close

رنت اندولیفت با بهترین قیمت

رنت اندولیفت

رنت اندولیفت به دلیل تأثیر بی نظیری که این دستگاه جوانسازی پوست دارد مورد توجه کلینیک‌های زیبایی بسیاری قرار گرفته و باعث شده است که آن‌ها اقدام به خرید، اجاره و رنت دستگاه اندولیفت ‌نمایند. در این روش غیرتهاجمی با استفاده از امواج، لایه‌های پوست را تحریک می‌کنند تا عمل کلاژن‌سازی مجدداً آغاز گردد و زیبایی و جوانی از دست رفته را به پوست بازگرداند. برای برخی افراد که پوستشان زیادی شل و یا افتاده نشده، استفاده از این روش می‌تواند بسیار مناسب‌تر از جراحی لیفت صورت باشد.
در جراحی لیفت صورت، نیاز است که فرد بی‌هوش شود و با ایجاد برش روی قسمت‌هایی از پوست، کار سفت کردن آن انجام می‌شود. همچنین زمانی که فرد جراحی می‌کند نیاز به گذراندن دوران نقاهت دارد در حالی که جلسه درمانی اندولیفت، جلسه‌ای کمتر از دو ساعته است که پس از آن فرد با رعایت برخی نکات می‌تواند زندگی عادی و روزمره خود را از سر بگیرد. باید بدانید که اندولیفت نه تنها اثرات بسیار خوبی برای کاهش خطوط صورت، رفع شلی و افتادگی پوست و چین و چروک‌ها دارد، بلکه حتی می‌تواند پوست را مقداری شفاف‌تر کند تا بخشی از زیبایی از دست رفته دوران جوانی به آن بازگردد. در این مطلب قصد داریم در خصوص دستگاه اندولیفت و تأثیری که این دستگاه جوانسازی پوست دارد مطالبی را با هم مرور کنیم. با نیک لیزر همراه باشید.

رنت اندولیفت

بازگرداندن جوانی و زیبایی به پوست

جوانی و زیبایی خواست تمام افراد است. برخی از افراد برای این که بتوانند جوانی و زیبایی از دست رفته را به پوست خود بازگردانند از روش‌های گوناگونی مانند جراحی، استفاده از ژل‌ها و پمادهای گیاهی و شیمیایی و بسیاری موارد دیگر استفاده می‌کنند. البته بسیاری از این روش‌ها مانند جراحی، تهاجمی هستند و نیاز به بی‌هوشی، شکافتن پوست و گذراندن دوران نقاهت دارد و البته باید اشاره کرد که با استفاده از برخی دیگر از روش‌ها، نتیجه مطلوب حاصل نمی‌شود. به همین دلیل دستگاه‌های جدیدی مانند دستگاه‌های جوان‌ساز پوست ساخته شدند.
این دستگاه‌های گوناگون که اکنون در کلینیک‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد و طرفداران بسیاری هم دارند، شاید نتایج حاصل از جراحی را به دنبال نداشته باشند اما افراد بسیاری با رضایت خاطر از آن‌ها استفاده می‌کنند. دلیل این امر هم غیرتهاجمی یا نیمه تهاجمی بودن، عدم نیاز به بی‌هوشی و گذراندن دوران نقاهت و همچنین نتایج مطلوبی است که پس از گذراندن جلسات درمانی با این دستگاه حاصل می‌شود، است. دستگاه اندولیفت یکی از دستگاه‌های مورد علاقه افراد مراجعه‌کننده به کلینیک‌ها و مراکز زیبایی است که به منظور جوانسازی پوست، لیفیتینگ صورت و کاهش چین و چروک از آن استفاده می‌شود. به همین منظور خرید، اجاره و رنت اندولیفت در کلینیک‌های زیبایی بسیار رایج است و بسیاری از صاحبان این کلینیک‌ها حتی با داشتن یک عدد دستگاه در مرکز خود قصد خرید و یا رنت اندولیفت دیگری را نیز دارند.

دستگاه اندولیفت چیست؟

دستگاه اندولیفت یک دستگاه جوانسازی پوست است که در آن از پرتوهای مادون‌قرمز برای بازگرداندن جوانی به پوست استفاده می‌شود.
در این دستگاه از پرتوی نور مادون‌قرمز یا فرو سرخ با طول‌موج ۱۴۷۰ نانومتر برای تحریک لایه‌های پوستی استفاده می‌شود. برای این کار نیاز است که فیبرهایی به ضخامت ۲۰۰ تا ۳۰۰ میکرون (ضخامت یک تار مو) به زیر پوست فرستاده شوند تا نور به بافت‌های مورد نظر تابانده شوند. پزشک متخصص زیبایی این کار را با دقت بسیار زیاد انجام می‌دهد تا پرتوی مادون‌قرمز دقیقاً بر روی بافت‌های مورد نظر بتابد. این کار سبب می‌شود تا بخشی از چربی‌های اضافه موجود در زیر پوست تجزیه شوند، سلول‌ها برای کلاژن‌سازی تحریک شوند و اسکلت پروتئینی بافت، بازآرایی شود. یکی از بهترین تأثیرات دستگاه جوانسازی پوست اندولیفت، روی آن دسته از افرادی است که به دلیل تجمع بافت‌های چربی در زیر پوست خود، با شل شدن و افتادگی پوست مواجه شده‌اند. این افراد می‌توانند با مراجعه به کلینیک‌های زیبایی از خدمات دستگاه اندولیفت استفاده کرده و نتایج مطلوب آن را مشاهده کنند. صاحبان کلینیک‌ها و مراکز زیبایی نیز با رنت اندولیفت یا خرید این دستگاه می‌توانند مشتری بیشتر با درصد رضایت بالاتر، داشته باشند.

دستگاه اندولیفت

رایج بودن خرید و رنت اندولیفت ؛ چرا؟

کاربردهای فراوان، کاربری راحت و مزایای بسیار زیادی دیگر به همراه تأثیر قابل توجه این دستگاه باعث شده تا علاقه صاحبان کلینیک‌های زیبایی به خرید، کرایه و رنت اندولیفت هر روز افزایش یابد. از مهم‌ترین مواردی که باعث شده تا دستگاه اندولیفت دستگاه جوانسازی پوست مناسبی محسوب شود، مواردی هستند که در ادامه متن به آن‌ها اشاره شده است.

• درمان مناطق متفاوت پوست

از اندولیفت می‌توان جهت رفع شلی، افتادگی، چین و چروک و جوانسازی کل صورت استفاده کرد. نتایج این دستگاه در رفع چین و چروک چانه، غبغب، گونه‌ها، بالای گونه‌ها و زیر چشم، اطراف دهان و خط فک بسیار مطلوب و رضایت بخش است.

• زمان کوتاه جلسه درمانی

یکی از مشکلاتی که باعث می‌شود بسیاری از افراد به سراغ جراحی‌های زیبایی نروند، زمان زیاد مورد نیاز برای عمل جراحی و همچنین دوران نقاهت است. از دیگر مواردی که باعث شده تا خرید و رنت اندولیفت توسط کلینیک‌ها و مراکز زیبایی رایج باشد، کوتاه بودن نسبی جلسه درمانی و عدم نیاز به طی کردن دوران نقاهت است. ترمیم پوست با دستگاه جوانسازی پوست اندولیفت با توجه به ناحیه تحت درمان، ۳۰ تا ۹۰ دقیقه به طول خواهد انجامید و پس از آن با رعایت چند نکته بهداشتی و مراقبت صحیح می‌توان به ادامه فعالیت‌های روزانه پرداخت.

• تأثیر فوری

تأثیر اولیه گذراندن جلسه درمانی با استفاده از دستگاه اندولیفت برای جوانسازی پوست، پس از پایان جلسه قابل مشاهده است اما روند درمان ادامه دارد و ۶ ماه پس از انجام جلسه می‌توان بهترین نتایج را مشاهده کرد.

• تعداد جلسات درمانی کم

گذراندن یک جلسه درمانی با استفاده از دستگاه جوانسازی پوست اندولیفت باعث می‌شود تا بسیاری افراد به نتایج مطلوبی برسند اما برخی افراد در صورت عدم دریافت نتیجه مطلوب، می‌توانند پس از یک سال برای دومین بار از جلسه درمانی در ناحیه مورد نظر استفاده کنند تا نتایج بهتری حاصل شود.

• ماندگاری بالا

به دلیل این که روند پیری پوست هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود و با افزایش سن و برخی عوامل محیطی مانند شرایط آب و هوایی، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی، میزان و شدت تابش نور خورشید به پوست و موارد مشابه، پوست با مشکلاتی نظیر شل شدن، افتادگی و ایجاد چین و چروک مواجه می‌شود، هیچ درمانی برای جوانسازی پوست دائمی نیست. همچنین افراد متفاوت با توجه به جنس پوست، وضعیت بدن، مشکلات پوستی و میزان مراقبت از پوست، نتایج متفاوتی را از درمان با دستگاه اندولیفت دریافت می‌کنند و برای مدت متفاوتی نتایج جلسه درمانی ماندگار است. به همین دلیل نمی‌توان زمان دقیقی برای ماندگاری تأثیر جلسه درمانی اعلام کرد اما بسیاری از افرادی که از این دستگاه استفاده کرده‌اند از مزایای، تأثیر و ماندگاری مناسب آن رضایت داشته‌اند.
مراقبت‌های لازم پس از درمان
پس از اتمام جلسه درمانی با دستگاه اندولیفت جهت جوانسازی پوست می‌توان به انجام کارهای روزمره پرداخت. البته باید توجه داشت که رعایت برخی نکات برای کاهش عوارض جانبی الزامی است. فرد پس از جلسه درمانی به مدت ۲۴ ساعت نباید از محصولات آرایشی استفاده کند. از دیگر موارد منع، مصرف الکل و استعمال دخانیات در ۷۲ ساعت پس از جلسه درمانی است. استفاده مرتب از داروها و کرم‌های تجویز شده توسط پزشک از دیگر کارهایی است که می‌تواند باعث شود تا علاوه بر عدم مواجهه با عوارض جانبی، نتایج بهتری دریافت کنید.
عوارض جانبی
از دیگر مواردی که باعث شده تا خرید، اجاره و رنت اندولیفت امری رایج باشد، عوارض بسیار کم استفاده از این دستگاه است. البته باید اشاره کرد که اگر جلسه درمانی تحت نظر پزشک متخصص باشد عوارض بسیار کمی دارد و این نکته نشان‌دهنده اهمیت مراجعه به مراکز معتبر است.
ممکن است فرد در ناحیه تحت درمان اندکی التهاب و درد داشته باشد. همچنین برخی افراد که پوست حساس‌تری داشته‌اند در محل ورود فیبر ممکن است با اندکی کبودی مواجه شوند. البته جای هیچ‌گونه نگرانی نیست چون این موارد ظرف مدت چند روز به طور کامل برطرف می‌شوند.
آیا شما در کلینیک زیبایی خود از این دستگاه استفاده می‌کنید؟ آیا تا کنون جلسه درمانی با استفاده از دستگاه اندولیفت را تجربه کرده‌اید؟ نظر خود در خصوص این دستگاه جوانسازی پوست را در کامنت‌ها با ما به اشتراک گذاشته و تجربه خود را با ما شریک شوید. در صورتی که مطالعه این مطلب برایتان سودمند بود پیشنهاد می‌کنیم مطلب دستگاه لیزر هایفو چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟ را مطالعه کنید.

لینک کوتاه مقاله : https://niklaser.com/?p=1481

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس
  • نشانی :
    تهران – خیابان شریعتی – نرسیده به دوراهی قلهک – جنب بیمارستان ایرانمهر
  • شماره تماس :
    09380118810 - 021-22004102
    021-22610240 - 021-22610350
    021-22004103 - 09129640360
  • ایمیل :
    info@niklaser.com