close

کرایه و خرید دستگاه هایفو

کرایه و خرید دستگاه هایفو

کرایه و خرید دستگاه هایفو راه حلی است که شرکت نیک لیزر به کلینیک‌ها و مطب‌ها پیشنهاد می‌کند. فروش دستگاه هایفو در تهران و شهرهای سراسر کشور توسط شرکت نیک لیزر به همراه خدمات بعد از آن، می‌تواند بهترین راهکار باشد؛ برای کلینیک‌ها و مطب‌هایی که به تازگی کار خود را شروع کرده‌اند. این مجموعه‌ها می‌توانند با کرایه و خرید دستگاه هایفوتراپی در ابتدای کار خود در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرده و با جایگزین کردنِ اجاره این دستگاه‌ها به جای خرید آن‌ها، فشار مالی روی کسب‌وکار خود را کاهش دهند. در ضمن این مجموعه‌ها می‌توانند با استفاده از این راهکار هزینه بیشتری را صرف تبلیغات و بازاریابی کلینیک یا مطب خود نمایند.

 

 

نحوه کار این دستگاه بدین شکل است که امواج فراصوت را به لایه‌های مختلف پوست بدن تابانده و موجب از بین رفتن چربی‌های موجود در این لایه‌ها می‌شود. با رخ دادن چنین اتفاقی سلول‌هایی که وظیفه پشتیبانی از لایه‌های پایینی پوست را بر عهده دارند، تحریک شده و اقدام به کلاژن‌سازی می‌کنند. با افزایش سطح کلاژن‌ها در لایه‌های زیرین، پوست سفت شده یا اصطلاحا لیفت می‌شود. البته استفاده از انواع دستگاه‌های هایفو برای آب کردن چربی‌های پوست و لاغری نیز شیوه‌ای بسیار معمول است.

کرایه و خرید دستگاه هایفو

انواع مختلف دستگاه هایفوتراپی

دستگاه‌های هایفوتراپی با توجه به ویژگی‌های مختلف دسته‌بندی می‌شوند. برای مثال یک دسته‌بندی این دستگاه‌ها، تقسیم‌بندی آن‌ها بر مبنای قابل حمل بودن یا نبودن‌شان است. البته باید اشاره کرد که دستگاه‌های قابل حمل در سال‌های اخیر وارد بازار شده‌اند و عمده دستگاه‌های موجود در مطب‌ها و کلینیک‌ها از دسته دستگاه‌های هایفوتراپیِ غیرقابل حمل هستند. چنین ویژگی‌ای باعث می‌شود که کرایه و خرید دستگاه هایفو با مشکلاتی روبه‌رو شود؛ وقتی شخصی اقدام به فروش دستگاه هایفو در تهران یا دیگر نقاط کشور می‌کند، اگر دستگاه مدنظرش جزو دستگاه‌های غیر قابل حمل باشد، نیاز دارد که این دستگاه را با امکانات و افراد متعددی به مطب یا کلینیک خود منتقل کند و در ادامه اگر بخواهد بعد از مدتی مانند یک هفته یا یک ماه، این دستگاه را به شرکتِ اجاره‌دهنده بازگرداند، مصائب و مشکلات زیادی خواهد داشت. شرکت نیک لیزر برای پیشگیری و پرهیز از این مشکلات و راحتی مشتریان محترم سعی کرده است که برای مطب‌ها و کلینیک‌های همکارِ خود این امکان را فراهم کند که بتوانند برای اجاره دستگاه هایفو از هر دو نوع قابل حمل و غیرقابل حمل یکی را انتخاب کنند.

از جمله عوامل دیگری که در دسته‌بندی این دستگاه‌ها لحاظ می‌شوند باید به فرکانس امواج دستگاه، عمق اثرگذاری‌ آن و همچنین تعداد کارتریج‌های دستگاه نیز اشاره کرد.

در ادامه برخی از برند‌ها و مارک‌های مختلفِ این دستگاه معرفی شده و توضیحاتی در مورد هر کدام بیان می‌شود تا افرادی که قصد کرایه و خرید دستگاه هایفو را دارند، راحت‌تر بتوانند دستگاه مورد نیاز خود را شناخته و انتخاب کنند.

دستگاه‌ها و امکانات آن‌ها

دستگاه هایفو خانگی یا مینی هایفو

این وسیله همان طور که از اسمش پیداست در ابعاد کوچک تولید شده و امکان استفاده خانگی از آن نیز وجود دارد. مینی هایفو با تحریک پوست به کلاژن‌سازی، رطوبت پوست را حفظ کرده و چین‌وچروک‌های آن را نیز برطرف می‌کند. در ضمن می‌توان این دستگاه را روی درجات پایین تنظیم کرد و از آن برای رفع کردن چروک‌های دور چشم نیز استفاده کرد. استفاده از دستگاه هایفو خانگی می‌تواند از افتادن و شل شدن پوست جلوگیری کند.

دستگاه وی مکس یا سالنی

هایفو سالنی نسبت به دیگر انواع دستگاه‌های هایفو قیمت پایین‌تری دارد و این ویژگی باعث می‌شود که یکی از گزینه‌های مناسب برای تجهیز مطب‌ها و کلینیک‌های تازه تاسیس باشد. برای رنت دستگاه هایفو در تهران و دیگر نقاط کشور باید دقت داشت که اگر دستگاه وی مکس را مد نظر داشته باشید باید به ابعاد و محدودیت‌های آن توجه کنید. این دستگاه امواج اولتراسوند را روی نقطه مورد نظر متمرکز کرده و باعث می‌شود که پوست آن ناحیه کشیده (لیفت) و سفت شود. افزایش دادن خاصیت ارتجاعی پوست و رفع کردن سلول‌های چربی موجود در پوست نیز از جمله کارکردهای دستگاه سالنی هایفو است.

وی مکس فاقد کارتریج بوده و نحوه عملکرد آن نقطه‌ای است. دو هندپیس یا دسته دارد که به صورت تک شات عمل می‌کنند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که وی مکس نسبت به دیگر دستگاه‌های هایفو مدت زمان بیشتری را برای درمان نیاز داشته باشد. به همین دلیل کسانی هم که قصد کرایه و خرید دستگاه هایفوتراپی را دارند می‌توانند آن را با قیمت پایین‌تری اجاره کنند.

کرایه و خرید دستگاه هایفو

دستگاه‌های دلتا و اولترا

این دو دستگاه ویژگی‌ها و کارکردی مشابه هم دارند و برای لیفت کردن پوست و از بین بردن چین‌وچروک‌ها استفاده می‌شوند. کار با اولترا یا دلتا روشی غیر تهاجمی بوده و خونریزی، درد و جراحی در پی نخواهد داشت.

کسانی که قصد کرایه و خرید دستگاه هایفو را دارند می‌توانند این دو دستگاه را در کنار یکدیگر داشته باشند و به راحتی با آن‌ها کار کنند زیرا مِنو و نحوه کارکرد هر دو دستگاه یکی است و فراگیری کار کردن با یک دستگاه برای کار کردن با هر دو وسیله کفایت می‌کند. البته باید در نظر داشت دستگاه هایفو اولترا در دو نمونه 600 و 800 واتی تولید می‌شود. این دستگاه‌ها کارتریج‌ها و هندپیس‌های مشابهی نیز دارند. هر کارتریج آن‌ها ده هزار شات ظرفیت دارد که اگر میزان شات مورد استفاده برای هر بیمار را 400 شات در نظر بگیریم با یک کارتریج که درون دستگاه‌های اولترا یا دلتا قرار می‌گیرد، می‌توان 60 مراجعه‌کننده را مورد درمان قرار داد.

اولترا و دلتا هر کدام دارای پنج کارتریج هستند که کارتریج‌های مخصوصِ صورت این دستگاه‌ها دارای عمق نفوذ 1.5 ،3 و 4 میلی‌متری بوده و دو کارتریج دیگر به عمق 8 و 13 میلی‌متر برای دیگر نقاط بدن هستند. در سطرهای بعدی توضیحاتی بیشتری در مورد این کارتریج‌ها و ویژگی‌های هر کدام بیان خواهیم کرد.

دستگاه سه‌بعدی

ویژگی اصلی و ممتاز دستگاه هایفو سه‌بعدی سرعت بالای آن است. می‌توان گفت با ورود این دستگاه به بازار تحول عظیمی در تکنولوژی دستگاه‌های جوان‌ساز به وجود آمد. هایفو سه‌بعدی دارای 11 لاین است که می‌توان هم‌زمان از آن‌ها استفاده کرد و این امکان باعث شده است که سرعت آن بسیار بالارفته و مدت زمان درمان هر بیمار نیز کاهش پیدا کند؛ و می‌توان گفت این دستگاه به طور میانگین متوسطِ زمان درمانِ هر بیمار را به 20 دقیقه کاهش داده است. البته لازم به ذکر است که تعداد لاین‌های مورد استفاده در هر درمان قابلیت تنظیم از منو دستگاه را دارد.

برای فروش دستگاه هایفو در تهران و سراسر کشور دستگاه سه‌بعدی هایفو یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود.

دستگاه چهاربعدی بهترین گزینه برای کرایه و خرید دستگاه هایفوتراپی

این دستگاه تمام ویژگی‌های دستگاه لیزر سه‌بعدی را دارا است. تفاوت آن‌ها در این است که کیفیت و کارکرد آن نسبت به دستگاه لیزر سه‌بعدی بهتر است. کرایه و خرید دستگاه هایفوتراپی چهاربعدی می‌تواند برگ برنده هر کلینیک و مطبی نسبت به رقبای خودش باشد. این دستگاه به طور هم‌زمان بین 12 تا 15 لاین را شات می‌زند. در ضمن این دستگاه امکان کم و زیاد کردن تعداد شات‌ها و لاین‌ها را دارد. همچنین تعداد شات هر کارتریج این دستگاه تا بیست هزار شات می‌رسد که این ویژگی باعث می‌شود که با یک کارتریج بتوان تعداد بیماران بیشتری را مورد درمان قرار داد.

نکته بسیار مهمی که در مورد دستگاه لیزر هایفوی چهاربعدی وجود دارد این است که قیمت آن نسبت به قیمت دستگاه سه‌بعدی ارزان‌تر است و همچنین خدمات‌دهی آن به بیمار و مراجعه‌کننده نسبت به دستگاه سه‌بعدی نیز بیشتر است. رنت دستگاه هایفو چهاربعدی می‌تواند مطب‌ها و کلینیک‌ها را نسبت به رقبای خود در موقعیت ممتازی قرار دهد.

کرایه و خرید دستگاه هایفو

انواع کارتریج‌های دستگاه‌های هایفو

همان طور که در سطرهای قبل توضیح داده شد دستگاه‌های هایفو پنج نوع کارتریج دارند که سه نوع از آن‌ها برای نواحی صورت به کار می‌روند و دو نوع از آن‌ها نیز برای دیگر نقاط بدن استفاده می‌شوند.

کارتریج 1.5 میلی‌متر فرکانسی 10 مگاهرتزی تولید می‌کند و تا 1.5 میلی‌متر به عمق پوست نفوذ می‌کند. شات‌های ساطع شده از این کارتریج روی لایه‌ی اپی‌درم یا روپوست تاثیر می‌گذارند. از این کارتریج برای درمان خطوط و چین‌وچروک‌های ظریف صورت استفاده می‌شود.

کارتریج 3 میلی‌متری فرکانسی تا 7 مگاهرتز تولید کرده و میزان نفوذ آن به پوست هم تا 3 میلی‌متر است. درم یا لایه میانی پوستِ صورت ناحیه‌ای است که توسط شات‌های این کارتریج تحت تاثیر قرار می‌گیرند. این شات‌ها باعث می‌شوند که رشته‌های کلاژن تحریک شده و بازآرایی شوند. سفت کردن سطحی پوست، کم شدن چین‌وچروک‌ها و لیفت پوست صورت از کارکردها و مزایای شات‌های ساطع شده از این کارتریج هستند.

کارتریج 4 میلی‌متری فرکانسی 4 مگاهرتزی تولید کرده و تا عمق 4 تا 4.5 میلی‌متر به پوست نفوذ می‌کند. میزان نفوذ شات‌های این کارتریج به اندازه حوزه نفوذ در جراحی‌های لیفتینگ است. لیفت صورت و سفت کردن عمقی پوست صورت نتیجه استفاده از این کارتریج‌ها است.

کارتریج 8 میلی‌متری و کارتریج 13 میلی‌متری هر دو فرکانسی به اندازه 2 مگاهرتز دارند و برای نقاط مختلف بدن غیر از صورت استفاده می‌شوند. شات‌های این کارتریج‌ها در عمق 8 و 13 میلی‌متری بافت‌های چربی را می‌شکند. تحریک کلاژن‌سازی و سفت کردن پوست‌های اضافی بدن نتیجه عملکرد این کارتریج‌ها است.

افراد و مجموعه‌هایی که تمایل به فروش دستگاه هایفو در تهران و دیگر نقاط کشور دارند می‌توانند برای کرایه و خرید دستگاه هایفو با کارشناسان نیک لیزر تماس بگیرند.

اگر تجربه استفاده از این دستگاه را داشته‌اید یا در مطب یا کلینیک خود از دستگاه هایفو استفاده می‌کنید لطفاً نظر خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه مقاله : https://niklaser.com/?p=840

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس
  • نشانی :
    تهران – خیابان شریعتی – نرسیده به دوراهی قلهک – جنب بیمارستان ایرانمهر
  • شماره تماس :
    09380118810 - 021-22004102
    021-22610240 - 021-22610350
    021-22004103 - 09129640360
  • ایمیل :
    info@niklaser.com