close

خرید دستگاه پلاسما جت با بهترین کیفیت و قیمت

خرید دستگاه پلاسما جت از نوع دستگاه پلاسما فایربولت پلاس

دستگاه پلاسما جت از نوع دستگاه پلاسما فایربولت پلاس را می‌توان نسل جدید و پیشرفته‌تر دستگاه‌های پلاسمای فایربولت دانست. دستگاه پلاسمای فایربولت را می‌توان یکی از مناسب‌ترین دستگاه‌ها برای جوانسازی پوست مخصوصاً در نواحی حساس مانند دور چشم‌ها دانست که از آن برای درمان افتادگی پلک استفاده می‌شود. همین امر باعث شد تا درخواست برای خرید دستگاه پلاسما فایربولت پلاس بسیار زیاد باشد و صاحبان کلینیک‌های زیبایی اقدام به استفاده از آن کنند.

شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات پزشکی با توجه به این میزانِ چشمگیر استقبال، سعی در بهبود کارایی این دستگاه کردند و در نهایت دستگاه پلاسمای فایر بولت پلاس ساخته و به بازار عرضه شد. این دستگاه با استفاده از روش‌های غیر تهاجمی تأثیر بسیار خوبی در جوانسازی پوست و بازگرداندن زیبایی از دست رفته به افراد را دارد؛ بدون این‌که نیاز باشد بیهوش شده یا نیاز به گذراندن دوره نقاهت داشته باشند. صاحبان کلینیک‌های زیبایی که قصد دارند اقدام به خرید دستگاه پلاسما کنند باید در خصوص انواع این دستگاه‌ها و مزایا و معایب آن‌ها اطلاعات داشته باشند. داشتن این اطلاعات می‌تواند باعث شود تا با خرید یا اجاره دستگاه پلاسما جت مناسب به کسب و کار خود رونق بیشتری دهند.

خرید دستگاه پلاسما جت از نوع دستگاه پلاسما فایربولت پلاس
خرید دستگاه پلاسما جت از نوع دستگاه پلاسما فایربولت پلاس

همچنین پیشنهاد می‌کنیم مطلب خرید و کرایه دستگاه های لیزر ؛ برای خرید و کرایه دستگاه های لیزر پوست چه نکاتی را باید مد نظر قرار داد؟ را مطالعه کنید تا اگر قصد تهیه دستگاه‌های لیزر رفع موهای زائد برای مرکز خود را دارید نیز بتوانید دستگاه بهتری را انتخاب کنید.

در ادامه این مطلب قصد داریم در خصوص دستگاه پلاسما فایربولت پلاس ، کاربرد، مزایا و معایب آن مطالبی را با هم مرور کنیم.

دستگاه پلاسما فایربولت پلاس چیست؟

پلاسما چیست؟ در جواب این سؤال باید بیان کرد که پلاسما را می‌توان نوع چهارم ماده دانست. پلاسما نه مایع، نه گاز و نه جامد است. شاید بتوان گفت که پلاسما به گازی با حرارت بالا شبیه است. البته باید دانست که گاز رسانا نیست اما پلاسما رسانای خوبی بوده و در صورتی که با مواد دیگر تماس پیدا کند به سرعت دما از دست می‌دهد و سرد می‌شود. همین ویژگی باعث شده است تا پلاسما بتواند کاربردهای بسیاری داشته باشد.

دستگاه‌های پلاسما مانند دستگاه پلاسما فایربولت پلاس گاز را یونیزه می‌کنند. این گازِ یونیزه شده میان اپلیکاتور و پوست، شار الکترونی ایجاد می‌کند. شار الکترونی سلول‌های پوست را تحریک می‌کند و باعث می‌شود تا با ساخت سلول‌‌های تازه روند جوانسازی پوست انجام شود. دلیل علاقه صاحبان کلینیک‌های زیبایی به خرید دستگاه پلاسما به خصوص فایربولت پلاس کارایی بالا، ابعاد کوچک، وزن پایین و قدرت بسیار مناسب این دستگاه در رفع آکنه، بهبود شل شدن پوست، رفع افتادگی پلک و کاهش چین و چروک پوست است.

کاربرد فایربولت پلاس

همان‌طور که گفته شد دستگاه پلاسمای فایربولت پلاس کارایی و کاربرد بسیار زیادی دارد و دلیل علاقه صاحبان بسیاری از کلینیک‌های زیبایی به خرید دستگاه پلاسما جت از نوع فایربولت پلاس همین کاربردهای متنوع است. از مهم‌ترین کاربردهای این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رفع افتادگی پلک
  • از بین بردن جای زخم
  • از بین بردن اسکار آکنه، تلانژکتازی و همانژیوم
  • پاک‌سازی پوست
  • از بین بردن و کاهش منافذ باز پوست
  • برداشتن وارت، اسکین‌تک و خال
  • رفع چین و چروک
  • رفع شلی و افتادگی پوست
  • رفع خط خنده
خرید دستگاه پلاسما جت از نوع دستگاه پلاسما فایربولت پلاس
خرید دستگاه پلاسما جت از نوع دستگاه پلاسما فایربولت پلاس

ویژگی‌های دستگاه پلاسما جت مدل فایربولت پلاس

دستگاه پلاسما فایربولت پلاس با تغییراتی نسبت به فایربولت و دستگاه‌های مشابه دیگر به بازار عرضه شده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه که باعث شده خرید دستگاه پلاسما مدل فایربولت پلاس در میان صاحبان کلینیک‌ها بسیار مورد استقبال قرار بگیرد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- فرکانس بالا

۲- سنسور محافظ در برابر عبور جریان اضافه

۳- سنسور محافظت از عبور جریان فرکانس پایین

۴- سنسور و فیدبک دما

۵- سنسور و فیدبک ولتاژ

۶- عبور جریان بسیار ناچیز و کم هنگام اتصال سوزن به بدن

۷- هندپیس سبک، ارگونومی مناسب

۸- کنترل توان تمام دیجیتال

۹- ال سی دی تاچ رنگی ۷ اینچ مجهز به قلم

۱۰- قابلیت تغییر توان با دقت ۵ درصد

۱۱- طول برقراری قوس ۳ میلی‌متر

۱۲- طول پایداری قوس ۱۲ میلی‌متر

مزایای خرید دستگاه پلاسما مدل فایربولت پلاس

مهم‌ترین مزیتِ استفاده از روش‌ها و دستگاه‌های غیر تهاجمی مثل دستگاه پلاسما جت که باعث شده است خرید و اجاره دستگاه جوانسازی پوست بسیار مرسوم شود، عدم نیاز به بیهوشی و گذراندن دوران نقاهت است. افرادی که خدمات جوانسازی پوست را از این دستگاه‌ها دریافت می‌کنند، پس از گذراندن جلسه درمانی و تنها با چند مورد مراقبت و موارد احتیاطی ساده می‌توانند به انجام کارهای روزمره خود بپردازند.

از دیگر مزایای خرید دستگاه پلاسما فایربولت پلاس رفع افتادگی پلک و شل شدن پوست، بدون تخریب سطحی است. معمولاً افرادی که از این روش استفاده می‌کنند، می‌توانند تأثیر آن را در روزهای بعد از جلسه درمانی مشاهده کنند. هر چند برای مشاهده بیشترین تأثیر باید جلسات درمانی را کامل کرد.

لازم به توضیح است که پس از پایان اولین جلسه درمانی کلاژن‌سازی شروع می‌شود و این کلاژن‌سازی تا حدود یک سال پس از پایان جلسات ادامه خواهد داشت. در ضمن درست است که در این دستگاه از نیروی الکتریسیته استفاده می‌شود اما امنیت این دستگاه بسیار بالا بوده و خطری برای فرد تحت درمان نخواهد داشت. همچنین به دلیل وسعت کم تخریب، تمرکز تخلیه انرژی و دقت بسیار بالا، بافت‌های مجاورِ منطقه تحت درمان آسیب نمی‌بینند و به همین دلیل استفاده از دستگاه فایربولت پلاس برای رفع افتادگی پلک بسیار مناسب است.

به خاطر داشته باشید که مدت زمان انجام جلسات درمانی با این دستگاه بسیار کوتاه است و کمتر از ۳۰ دقیقه طول خواهد کشید. این مورد در کنار عدم نیاز به گذراندن دوره نقاهت، باعث می‌شود که بتوان به راحتی و با سرعت زیاد از آن استفاده کرد. در ضمن التهاباتی که پس از استفاده از این دستگاه پلاسما جت مدل فایربولت پلاس به وجود می‌آید در کمتر از ۱۰ روز برطرف می‌شود.

خرید دستگاه پلاسما جت از نوع دستگاه پلاسما فایربولت پلاس
خرید دستگاه پلاسما جت از نوع دستگاه پلاسما فایربولت پلاس

معایب فایربولت پلاس

هر دستگاهی در کنار مزایای فراوان، معایبی نیز دارد. افرادی که قصد خرید دستگاه پلاسما مدل فایربولت پلاس را دارند باید در خصوص این معایب اطلاعاتی داشته باشند تا بتوانند بهترین دستگاه را انتخاب کنند. دستگاه پلاسما فایربولت پلاس در درمان افتادگی پلک و چین و چروک شدید پوست کارایی مناسبی نداشته و همچنین باید دانست که این دستگاه امکان از بین بردن چربی‌ها را نیز ندارد.

نکاتی در خصوص استفاده از فایربولت پلاس

خرید یا اجاره دستگاه پلاسما به تنهایی برای موفقیت یک کلینیک یا مرکز زیبایی کافی نیست. استفاده از پرسنل مجرب و با تجربه، محیطی مناسب و داشتن اطلاعات کافی که بتوان با استفاده از آن‌ها بیمار را در خصوص روند درمان و میزان نتیجه، به خوبی آگاه کرد، از مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند در بالا رفتن میزان مراجعین خدمات پوست، مو و زیبایی نقش داشته باشد. تمام مراجعین باید بدانند که استفاده از این دستگاه یا سایر دستگاه‌ها و روش‌ها، نمی‌تواند روند پیری را متوقف کند و تنها می‌تواند برای مدتی جوانی و زیبایی را به پوست آن‌ها باز گرداند.

دستگاه فایربولت پلاس کاری مشابه با عمل جراحی پلک انجام می‌دهد و پوست اضافه را تصعید می‌کند تا افتادگی پلک را رفع کند و چین و چروک پوست را برطرف سازد.

استفاده از دستگاه پلاسما فایربولت پلاس محدودیت سنی خاصی نداشته و افراد با توجه به نیازهایشان می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند.

این دستگاه مورد منع مصرف ندارد و همه افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. تنها افرادی که به التهاب و عفونت پوستی در ناحیه مورد نظر برای درمان، مبتلا هستند باید جلسات درمانی را تا برطرف شدن کامل عفونت و التهاب به تعویق بیندازند.

در صورتی که مطالعه این مطلب برایتان سودمند بوده است پیشنهاد می‌کنیم مطلب دستگاه الکسی کربوکسی چیست و چه اطلاعاتی در خصوص آن دارید را مطالعه کنید.

اگر قبلاً تجربه خرید دستگاه پلاسما را داشته‌اید یا از خدمات پوستی دستگاه پلاسما جت استفاده کرده‌اید، نظر خود را در مورد این دستگاه‌ها و کارکرد آن‌ها با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه مقاله : https://niklaser.com/?p=816

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس
  • نشانی :
    تهران – خیابان شریعتی – نرسیده به دوراهی قلهک – جنب بیمارستان ایرانمهر
  • شماره تماس :
    09380118810 - 021-22004102
    021-22610240 - 021-22610350
    021-22004103 - 09129640360
  • ایمیل :
    info@niklaser.com