close

درباره ما

شرکت تجهیزات پزشکی

شرکت تجهیزات پزشکی نیک لیزر در طول سال‌های گذشته تجربه‌ای فوق‌العاده در ارائه خدمات فروش و اجاره دستگاه‌های لیزر و لوازم جانبی آن‌ها به صدها مرکز زیبایی و مطب پزشکی داشته است.

نیک لیزر افتخار دارد تا پیشروترین و به‌روزترین برندهای لیزر پوست و زیبایی را به کلینیک‌های زیبایی و مطب‌های متقاضی ارائه دهد. مزیت اصلی کار کردن صاحبان کسب و کار با نیک لیزر این است که آن‌ها نیازی به سرمایه‌گذاری اولیه برای تجهیزات خود نخواهند داشت. همچنین این عزیزان می‌توانند بدون این‌که هزینه‌های مصرفی و تعمیراتی این لوازم را بر عهده داشته باشند، از دستگاه‌های ارائه شده توسط شرکت ما استفاده نمایند. در ضمن پزشک‌های مجرب و ماهر مجموعه ما که به تمامی پروتکل‌های درمانی تجهیزات زیبایی و پوست احاطه دارند نیز می‌توانند بعد از انتقال تجهیزات به مطب یا کلینیک مد نظر، به آنجا مراجعه کرده و در مورد استفاده از تجهیزات، آموزش‌های لازم را ارائه دهند.

از آنجایی که بسیاری از هزینه‌های راه‌اندازی یک مطب یا کلینیک زیبایی صرف خرید تجهیزات می‌شود، صاحبان این کسب و کارها برای صرفه‌جویی در این هزینه‌ها می‌توانند با کرایه یا اجاره کردن لوازم مورد نیاز خود از شرکت نیک لیزر، با هزینه بسیار کمتری فعالیت خود را آغاز کرده و خرید تجهیزات را در یک پروسه بلندمدت انجام دهند.

در ضمن باید اشاره کرد که تمامی لوازم و تجهیزات مربوط به لیزر زیبایی و پوست که توسط شرکت نیک لیزر به فروش رسیده یا اجاره داده می‌شوند، دارای بهترین کیفیت ممکن بوده و همگی آن‌ها دارای ضمانت‌های معتبر هستند. مشتریان ما می‌توانند این اطمینان را داشته باشند که قیمت این محصولات نیز بر مبنای تجارت عادلانه تعیین شده و همواره سعی ما در نیک لیزر این است که بهترین کیفیت را همراه با مناسب‌ترین قیمت به مشتریانمان عرضه کنیم.

شرکت تجهیزات پزشکی نیک لیزر در خدمت شما است با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
  • نشانی :
    تهران – خیابان شریعتی – نرسیده به دوراهی قلهک – جنب بیمارستان ایرانمهر
  • شماره تماس :
    09380118810 - 021-22004102
    021-22610240 - 021-22610350
    021-22004103 - 09129640360
  • ایمیل :
    info@niklaser.com