزارکننده ورک‌شاپ‌هایی آموزشی در مورد شناخت تجهیزات و دستگاه‌های لیزر زیبایی و پوست، نحوه عملکرد و کار با این دستگاه‌ها و همچنین آشنایی با آخرین تکنولوژی‌های روز، بوده و از عموم علاقه‌مندان دعوت می‌کند با حضور در این ورک‌شاپ‌ها از آخرین پیشرفت‌های این حوزه آگاه شده و کار با این دستگاه‌ها را نیز آموزش ببینند.

فراخوان‌ها و اطلاعیه‌های مربوط به برگزاری این ورک‌شاپ‌ها، زمان آن‌ها، مکان برگزاری و تاریخ ورک‌شاپ‌ها، همگی در صفحه رویداد‌های وب‌سایت نیک لیزر اطلاع‌رسانی خواهد شد. در ضمن باید اشاره کنیم که علاوه بر صفحه ایونت و رویداد وب‌سایت‌مان، در صفحه‌های شرکت نیک لیزر در شبکه‌های اجتماعی نیز اخبار ایونت‌ها و اطلاعیه‌های مربوط به آن‌ها منتشر خواهد شد تا افرادی که به وب‌سایت دسترسی ندارند یا ممکن است اطلاعیه‌ها را روی وب‌سایت مشاهده نکنند، بتوانند از این طریق از برگزاری این رویدادها آگاه شوند.

صفحه اینستاگرام نیک لیزر و همچنین صفحه نیک لیزر در آپارات امکان‌های اطلاع‌رسانی این رویداد‌ها هستند با دنبال کردن این صفحات و مراجعه به وب‌سایت ما همواره از آخرین فراخوان‌ها، اطلاعیه‌ها و اخبار ورکشاپ‌ها آگاه باشید. همچنین آخرین اخبار حوزه تجهیزات پزشکی لیزر زیبایی و پوست را نیز از دست ندهید.

ورکشاپ دکتر ابراهیمی (اسفند 1400)

تیزر ورکشاپ دکتر ابراهیمی (اسفند 1400)

ورکشاپ دکتر عبدی(بهمن ۱۴۰۰)

تیزر ورکشاپ نیک لیزر – دکتر عبدی (بهمن 1400)

نمایشگاه ایران هلث

تیزر نمایشگاه ایران هلث

ورک شاپ ۲۲ آذرماه ۹۸

ورک شاپ ۴ بهمن ماه ۹۸

ورک شاپ پزشکان عمومی شهریور ماه ۹۸

نوزدهمین کنگره انجمن متخصصین پوست و مو دی ماه ۹۸

اطلاعات تماس
  • نشانی :
    تهران – خیابان شریعتی – نرسیده به دوراهی قلهک – جنب بیمارستان ایرانمهر
  • شماره تماس :
    09380118810 - 021-22004102
    021-22610240 - 021-22610350
    021-22004103 - 09129640360
  • ایمیل :
    info@niklaser.com