close

مشاوره و تجهیز

مشاوره لیزر و تمامی مواردِ مربوط به این کار توسط کارشناسان مجرب ما در شرکت تجهیزات پزشکی زیبایی لیزر و پوست نیک لیزر صورت می‌گیرد.

در زمینه مشاوره در مورد انواع دستگاه‌های لیزر و تجهیز مطب‌ها کارشناسان ما در شرکت نیک لیزر آمادگی دارند که به سوال‌های شما پاسخ دهند. در بخش مشاوره و تجهیز مطب‌ها و کلینیک‌ها نیز شما می‌توانید با ما ارتباط برقرار کنید و هر سوالی در مورد روند تجهیز یک مطب یا کلینیک، مرکز زیبایی پوست یا مرکز تخصصی لیزر دارید از کارشناسان نیک لیزر بپرسید. موضوعات مطرح شده توسط شما یا از طریق تماس با ما به واسطه تماس‌های تلفنی و یا از طریق جلسات حضوری پیگیری خواهد شد و بهترین راهکار به شما ارائه می‌شود.

خدمت دیگری که توسط شرکت تجهیزات پزشکی نیک لیزر به متقاضیان محترم ارائه می‌شود، تجهیز مطب یا کلینیک است که انجام آن با بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر و توسط پزشکان مجرب ما صورت خواهد گرفت. نیک لیزر علاوه بر این‌که مطب یا کلینیک شما را تجهیز خواهد کرد در زمینه خدمات پس از فروش نیز همواره آماده خدمت‌رسانی بوده و در مورد موضوعاتی مانند تعمیرات یا تعویض دستگاه بلافاصله اقدام خواهد کرد. پزشکانی که با ما همکاری می‌کنند در زمینه تعمیرات دستگاه‌های لیزر از بهترین و مجرب‌ترین نفرات هستند که می‌توانند در اسرع وقت مشکل پیش آمده را مرتفع کنند. همچنین در زمینه تامین قطعات نیز نیک لیزر خدمات سریع و باکیفیتی را در اختیار مشتریانش می‌گذارد.

در ضمن نیاز به توضیح است که شرکت نیک لیزر در زمینه تامین و فروش لوازم جانبیِ مربوط به دستگاه‌های لیزر و موارد مصرفی در کلینیک‌ها و مطب‌ها نیز آماده خدمت‌رسانی به مشتریان محترم است.

مشاوره لیزر و تجهیز مطب‌ یا کلینیک خود را همراه با تأمین دستگاه‌های مورد نظر به شکل دائمی با خرید آن‌ها و یا به صورت موقتی و استیجاری، از نیک لیزر بخواهید.

اطلاعات تماس
  • نشانی :
    تهران – خیابان شریعتی – نرسیده به دوراهی قلهک – جنب بیمارستان ایرانمهر
  • شماره تماس :
    09380118810 - 021-22004102
    021-22610240 - 021-22610350
    021-22004103 - 09129640360
  • ایمیل :
    info@niklaser.com