close

بهترین دستگاه جوان سازی پوست

دستگاه جوان سازی پوست

از بهترین دستگاه جوان سازی پوست که این روزها در کلینیک‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌توان به لیزر هایفو، دستگاه اندولیفت و دستگاه آر اف فرکشنال اشاره کرد. اجاره، رنت و خرید دستگاه‌های لیزر و سایر دستگاه‌های جوانسازی پوست که با استفاده از روش‌های نیمه تهاجمی یا غیرتهاجمی اقدام به رفع چین و چروک می‌کنند این روزها بسیار رایج شده است. نکته‌ای که در این میان حائز اهمیت است، قدرت، کیفیت و نحوه کار این دستگاه‌ها است.
با افزایش سن و سال، چین و چروک، افتادگی و شلی بر روی پوست ظاهر می‌شود که می‌تواند از زیبایی افراد بکاهد. به همین دلیل افراد اقدام به استفاده از روش‌های گوناگون برای رفع چین و چروک و برطرف کردن شلی و افتادگی پوست می‌کنند. یکی از این روش‌ها، استفاده از دستگاه‌های جوان سازی پوست که در کلینیک‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد است. این دستگاه‌ها عملکرد متفاوتی دارند و هر کدام برای درمان برخی موارد بهتر هستند که نیاز است برای یافتن درمان مناسب با پزشک متخصص مشورت کنید. برخی از این دستگاه‌ها در این سال‌ها امتحان خود را پس داده‌اند و توانسته‌اند رضایت و محبوبیت بسیار زیادی در بین افراد پیدا کنند. شاید سؤالی که در ذهن صاحبان مشاغل و کلینیک‌های زیبایی مطرح باشد این است که برای خرید دستگاه لیزر به سراغ کدام یک از انواع متفاوت آن بروند؟ در این مطلب قصد داریم در خصوص بهترین دستگاه‌های جوانسازی پوست نکاتی را بیان کنیم. با مجموعه نیک لیزر همراه باشید.

دستگاه جوان سازی پوست

آشنایی با بهترین دستگاه جوان سازی پوست

تأسیس کلینیک‌های زیبایی که در آن‌ها با استفاده از دستگاه جوان سازی پوست اقدام به تأخیر انداختن روند پیری در افراد می‌کنند، این روزها بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. خرید دستگاه لیزر برای این کلینیک‌ها نیاز به کسب اطلاعات و مشورت با متخصصین دارد. تمام دستگاه‌های لیزر و زیبایی که از آن‌ها برای رفع موهای زائد بدن و جوانسازی پوست استفاده می‌شود در صورتی که زیر نظر متخصص باشد می‌تواند تأثیرگذار باشد اما برخی از این دستگاه‌ها را افراد بیشتری می‌توانند استفاده کنند و نتایج مطلوب‌تری بگیرند. پزشکان با توجه به مواردی مانند میزان افتادگی و شلی پوست، جنس پوست، میزان خشکی پوست و موارد دیگر جلسه درمانی با دستگاهی مشخص را توصیه می‌کند. از مهم‌ترین دستگاه جوان سازی پوست که مورد توجه افراد و کلینیک‌های زیبایی قرار گرفته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- دستگاه لیزر هایفو

دستگاه هایفو که به اشتباه به آن دستگاه لیزر هایفو گفته می‌شود یکی از دستگاه‌هایی است که در امر جوانسازی پوست و رفع چین و چروک بسیار کارآمد است. در این دستگاه از امواج رادیویی متمرکز کمک می‌گیرند تا سلول‌های پوست را تحریک به کلاژن سازی کنند. باید بدانید امواج تولید شده توسط این دستگاه آن‌قدر قوی نیست که به پوست آسیب بزند اما می‌تواند سلول‌های آن را تحریک کند تا عمل کلاژن سازی را مجدداً آغاز کنند. نتایج جلسه درمانی با دستگاه هایفو بلافاصله پس از اتمام جلسه قابل مشاهده است اما برای مشاهده نتایج مطلوب و مناسب باید ۳ تا ۶ ماه صبر کرد. در این روش نیاز به هیچ‌گونه شکاف، برش و بی‌هوشی بر روی پوست نیست و باید آن را در میان روش‌های غیرتهاجمی قرار داد. از این دستگاه برای از بین بردن چین و چروک، جوانسازی پوست و کاهش افتادگی در قسمت‌های متفاوت صورت مانند غبغب و گونه و همچنین کاهش میزان چربی موضعی در بدن استفاده می‌کنند.

۲- دستگاه اندولیفت

بسیاری افراد عقیده دارند که دستگاه اندولیفت را می‌توان بهترین دستگاه جوان سازی پوست دانست. درست است که دستگاه اندولیفت یک دستگاه لیزر است اما عملکرد آن با لیزرهای موهای زائد تفاوت عمده و بسیاری دارد. برخلاف دستگاه‌های لیزر موهای زائد که اشعه لیزر را بر روی پوست می‌تابانند، این دستگاه با استفاده از میکروفیبرهایی به ضخامت یک تار مو (۰٫۲ تا ۰٫۳ میکرون) امواج لیزر با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر را به لایه‌های درم و هیپودرم که لایه‌های میانی و زیرین پوست هستند می‌فرستد. با استفاده از این دستگاه می‌توان علاوه بر جوانسازی پوست ، اقدام به رفع چربی‌های موضعی شکم، ران و باسن کرد. بسیاری از کلینیک‌های زیبایی با توجه به علاقه افراد به استفاده از مزایای این دستگاه، اقدام به خرید دستگاه لیزر اندولیفت می‌کنند زیرا علاوه بر این‌که استفاده از این‌که از روش‌های نیمه تهاجمی برای درمان چین و چروک و افتادگی پوست استفاده می‌کند، صرفه اقتصادی دارد. باید بدانید که معمولاً تنها به یک جلسه درمانی با اندولیفت برای رفع شلی و افتادگی پوست نیاز است.

دستگاه جوان سازی پوست

۳- دستگاه آر اف فرکشنال

یک دستگاه جوان سازی پوست پرکاربرد دیگر، دستگاه آر اف فرکشنال است. این دستگاه با استفاده از امواج رادیویی ایمن باعث می‌شود تا بدن اقدام به تولید مجدد کلاژن کند. همان‌طور که می‌دانید تولید بیشتر کلاژن به معنی کاهش میزان چین و چروک، افتادگی و شلی پوست است و به همین دلیل پوست صورت و بدن پس از گذراندن جلسه درمانی با استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال شروع به بازسازی و جوانسازی خود می‌کند. افرادی که قصد خرید دستگاه لیزر یا به عبارت بهتر دستگاه آر اف فرکشنال را دارند باید بدانند که از این دستگاه علاوه بر جوانسازی پوست می‌توان برای درمان آکنه‌ها، بهبود ترک پوست و کاهش ضایعات پوستی نیز استفاده کرد. از مهم‌ترین کاربردهای دستگاه آر اف فرکشنال می‌توان به جوانسازی پوست صورت و بدن، لیفت پوست، درمان جای زخم‌های سطحی، جوش و آکنه، بهبود ترک‌های پوستی، درمان منافذ باز پوست، کاهش چین و چروک و از بین بردن خط اخم و خنده اشاره کرد.

۴- دستگاه کربوکسی

دستگاه کربوکسی یکی دیگر از دستگاه‌هایی است که مورد توجه صاحبان کلینیک‌های زیبایی قرار گرفته است. این دستگاه جوان سازی پوست را بسیاری به اشتباه به عنوان دستگاه لیزر می‌شناسند در حالی که این دستگاه برای امر جوانسازی پوست از گاز دی‌اکسید کربن استفاده می‌کند. از این روش برای چندین سال است که استفاده می‌شود و عوارض جانبی ماندگاری برای افراد استفاده کننده از آن گزارش نشده است. به همین دلیل می‌توان آن را یکی از بهترین و ایمن‌ترین روش‌های جوانسازی پوست بنامیم. معمولاً برای دریافت نتایج مناسب افراد باید ۷ تا ۱۰ جلسه درمانی را پشت بگذارند. در این جلسات گاز دی‌اکسید کربن را به قسمت‌های زیر پوست تزریق می شود تا با حذف سلول‌های مرده، پوست را مجبور به جایگزینی و کلاژن سازی کند. این کار باعث می‌شود تا میزان خون‌رسانی به پوست نیز افزایش یاد و چین و چروک‌ها از بین بروند. از این روش برای درمان سیاهی دور چشم، کاهش چین و چروک، رفع شلی و افتادگی پوست، کاهش سلولیت برطرف کردن جای زخم و آثار آکنه و کاهش چربی‌های موضعی استفاده می‌شود.
بسیاری از کلینیک‌های زیبایی با خرید دستگاه لیزر و دستگاه جوان سازی پوست اقدام به برگزاری جلسات درمانی می‌کنند. این کلینیک‌ها با داشتن چند دستگاه متفاوت و زیر نظر پزشک متخصص می‌توانند خدمات بسیار مطلوب و مناسبی را به مشتریان خود ارائه دهند. مجموعه نیک لیزر با افتخار اعلام می‌کند که در طول فعالیت خود اقدام به ارائه خدمات به کلینیک‌های متفاوتی کرده است تا آن‌ها بتوانند رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب کنند.
شما از کدام دستگاه جوانسازی پوست استفاده کرده‌اید؟
آیا از خدمات این دستگاه‌ها استفاده کرده‌اید؟
اگر صاحب کلینیک زیبایی هستید از کدام یک از دستگاه‌های بالا در مرکز خود استفاده می‌کنید؟
نظرات و تجربیات خود در خصوص دستگاه‌ جوان سازی پوست را با ما در قسمت کامنت به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه مقاله : https://niklaser.com/?p=1405

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس
  • نشانی :
    تهران – خیابان شریعتی – نرسیده به دوراهی قلهک – جنب بیمارستان ایرانمهر
  • شماره تماس :
    09380118810 - 021-22004102
    021-22610240 - 021-22610350
    021-22004103 - 09129640360
  • ایمیل :
    info@niklaser.com