close

مراقبت های بعد از هایفوتراپی چیست، قبل و بعد از هایفو چه باید کرد؟

مراقبت های بعد از هایفوتراپی

مراقبت های بعد از هایفوتراپی یکی از مواردی است که بسیاری از متقاضیان روش‌های زیباسازی صورت و بدن به دنبال کسب آگاهی از آن هستند. این مسأله در مورد مراقبت بعد از هایفو صورت بیش‌تر از آن ناشی می‌شود که در سطح عمومی جامعه، نظرات ضدونقیضی نسبت به روش‌های زیباسازی وجود دارد و افرادی که بعضاً دانشی در این زمینه ندارند به بیان مطالبی می‌پردازند که صحت ندارد. هایفوتراپی یکی از بهترین و پرمخاطب‌ترین روش‌های جوان‌سازی در دنیا است. متقاضیان استفاده از این روش روزبه‌روز رو به افزایش است. بسیاری از کلینیک‌های مراقبت پوست و مو در پی خرید و حتی اجاره این ابزار زیباسازی هستند. از سوی دیگر، در سمت متقاضیان استفاده از این روش نیز افرادی هستند که از عوارض احتمالی هایفوتراپی می‌پرسند و مشتاق‌اند تا در مورد مراقبت بعد هایفو بدانند. در این مقاله قصد داریم تا پیرامون هایفوتراپی و موارد مهم مربوط به قبل و بعد آن مطالبی را ذکر کرده و توضیحاتی درباره آن ارائه نماییم. در ادامه با نیک لیزر، ارائه‌دهنده انواع خدمات خرید، فروش، رهن و اجاره دستگاه‌های مراقبت زیبایی همراه باشید.

هایفوتراپی و نکات مهم قبل و بعد از آن

اگر در مرحله مراقبت از پوست خود هستید و احساس می‌کنید علائم قابل‌مشاهده پیری در صورت و بدن شما در حال نمایان شدن است، ممکن است درمان سفت شدن پوست برای شما مناسب باشد. بسته به نوع مناطقی که می‌خواهید روی آن‌ها تمرکز کنید (صورت، گردن، دکلته یا بدن) و اینکه دقیقاً به چه چیزهایی می‌خواهید دست پیدا کنید (کاهش ظاهری خطوط ظریف، چانه دوتایی یا هایفوتراپی غبغب برای اصلاح  آن)، روش‌های درمانی متناسب آن‌ها متفاوت خواهد بود. در این زمینه استفاده از این ابزار بسیار موردپسند و اقبال عموم قرارگرفته است. در این زمینه مطالب بسیار زیادی برای مطالعه وجود دارد؛ اما پیش از آن بهتر است پیرامون مسائل مهم قبل و بعد هایفوتراپی مطالبی را بدانید. با ما همراه باشید.

بعد از هایفو چه اتفاقی می‌افتد؟

مراقبت های بعد از هایفوتراپی همچون مراقبت‌هایی که بعد از هر روش درمانی انجام می‌شود امری ضروری و طبیعی است اما باید دانست که در هنگام انجام عملیات هایفوتراپی هیچ دوره نقاهتی در کار نیست، به شما این امکان را می‌دهد که بلافاصله پس از درمان به فعالیت‌های روزمره خود برگردید. تنها کافی است مواردی را رعایت کنید. در این صورت هیچ مشکلی برای پرداختن به امور روزانه خود نخواهید داشت. در ابتدا ممکن است مقداری قرمزی و یا تورم داشته باشید و ممکن است احساس گزگز داشته باشید. این‌ها ظرف چند ساعت ناپدید می‌شوند. این تأثیرات به این معنی است که روند مفید بازسازی کلاژن آغاز شده است. محکم شدن پوست از نظر بالینی با اثرات طبیعی و جوان‌سازی تدریجی، ثابت‌شده است. به همین دلیل هم بسیاری از مراکز مراقبت زیبایی حتی اقدام به اجاره این دستگاه می‌نمایند، زیرا مایل نیستند مخاطبان و متقاضیان جدی این نوع خدمات جوان‌سازی را از دست بدهند. با ادامه پیشرفت در 6 ماه پس از پایان دوره انجام هایفوتراپی، برخی از نتایج را بلافاصله مشاهده خواهید کرد.

چه مناطقی با این روش قابل‌درمان هستند؟

خط فک، چین‌های بینی، افتادگی پلک‌ها، چین‌خوردگی گردن، خطوط ریز و چین‌وچروک، ناهمواری پوست یا منافذ بزرگ پوست همگی با استفاده از هایفوتراپی قابل‌بهبودی و اصلاح کامل هستند هرچند مراقبت بعد از هایفو صورت نیز از ضروریات است. انرژی صوتی بسیار متمرکز، مناطق انعقادی حرارتی را در 3 عمق مختلف انتخاب‌شده ایجاد می‌کند.

 

مراقبت های بعد از هایفوتراپی

 

تعداد جلسات موردنیاز به این روش

اکثریت افراد فقط به یک جلسه انجام هایفوتراپی نیاز دارند و بااین‌حال باید مراقبت بعد هایفو را جدی بگیرند. درمان‌های لمسی بسته به درجه بالابردن و کشیدگی پوست و سفت شدن موردنیاز، می‌توانند در فواصل یک ساله انجام شوند.

آیا این روش می‌تواند باعث کاهش چربی شود؟

مراقبت‌ های بعد از هایفوتراپی یکی از موارد مهم و ضروری بعد از انجام این روش‌ جوان‌سازی است که با کمک این دستگاه انجام می‌شود. لیفت پوست توسط امواج فراصوت با تمرکز بالا است. برخورد این امواج به سلول‌های چربی می‌توانند آن‌ها را از بین ببرند و منجر به کاهش چربی شوند. لذا در زمان استفاده از این خدمات باید از صلاحیت مرکزی که به آن مراجعه نموده‌اید مطمئن شوید تا راهنمایی‌های درست و کافی در اختیار شما قرار دهند.

عوارض جانبی این روش درمانی برای آقایان چیست؟

عوارض جانبی برای آقایان گزارش نشده است و این موضوع باعث شده تا هایفوتراپی بهترین روش برای جوان‌سازی و لیفت پوست در آقایان باشد.

چک‌لیست مراقبت‌های ویژه این روش درمانی

درصورتی‌که آقایان از هایفوتراپی برای رفع چین‌وچروک‌های پوستی استفاده می‌کنند، باید حتماً موارد زیر را به‌طور کامل رعایت نمایند.

  • از نور خورشید دوری کنید. بعد از درمان، برای شما مهم است که سعی کنید از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و سرما برای چند هفته جلوگیری کنید
  • مصرف الکل را متوقف کنید. کار اضافی کبد خود را متوقف کنید.
  • پوست خود را نخارانید.
  • آب بیش‌تری بنوشید.
  • دوش آب گرم یا حمام آب گرم نداشته باشید.
  • در مورد شستن صورت بعد از هایفو دقت‌ لازم را به خرج دهید.

این‌ها مواردی هستند که همه کلینیک‌ها و مطب‌هایی که خدمات مراقبت زیبایی پوست و مو ارائه می‌دهند حتماً به اطلاع شما خواهند رسانید. اجاره این دستگاه یا خرید آن نقشی در نوع خدمات و مراقبت‌های مربوطه نخواهد داشت.

علت اهمیت مراقبت‌های بعد از کشیدگی پوست با روش هایفو

دلیل اهمیت بسیار زیاد مراقبت‌های بعدی به دلیل عوارضی است که ممکن است پس از استفاده از دستگاه هایفو ایجاد شود؛ بنابراین برای استفاده بیشتر، مهم است که برای افزایش اثربخشی، اقدامات مراقبت‌های پس از آن را برای درمان HIFU Facelift دقیقاً دنبال کنید. تنبلی در عمل به اقدامات مراقبت‌های بعدی ممکن است منجر به هایپرپیگمنتیشن (تغییر رنگ بیش‌ازحد) شود. فراموش نکنید که هدف اصلی از درمان‌های آرایشی، سلامت کلی، شادی و ظاهر خوب است. لذا با تعهد و پایبندی به دستورالعمل‌ها و مراقبت ‌های بعد از هایفوتراپی ، زحماتی را که متحمل شده‌اید به نتیجه مطلوب برسانید.

در زمان انجام این نوع فرایندهای جوان‌سازی، شما در حال اصلاح خطاها و آسیب‌های واردشده توسط مراقبت نامناسب از پوست و اثرات محیطی هستید. در این راستا، درمان پوست اتلاف وقت است اگر تمام موارد و روش‌های مراقبت بعد از هایفو صورت که به شما اعلام می‌شود را به‌خوبی رعایت نکنید. این کار باعث می‌شود تا نه‌تنها برخلاف پرداخت هزینه، به نتیجه نرسید، بلکه آسیب جدی نیز به بدن و پوست خود وارد سازید. روش هایفوتراپی کم‌حاشیه و با کمترین عوارض جانبی است؛ اما اگر مراقبت بعد هایفو را نادیده بگیرید، ممکن است دچار عوارض جانبی خطرناکی شوید.

مراقبت‌های بعدی مناسب خواهد بود زیرا با رعایت آن‌ها:

  • خطر عوارض را کاهش می‌دهید
  • نتایج مطلوب خود را افزایش می‌دهید
  • فرصت کمتری برای هدر دادن تلاش‌ها وجود خواهد داشت

به‌طور خلاصه، خواهیم دانست که روش مراقبت‌های بعدی به همان اندازه فرایند اصلی مهم هستند.

اما قبل از اینکه به جنبه مراقبت‌های بعد از درمان لیفت صورت هایفو برسیم، بیایید نگاهی به آنچه شما باید قبل از انجام روش درمانی استفاده از این دستگاه انجام دهید، بیندازیم.

 

مراقبت های بعد از هایفوتراپی

 

قبل از درمان چه باید کرد؟

قرار گرفتن در معرض آفتاب باعث سوختگی پوست می‌شود و پوست آفتاب‌سوخته یا (اخیراً) برنزه با این روش قابل‌درمان نیست.

همچنین از استفاده از تمام مواد شیمیایی که باعث تحریک پوست می‌شوند باید خودداری شود زیرا این امر می‌تواند مانع از به نتیجه رسیدن درمان شود.

ما همچنین می‌خواهیم بدانید که اگر قصد استفاده از درمان پوست با این روش را دارید، از مصرف آنتی‌بیوتیک خودداری کنید. دلیل این امر آن است که برخی از آنتی‌بیوتیک‌ها باعث می‌شوند شما به نور حساس شوید. نتیجه این است که پس از اتمام درمان آنتی‌بیوتیک، درمان شما باید به مدت دو هفته به تعویق بیفتد. بسیاری از مواردی که در اینجا گفته‌شده است از جمله مراقبت های بعد از هایفوتراپی است که باید قبل از درمان مناسب با هایفوتراپی انجام شود.

مراقبت روز قبل از درمان

این روش درمانی نسبتاً بی‌خطر در نظر گرفته می‌شود. بااین‌حال، افرادی که می‌خواهند تحت درمان با آن قرار گیرند، قبل از درمان نباید سابقه گلودرد یا تب داشته باشند. زخم‌های سرد باعث اختلال در روند درمان می‌شود. درحالی‌که افرادی که تب دارند نمی‌توانند از این روش برای درمان استفاده کنند. در چنین مواردی، درمان فقط پس از بهبودی از طریق سرماخوردگی یا تب می‌تواند انجام شود. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که حداقل یک روز قبل از درمان با این روش از این مشکلات بهداشتی در امان هستید.

مراقبت روز درمان

مهم است که در روز درمان، از استفاده از انواع آرایش و مرطوب کننده‌ها خودداری شود؛ بنابراین بیایید فرض کنیم که شما سالم هستید و هیچ سابقه بیماری خاصی ندارید که بتواند روند درمان را مختل کند. در ضمن توصیه می‌شود زودتر به مرکز درمانی برسید. این کار شما را آرام نگه می‌دارد و به جای اینکه فکر کنید بعد از هایفو چه اتفاقی می‌افتد، هر نوع اضطرابی را از بین می‌برد. مسئله این است که برخی از افراد از اقدامات درمانی ترس دارند؛ بنابراین، برای چنین اشخاصی استفاده از داروی ضد اضطراب قبل از درمان مهم است و همچنین اینکه به آن‌ها اطلاع داده شود که مراقبتهای بعد از هایفو و نکات قبل از هایفو چیست می‌تواند به آرامش آن‌ها کمک شایانی بکند.

ضروری است افرادی که از این قبیل داروهای ضد اضطراب استفاده می‌کنند، باید با کسی همراه شوند که آن‌ها را پس از طی مراحل درمانی به خانه منتقل کند. لذا حتماً همراه داشته باشید.

در این مقاله به بیان نکات مهمی پیرامون استفاده از روش هایفوتراپی و مراقبت بعد از هایفو صورت پرداختیم. شما همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیش‌تر مقاله پیرامون مراقبت بعد روش هایفو را مطالعه کنید.

 

 

امیدواریم برای شما مفید بوده باشد. شما همچنین می‌توانید در صورت داشتن تمایل به بیان نظرات و پیشنهادهای خود درباره این مقاله که پیرامون مراقبت های بعد از هایفوتراپی بود و نیز سایر مطالب منتشرشده در وب‌سایت نیک لیزر با ما و همچنین بیان تجربیات خود درباره استفاده از این روش از طریق راه ارتباطی زیر در تماس باشید.

 

لینک کوتاه مقاله : https://niklaser.com/?p=1215

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس
  • نشانی :
    تهران – خیابان شریعتی – نرسیده به دوراهی قلهک – جنب بیمارستان ایرانمهر
  • شماره تماس :
    09380118810 - 021-22004102
    021-22610240 - 021-22610350
    021-22004103 - 09129640360
  • ایمیل :
    info@niklaser.com