close

فروش

فروش دستگاه لیزر اصلی‌ترین خدمت شرکت تجهیزات پزشکی لیزر زیبایی و پوست نیک لیزر است. شرکت ما با ارائه باکیفیت‌ترین دستگاه‌های لیزر و محصولات جانبی آن‌ها در راستای تجهیز و تکمیل مطب‌ها و کلینیک‌های زیبایی گام برمی‌دارد. کالاهای ارائه شده توسط نیک لیزر دارای ضمانت اصالت و کیفیت بوده و با قیمتی مناسب و منصفانه عرضه می‌شوند.

نکته مهمی که مشتریان محترم شرکت نیک لیزر باید آن را بدانند این است که ما علاوه بر فروش در حوزه اجاره دستگاه لیزر و آموزش کار با دستگاه لیزر نیز خدمات منحصربه‌فردی داریم و علاقه‌مندان می‌توانند از این بخش از خدمات ما نیز استفاده کنند. در ضمن مشاوران ما آمادگی دارند که در زمینه‌هایی مثل خریدوفروش تجهیزات و دستگاه‌های مربوط به لیزر، تجهیز کردن کلینیک‌ها، مطب‌ها و مراکز پوست، مو و زیبایی و مراکز تخصصی لیزر نیز به متقاضیان محترم مشاوره دهند.

اما در بحث فروش دستگاه‌ها باید اشاره کنیم که محصولات عرضه شده در فروشگاهِ وب‌سایت نیک لیزر از سه طریق تامین می‌شوند. شیوه اولِ تامین این محصولات واردات مستقیم دستگاه از کشورهای تولیدکننده یا کشورهای واسطه خواهد بود که توسط خود شرکت نیک لیزر صورت می‌گیرد. شیوه دوم، همکاری با دیگر واردکنندگان تجهیزات پزشکی و تامین کالا از طریق آن‌ها است و روش سوم نیز همکاری با تولیدکنندگان داخلیِ تجهیزات پزشکی لیزر زیبایی و پوست است.

در ادامه موارد گفته شده باید این نکته را نیز بیان کنیم که خدمات پس از فروش دستگاه لیزر در شرکت ما بسیار باکیفیت بوده و مشتریان ما از این بابت نباید نگرانی داشته باشند. از آنجایی که برخی از دستگاه‌ها تولید داخل کشور هستند بحث تامین قطعات و تعمیرات آن‌ها به آسانی صورت می‌گیرد و همچنین با توجه به حضور کارشناسان مجرب و حرفه‌ای در مجموعه نیک لیزر، مشتریان ما در بحث تعمیرات قطعات و دستگاه‌ها نیز مشکلی نخواهند داشت و می‌توانند روی خدمات پس از فروش و پشتیبانی شرکت نیک لیزر حساب کنند.

اطلاعات تماس
  • نشانی :
    تهران – خیابان شریعتی – نرسیده به دوراهی قلهک – جنب بیمارستان ایرانمهر
  • شماره تماس :
    09380118810 - 021-22004102
    021-22610240 - 021-22610350
    021-22004103 - 09129640360
  • ایمیل :
    info@niklaser.com