close

محصولات

دستگاه لیزر در انواع و اقسام مختلف در شرکت نیک لیزر موجود بوده که ارائه آن به مشتریان خدمت اصلی مجموعه ما است. ما در نیک لیزر تجهیزات پزشکی لیزر زیبایی و پوست را در اختیار متقاضیان محترم قرار می‌دهیم. در واقع خدمات ما در مورد این دستگاه‌ها به سه دسته تقسیم می‌شود. فروش دستگاه‌های لیزر، اجاره این دستگاه‌ها و آموزش کار با این دستگاه‌ها خدمات ما به شما است.

خرید دستگاه از نیک لیزر این مزیت را دارد که شما می‌توانید با اطمینان از کیفیت دستگاه لیزر آن را برای مطب یا کلینیک خود تهیه کنید. از دیگر مزایای دستگاه‌های ارائه شده توسط شرکت ما این است که شما می‌توانید مطمئن باشید که محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت ممکن خریداری کرده‌اید و ضمانت اصل بودن محصول را نیز از ما دریافت خواهید کرد.

اجاره دستگاه لیزر زیبایی و پوست به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و بلند‌مدت دیگر خدمت ما در مجموعه تجهیزات پزشکی نیک لیزر به مشتریان‌مان است. برای آن دسته از افرادی که به تازگی مطب یا کلینیک خود را افتتاح کرده‌اند و امکان صرف هزینه اولیه‌ی زیاد برای خرید دستگاه‌های مختلف را ندارند، اجاره کردن این دستگاه‌ها بهترین راهکار بوده و باعث می‌شود که با کمترین هزینه و ریسک بتوانند کار خود را شروع کرده و انواع خدمات مرتبط با لیزر زیبایی و پوست را به مراجعه کنندگان خود ارائه دهند.

آموزش کار با دستگاه لیزر از انواع و برندهای مختلف نیز یکی دیگر از خدمات منحصربه‌فرد شرکت نیک لیزر است که می‌تواند برای مشتریان راهگشا باشد. صاحبان مطب‌ها یا کلینیک‌ها می‌توانند هنگام خرید یا اجاره دستگاه از شرکت ما درخواست آموزش کار با دستگاه را نیز ارائه دهند تا همکاران ما در این بخش برای آموزش اقدامات لازم را انجام دهند. حضور یک پزشک از طرف نیک لیزر در مطب یا کلینیک شما و آموزش دادن پرسنل‌تان یا شرکت کردن شما در دوره‌های آموزشی و ورک‌شاپ‌های آموزشی نیک لیزر، دو راهکاری هستند که ما برای خدمات آموزشی خود به شما پیشنهاد می‌دهیم.

اطلاعات تماس
  • نشانی :
    تهران – خیابان شریعتی – نرسیده به دوراهی قلهک – جنب بیمارستان ایرانمهر
  • شماره تماس :
    09380118810 - 021-22004102
    021-22610240 - 021-22610350
    021-22004103 - 09129640360
  • ایمیل :
    info@niklaser.com