close

دستگاه میکرودرم ابریژن

دستگاه میکرودرم ابریژن

دستگاه میکرودرم ابریژن از جمله دستگاه‌های پرکاربرد در زیباسازی و جوان‌سازی پوست است. استفاده از چنین دستگاهی موجب تحریک ساخت کلاژن و الاستین در پوست می‌شود که در نهایت به کشیده شدن، سفت شدن و قوام پوست می‌انجامد. لیفتینگ پوست به صورت موثر با میکرودرم امکان‌پذیر است به خصوص در نواحی‌ای مانند صورت و گردن. دستگاه میکرودرم قابلیت این را دارد که در ناحیه‌ی حساسی مانند اطراف چشم‌ها نیز عمل لایه‌برداری را بدون عوارض و درد انجام دهد.

این دستگاه با استفاده از روش سندبلاست به لایه‌برداری پوست بدن می‌پردازد؛ شیوه کار آن هم این گونه است که با پاشیدن کریستال‌های آلومینیوم روی ناحیه مورد نظر اقدام به لایه‌برداری می‌کند. در ضمن دستگاه میکرودرم هم دارای سَری دائمی از جنس الماس است و هم قابلیت نصب هندپیس‌های متفاوت را دارد.

از جمله امکانات و ویژگی‌های این دستگاه باید به هندپیس ابریژن اشاره کرد که هِد یا سَری آن یک‌بارمصرف است، به سرویس‌ها و بازدید‌های دوره‌ای کوتاه مدت نیازی ندارد و هندپیس یو (U) شکل و از جنس شیشه نیز همراه آن است. همچنین امکان نصب هندپیس‌های متفاوت اندرمولوژی روی میکرودرم وجود دارد و 3 هندپیسِ وکیوم با شکل‌ها و سایز‌های مختلف هم همراه دستگاه است. در ضمن باید اشاره کرد این دستگاه به دلیل کم‌حجم و سبک بودن قابلیت حمل آسانی نیز دارد.

از مهم‌ترین نکاتی که در مورد استفاده از میکرودرم ابریژن باید به آن اشاره کرد و خریداران این دستگاه حتماً باید آن را مدنظر داشته باشند، این است که برخلاف اکثر دستگاه‌های زیباسازی و جوان‌سازی پوست، برای این دستگاه هیچ‌گونه عوارض جانبی و معایبی تاکنون ذکر نشده است. با توجه به اینکه اکثر روش‌ها و دستگاه‌های لیزر و زیبایی پوست از نوع تهاجمی یا کم تهاجمی هستند، هر کدام موجب بروز عوارضی محدود خواهند شد؛ ولی میکرودرم در این بین یک استثنا است و همین ویژگی و مزیت باعث شده است که مشتریان زیادی در هنگام مراجعه به مطب‌ها و کلینیک‌های زیبایی درخواست دریافت خدمات لایه‌برداری پوست با استفاده از دستگاه میکرودرم ابریژن را داشته باشند.

آیا با دستگاه هیدرودرمی آشنا هستید؟

اطلاعات تماس
  • نشانی :
    تهران – خیابان شریعتی – نرسیده به دوراهی قلهک – جنب بیمارستان ایرانمهر
  • شماره تماس :
    09380118810 - 021-22004102
    021-22610240 - 021-22610350
    021-22004103 - 09129640360
  • ایمیل :
    info@niklaser.com