close

اجاره

 اجاره دستگاه لیزر یکی از خدمات منحصربه‌فرد شرکت تجهیزات پزشکی نیک لیزر است که به مشتریان ارائه می‌شود و دارای مزایای زیادی است. برای مثال اگر شما فردی باشید که به تازگی مطب یا کلینیک زیبایی خود را راه‌اندازی کرده باشید و امکان صرف هزینه زیاد برای تجهیز مطب یا کلینیک را نداشته باشید، بهترین گزینه برای شما اجاره تجهیزات لیزر زیبایی و پوست است. با اجاره کردن این تجهیزات هم مطب یا کلینیک‌تان تجهیز شده است و هم سرمایه اولیه شما به صورت محدود مصرف شده است.

ادامه مطلب
کمتر

همچنین با توجه به نرخ پایین اجاره نسبت به خرید تجهیزات، با این کار شما می‌توانید تمامی دستگاه‌های موجود یا مورد نیاز خود را در کلینیک داشته باشید که این ویژگی باعث جذب درصد بیشتری از مشتری شده و در نهایت رضایت مشتری و سود بیشتر شما را تضمین می‌کند.

صرفه‌جویی در هزینه تعمیرات و دیگر هزینه‌های جانبی مربوط به این دستگاه‌ها نیز دیگر مزیتی است که با اجاره آن‌ها می‌توان از آن بهره‌مند شد.

لازم به ذکر است که شرکت تجهیزات پزشکی لیزر زیبایی و پوست نیک لیزر در کنار اجاره دادن تجهیزات به مطب و کلینیک‌ها، با اعزام پزشک به محل مطب و کلینیک، می‌تواند مبحث آموزش دادن به پرسنل کلینیک یا مطب را بر عهده بگیرد. همچنین در صورتی که علاقه‌مندان مایل باشند می‌توانند در دوره‌های آموزشی که توسط نیک لیزر برگزار می‌شود نیز حضور پیدا کرده و کار با انواع دستگاه‌های لیزر را فرا بگیرند. ورک‌شاپ‌های کوتاه مدت نیک لیزر را نیز در نظر داشته باشید زیرا این ورک‌شاپ‌ها در مدت زمان‌های محدود و به صورت فشرده برگزار می‌شوند. علاقه‌مندان و افراد شاغل در کلینیک‌ها و مطب‌های زیبایی می‌توانند با حضور در ورک‌شاپ‌های برگزار شده توسط شرکت تجهیزات پزشکی نیک لیزر از تخصص پزشکان ما بهره‌مند شوند.

برای اجاره دستگاه لیزر با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
  • نشانی :
    تهران – خیابان شریعتی – نرسیده به دوراهی قلهک – جنب بیمارستان ایرانمهر
  • شماره تماس :
    09380118810 - 021-22004102
    021-22610240 - 021-22610350
    021-22004103 - 09129640360
  • ایمیل :
    info@niklaser.com