close

خرید و فروش دستگاه پلاسما جت

خرید و فروش دستگاه پلاسما جت و پلاسما فرکشنال برای جوانسازی پوست و رفع چین و چروک همراه با فروش دستگاه پلاسما

 خرید و فروش دستگاه پلاسما جت برای کلینیک‌های زیبایی با کمک نیک لیزر امکان‌پذیر است. کافی است با ما تماس بگیرید. بسیاری از کلینیک‌ها با استفاده از دستگاه پلاسما فرکشنال توانسته‌اند خدمات بسیار باکیفیت و مؤثری در خصوص جوانسازی پوست ارائه کنند و به همین دلیل کسب و کارشان رونق بیشتری گرفته است و بسیاری از آن‌ها نه تنها حاضر به فروش دستگاه پلاسما موجود در کلینیک نیستند، بلکه قصد دارند که در صورت گسترش کارشان، دستگاه پلاسمای دیگری نیز به مجموعه خود اضافه کنند.

شاید تهیه یک دستگاه پلاسما جت کار سختی نباشد اما بدون داشتن اطلاعات کافی در خصوص این دستگاه، این کار برای جذب مشتری بیشتر و به دست آوردن رضایت حداکثری آن‌ها، کافی نخواهد بود. سال‌های زیادی نیست که دستگاه‌های متفاوتی برای جوانسازی پوست ، رفع چین و چروک ، از بین بردن موهای زائد و … ساخته شده‌اند. این دستگاه‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند و عملکرد آن‌ها با هم تفاوت دارد.

یکی از جدیدترین و بهترین دستگاه‌های جوانساز، دستگاه پلاسما جت است که از آن برای جوانسازی پوست استفاده می‌شود. با کمک این دستگاه می‌توان ترک‌های پوستی را برطرف کرده و افتادگی پلک و شلی پوست را درمان نمود. در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی در خصوص این دستگاه را با هم مرور کنیم تا در صورتی که تمایل به خرید و فروش دستگاه پلاسما جت دارید، بتوانید راحت‌تر تصمیم‌گیری کنید. با نیک لیزر همراه باشید.

 

 

فهرست مطالب:

خرید و فروش دستگاه پلاسما جت

دستگاه پلاسما چیست؟

کاربردهای پلاسما فرکشنال

نحوه استفاده از دستگاه پلاسما

کارهای لازم قبل از جلسه درمانی

مراقبت‌های لازم پس از جلسه درمانی

نتایج پلاسما فرکشنال

موارد منع استفاده از دستگاه پلاسما

مجموعه نیک لیزر

 

خرید و فروش دستگاه پلاسما جت

اگر در خصوص دستگاه پلاسما فرکشنال اطلاعات کاملی نداشته باشید ممکن این سؤال است برایتان پیش بیاید که چرا خرید و فروش دستگاه پلاسما جت از رونق بسیاری برخوردار است؟ برای پاسخ به این سؤال ابتدا باید در خصوص دستگاه پلاسما فرکشنال و عملکرد آن نکاتی را بیان کنیم. پلاسما فرکشنال و انجام پلاسما تراپی را می‌توان روشی جدید، نوین و بسیار مناسب برای جوانسازی پوست دانست. شاید بتوان گفت که ساخت و فروش دستگاه پلاسما یک نوآوری بسیار متفاوتی بود که توانست تغییرات بسیاری در دنیای زیبایی ایجاد کند.

برای جوان‌سازی با این دستگاه دیگر نیازی نیست که فرد بی‌هوش شود و پوست او را برش دهند. درست است که تاثیر این دستگاه از جراحی کمتر است اما بسیاری از افراد پس از گذراندن دوره درمانی با این دستگاه، نتایج بسیار مطلوبی گرفته‌اند. یکی از نکاتی که باید به آن بسیار توجه داشت این است که رونق بازار زیبایی و جوان‌سازی باعث شده تا برخی افراد کم‌تجربه یا ناآگاه نیز وارد آن شوند به همین دلیل بهتر است که در هنگام خرید این دستگاه نکاتی را مد نظر قرار دهید.

 

خرید و فروش دستگاه پلاسما جت و پلاسما فرکشنال برای جوانسازی پوست و رفع چین و چروک همراه با فروش دستگاه پلاسما

 

دستگاه پلاسما چیست؟

همه افراد دوست دارند که جوان و زیبا بمانند اما نمی‌شود افزایش سن و ایجاد چین و چروک روی پوست را متوقف کرد. به همین دلیل روش‌هایی که برای جوانسازی پوست و رفع چین و چروک وجود دارد مورد توجه بسیاری از افراد جامعه است. برخی از روش‌هایی که برای این کار استفاده می‌شود معمولاً با ریسک بالا، درد و همچنین دوران نقاهت نه چندان کوتاه، همراه هستند و یا نتیجه مناسبی نمی‌توان از آن‌ها دریافت کرد، همین دلایل باعث می‌شود تا برخی افراد پشیمان شوند و همچنین برخی دیگر از آن‌ها نیز نتیجه مورد نظر خود را دریافت نکنند.

ساخت و تولید دستگاه‌های لیزر و پلاسما توانست انقلابی در این زمینه ایجاد کند و باعث شود تا افراد به روشی ارزان‌تر، مطمئن‌تر و همچنین ساده‌تر، دسترسی داشته باشند. یکی از این روش‌ها استفاده از دستگاه پلاسما جت است. حال این سؤال پیش می‌آید که پلاسما چیست؟

شاید فکر کنید که ماده به سه حالت مایع، گاز و جامد وجود دارد. این موضوعی است که افراد بسیاری از آن آگاهی دارند اما در خصوص حالت چهارم ماده چه می‌دانید؟ پلاسما نوع چهارم ماده است. پلاسما در حقیقت گاز یونیزه شده‌ای است که ذرات بارداری مانند الکترون، یون و رادیکال‌های آزاد را در خود دارد. این ذرات انرژی جنبشی بسیار بالایی دارند و در صورت تماس با سطوح متفاوت می‌توانند سلول‌های آن را تصعید کنند.

دستگاه‌های پلاسما توسط هندپیس خود، آرک‌های پلاسما را به پوست انتقال می‌دهند. معمولاً نوک دستگاه پلاسما را در فاصله‌ای بسیار کم (در حدود ۱ تا ۲ میلی‌متری) با پوست قرار می‌دهند تا پرتاب آرک‌های پلاسما در محلی که قرار است تخت درمان قرار گیرد، به خوبی انجام شود. این عمل باعث می‌شود تا قوس الکتریکی کوچک و کنترل شده‌ای ایجاد شود و باعث تصعید برخی سلول‌های پوستی شود. باید بدانید که این عمل صدمه کمی به پوست وارد می‌کند اما این صدمه به همراه گرمایی که این کار در زیر پوست ایجاد می‌کند، باعث می‌شود تا سلول‌های پوست تحریک شوند و کار تولید کلاژن مجدداً آغاز شود.

توجه داشته باشید که این کار با دقت بسیار انجام می‌شود تا از رسیدن آسیب به سایر سلول‌ها جلوگیری شود. کلاژن سازی مجدد توسط سلول‌های پوستی باعث می‌شود تا عمل جوانسازی پوست انجام شود و با رفع چین و چروک‌ های پوست، افراد ظاهری زیباتر داشته باشند. همچنین این کار موجب می‌شود تا خاصیت کشسانی پوشت بازگردد و میزان صافی آن بیشتر شود. همین مسئله موجب می‌شود تا رنگ و بافت پوست بهبود پیدا کرده و جای برخی از زخم‌ها از بین رفته و یا به میزان قابل توجهی درمان شود. به طور کلی می‌توان گفت که این روش مناسب افرادی است که قصد دارند پوستی جوان‌تر داشته باشند ولی قصد ندارند از جراحی برای رفع چین و چروک موجود بر روی پوست استفاده کنند.

کاربردهای پلاسما فرکشنال

تمام کسانی که در حرفه خرید دستگاه پلاسما جت فعال هستند و همچنین صاحبان کلینیک‌های زیبایی باید در خصوص کاربردهای دستگاه‌ها اطلاعات کاملی داشته باشند تا بتوانند به مراجعین خود اطلاعات کافی در این خصوص ارائه کنند. عدم داشتن اطلاعات کافی در این خصوص ممکن است باعث شود تا توقعات نادرستی در مراجعه کننده ایجاد شود و همچنین باعث شود تا فرد از نتیجه نهایی رضایت کامل را نداشته باشد.

شاید از مهم‌ترین مزیت‌های این دستگاه که باعث می‌شود خرید و فروش دستگاه پلاسما جت بسیار مرسوم و محبوب باشد این است که هیچ محدودیت سنی برای درمان با آن وجود ندارد و از یک جوان ۲۰ ساله تا فردی ۸۰ ساله می‌تواند از مزایا و کاربردهای آن استفاده کند. دستگاه پلاسما کاربردهای بسیار گسترده‌ای دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

۱- درمان افتادگی پلک

با استفاده از دستگاه پلاسما فرکشنال و پلاسما تراپی بخشی از پوست پلک تصعید شده و همین امر موجب می‌شود تا میزان افتادگی پلک کاهش مناسبی داشته باشد. این روش برای افتادگی پلک پایین و بالا کاربرد دارد و همچنین می‌تواند خطوط ریز دور چشم را کاهش داده و نهایتاً آن‌ها از بین ببرد.

۲- رفع چین و چروک صورت

سلول‌های فیبروبلاست پوست توسط گرمایی که از دستگاه پلاسما جت دریافت می‌کنند، فعال می‌شوند. فعال شدن این سلول‌ها منجر به تولید کلاژن و الاستین در پوست می‌شود که این موارد می‌تواند تأثیر خوبی در کاهش چین و چروک داشته باشد. زیباتر، صاف‌تر و جوان‌تر شدن پوست و به طور کلی جوانسازی پوست با استفاده از این دستگاه و شیوه درمانی حاصل می‌شود.

۳- رفع خطوط دور دهان

رفع چین و چروک دور دهان که ممکن است به دلایل متفاوتی مانند کشیدن سیگار و یا نوشیدن مکرر نوشیدنی‌ها با استفاده از نی ایجاد شده باشد، یکی از مواردی است که مورد توجه بسیاری از اشخاص است. درمان با این روش می‌تواند خطوطی که دور دهان به دلیل سیگار کشیدن یا نوشیدن به طور مکرر با استفاده از نی یا توسط عوامل دیگر ایجاد شده است را رفع کند.

۴- درمان مشکلات پوستی

استفاده از دستگاه پلاسما فرکشنال تأثیرات بسیار مطلوبی در درمان لک‌های پیگمانته، خال، لک‌های ناشی از آفتاب‌ سوختگی، زگیل، خال گوشتی و گوشت‌های اضافه روی پوست دارد.

۵- لیفت پوست

علاوه بر کاهش چین و چروک صورت، استفاده از دستگاه پلاسما فرکشنال می‌تواند باعث شود تا پوست صورت، پیشانی، گردن و غبغب لیفت شود و از چین و چروک موجود بر پوست این نواحی به میزان زیادی کاسته شود.

6- رفع ترک‌های پوستی

همان‌طور که گفتیم از مهم‌ترین تأثیرات دستگاه پلاسما تأثیر روی سلول‌های پوست برای تولید مجدد کلاژن و همچنین بازسازی پوست است. یکی دیگر از کاربردهایی که دستگاه پلاسما جت دارد، از بین بردن ترک‌های پوستی یا استریا است.

7- پاک کردن تتو

معمولاً جوهر تتو را در لایه درم پوست قرار می‌دهند. لایه درم یکی از لایه‌هایی است که توسط دستگاه پلاسما جت تحریک می‌شود. زخم‌های کوچکی که توسط دستگاه پلاسما جت روی پوست ایجاد می‌شود منجر خواهد شد تا لایه‌های پوست اقدام به ترمیم و بازسازی آن کنند و همین امر باعث می‌شود تا بخشی از تتو نیز پاک شود. معمولاً پس از هر جلسه استفاده از دستگاه پلاسما فرکشنال رنگ تتو به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

در مورد پاک کردن تتو با دستگاه پلاسما جت باید دقت داشت که تبحر پزشک بسیار حائز اهمیت است.

8- لیفت بینی

با استفاده از دستگاه پلاسما جت می‌توان بینی‌های گوشتی را اندکی کوچک کرد و کار لیفت را روی آن‌ها انجام داد.

9- رفع جای زخم

صاحبان کلینیک‌های زیبایی و افرادی که خرید و فروش دستگاه پلاسما جت را انجام می دهند باید بدانند یکی دیگر از کاربردهای این دستگاه از بین بردن جای زخم، آثار جراحی و همچنین اسکار آکنه یا جای جوش است.

10- کاربردهای دیگر

از دیگر کاربردهای این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از بین بردن میلیا یا دانه‌های چربی زیر پلک
  • بر طرف کردن پف یا کیسه‌های زیر چشم
  • درمان رگ‌های عنکبوتی
  • رگ‌های سطحی پوست
  • رفع خطوط دور چشم
  • کاهش عمق خط لبخند
  • بهبود رنگ پوست

 

خرید و فروش دستگاه پلاسما جت و پلاسما فرکشنال برای جوانسازی پوست و رفع چین و چروک همراه با فروش دستگاه پلاسما

 

نحوه استفاده از دستگاه پلاسما جت

قبل از هر چیزی باید توجه داشت که استفاده از این دستگاه تنها باید توسط پزشک انجام شود تا مراجعین با عوارض جانبی استفاده از دستگاه مواجه نشوند. معمولاً برای خرید و فروش دستگاه پلاسما جت نیاز است که از تجربه یک پزشک و مشورت او استفاده شود. این پزشک کلینیک باید در خصوص این دستگاه اطلاعات کافی داشته باشد تا بتواند بیماران را در خصوص مدت درمان، میزان بهبودی و موارد مشابه راهنمایی کند. پس از مشورت پزشک باید روی ناحیه تحت درمان با استفاده از دستگاه پلاسما فرکشنال ، کرم بی‌حسی مالیده شود تا میزان درد و ناراحتی را کاهش دهد.

دستگاه پلاسما جت بخشی از پوست را می‌سوزاند و نقاط تیره رنگی را ایجاد می‌کند. این کار در حقیقت مانند یک لیفت پوست عمل کرده و اندکی پوست را جمع می‌کند تا چین و چروک‌های آن کمتر شود اما اصلی‌ترین کار یعنی رفع چین و چروک در زیر پوست اتفاق می‌افتد. در ضمن گرمای حاصل از پلاسما جت باعث می‌شود کار تولید کلاژن مجدداً آغاز شود. عدم تولید کلاژن مهم‌ترین دلیل افتادگی پوست است و تولید مجدد آن باعث رفع چین و چروک و جوانسازی پوست می‌شود.

خرید و فروش دستگاه پلاسما جت توسط شرکت‌های معتبر انجام می‌شود و صاحبان کلینیک زیبایی می‌توانند با خرید این دستگاه علاوه بر جوانسازی پوست بتوانند خدمات دیگری نیز ارائه دهند. همان‌طور که در قسمت کاربردهای دستگاه پلاسما جت گفتیم یکی دیگر از کارهایی که دستگاه پلاسما جت می‌تواند انجام دهد، کوچک کردن بینی‌های گوشتی است. البته مقدار این کوچک کردن بسیار کم بوده و قابل مقایسه با جراحی بینی نیست اما برای کسانی که قادر به جراحی نیستند و یا بینی آن‌ها به میزان کمی بزرگ است، می‌تواند درمانی بسیار مفید باشد.

در این روش با سوزاندن نقاط بسیاری روی بینی، باعث می‌شوند تا پوست بینی جمع شده و بینی اندکی کوچک‌تر شود. شاید مهم‌ترین دلیلی که باعث می‌شود تا نه تنها بسیاری از کلینیک‌های زیبایی قصد خرید این دستگاه را داشته باشند، بلکه بسیاری از آن‌ها که این دستگاه را دارند، قصدی برای فروش دستگاه پلاسما نداشته باشند.

کارهای لازم قبل از جلسه درمانی

افرادی که اقدام به خرید دستگاه پلاسما جت می‌کنند و مدیران و صاحبان کلینیک‌های زیبایی باید بدانند که انجام برخی کارها قبل از جلسه درمانی، می‌تواند در نتیجه‌ی کار تأثیر منفی بگذارد و رضایت از درمان را کاهش دهد. به همین دلیل باید به افراد در این خصوص هشدار داد تا اقدامات لازم را انجام دهند و به مواردی که باید رعایت کرد بیشتر توجه داشته باشند.

اولین نکته‌ای که قبل از استفاده از دستگاه پلاسما فرکشنال باید به آن توجه داشت، عدم برنزه کردن، استفاده از سولاریوم و قرار گرفتن طولانی‌مدت در معرض نور خورشید است. این موارد باید حداقل ۳ هفته قبل از جلسه درمانی رعایت شود. همچنین در این مدت باید از کرم ضد آفتاب مناسب برای محافظت از پوست استفاده کرد.

از دیگر مواردی که انجام آن تأثیر منفی در نتیجه کار می‌گذارد استفاده از لیزر درمانی، لایه‌برداری شیمیایی، تزریق بوتاکس و ژل در محل تحت درمان است. استفاده از کرم‌ها و لوسیون‌های اسیدی از دیگر مواردی است که باید حداقل سه هفته قبل از جلسه درمانی قطع شود. همچنین افرادی که قصد دارند از مزایای دستگاه پلاسما استفاده کنند نباید در ۲۱ روز قبل از جلسه درمانی، از انواع دستگاه‌های میکرونیدلینگ استفاده کنند. همچنین از مصرف داروهای رقیق‌کننده خون مانند آسپرین در ۴ روز مانده به جلسه درمانی باید پرهیز کرد.

مراقبت‌های لازم پس از جلسه درمانی

اشخاصی که کار آن‌ها خرید و فروش دستگاه پلاسما جت بوده و صاحبان کلینک‌هایی که خدمات جوان‌سازی پوست را ارائه می‌دهند، باید به مشتریان و مراجعین در خصوص مراقبت‌هایی که لازم است پس از استفاده از دستگاه پلاسما فرکشنال انجام دهند نیز اطلاعاتی ارائه کنند. همان‌طور که گفتیم دستگاه پلاسما جت برای انجام عمل جوانسازی پوست و رفع چین و چروک اندکی پوست را می‌سوزاند و به همین دلیل ممکن است مقداری تورم، قرمزی و درد در ناحیه تحت درمان به وجود آید. البته این میزان درد و تورم آن‌قدر نیست که نتوان به کارهای روزمره رسید و نیاز به طی کردن دوران نقاهت باشد. با رعایت برخی نکات می‌توان عوارض دستگاه پلاسما فرکشنال را کاهش داد، روند بهبود را سرعت بخشید و نتیجه بهتری دریافت کرد.

اولین نکته‌ای که می‌تواند در کمک به گذراندن دوران بهبودی به افراد کمک کند این است که در صورت احساس درد می‌توانند از مسکن‌های گوناگون استفاده کنند. مسئله بسیار مهم دیگر این است که نباید به هیچ وجه به پوسته‌های سیاه رنگ ایجاد شده توسط دستگاه پلاسما دست بزنند. دست زدن، خاراندن و کندن آن‌ها ممکن است بر روی پوست رد باقی بگذارد.

بهترین کار این است که در صورت تشخیص و تجویز پزشک، از کرم‌های مناسب استفاده شود تا زودتر اثرات درمان از بین برود. معمولاً این کرم‌ها را باید به مدت یک هفته پس از جلسه درمانی و در ساعات مشخص روی پوست استفاده کرد.

ناحیه تحت درمان باید تمیز و خشک باشد و به خوبی از آن مراقبت شود. عدم قرارگیری در معرض نور خورشید، از دیگر مواردی است که باید به آن توجه شود. عدم استفاده از لوازم آرایشی به مدت ۴ روز پس از جلسه درمانی و همچنین نرفتن به استخر، سونا و جکوزی در کنار عدم استحمام با آب گرم تا مدتی، از دیگر کارهایی است که باید برای رسیدن به بهبودی کامل و عدم مواجهه با عوارض جانبی باید رعایت کرد.

اشتباهی که بسیاری افراد پس از جلسه درمان انجام می‌دهند پانسمان کردن ناحیه‌ای است که پلاسما درمانی روی آن انجام شده است. این کار نه تنها به بهبود کمک نمی‌کند بلکه به این دلیل که ممکن است در زیر پانسمان رطوبت ایجاد شود می‌تواند باعث ایجاد مشکلات و عوارض دیگری شود. برای دریافت نتیجه مناسب باید صبر داشت و اجازه داد که زخم‌ها به مرور زمان خوب شوند.

 

خرید و فروش دستگاه پلاسما جت و پلاسما فرکشنال برای جوانسازی پوست و رفع چین و چروک همراه با فروش دستگاه پلاسما

 

نتایج پلاسما فرکشنال

نتایج استفاده از پلاسما فرکشنال به قدری مناسب و مطلوب است که کلینیک‌های زیبایی بسیاری مشتری شرکت‌هایی شده‌اند که اقدام به خرید دستگاه پلاسما جت می کنند. آن‌ها دستگاه قدیمی خود را کنار گذاشته و دستگاه‌هایی مدرن‌تر تهیه کرده‌اند. شاید بتوان گفت که درخواست برای خرید، بسیار بیشتر از فروش دستگاه پلاسما است و بسیاری از کلینیک‌های زیبایی اقدام به اجاره این دستگاه برای ارائه خدمات به افراد بیشتری می‌کنند. شاید نتوان نتیجه‌ای که از دستگاه پلاسما جت دریافت می‌شود را با جراحی مقایسه کرد اما باید بدانید که درمان به میزان بسیار مناسب و مطلوبی انجام می‌شود و تنها این درمان برای افرادی که پوستشان به میزان بسیار زیادی دچار شلی و افتادگی شده مناسب نیست. در ضمن به خاطر داشته باشید که درست است میزان رفع چین و چروک توسط این دستگاه از جراحی کمتر است اما نیازی به بی‌هوشی، گذراندن دوران نقاهت و شکافتن پوست نیست و به همین دلیل استفاده از این روش کم تهاجمی برای بسیاری از افراد گزینه مناسب‌تری است. نتایج استفاده از دستگاه پلاسما فرکشنال با توجه به جنس پوست فرد و ناحیه تحت درمان، معمولاً دوام  خوبی دارد.

البته باید بدانید که حتی جراحی نیز روشی دائمی و قطعی نیست. دلیل این مسئله عدم توقف فرایند پیری است. قیمت ارزان، سرعت بالا، زمان اندک برای گذراندن جلسه درمانی و دریافت نتایج مناسب، باعث شده است تا خرید و فروش دستگاه پلاسما جت رونق داشته و استفاده از آن در کلینیک‌های زیبایی تبدیل به امری رایج شود.

موارد منع استفاده از دستگاه پلاسما

درست است که دستگاه پلاسما جت کاربردهای بسیاری در امر جوانسازی پوست دارد اما اشخاص و شرکت‌هایی که قصد خرید دستگاه پلاسما جت را دارند و صاحبان کلینیک‌های زیبایی‌ای که می‌خواهند از مدل‌های جدیدتر آن استفاده کنند باید بدانند که این دستگاه برای درمان برخی افراد مناسب نیست. این افراد شامل موارد زیر می‌شوند.

  • مبتلایان به سرطان
  • مبتلایان به بیماری صرع
  • افرادی که به بیماری‌های غدد مبتلا هستند
  • بیماران دیابتی
  • افرادی که پوست تیره‌ای دارند
  • پوست‌های مستعد ابتلا به اسکار
  • مبتلایان به بیماری‌های حاد پوستی
  • افرادی که زخم باز دارند
  • مبتلایان به آکنه حاد
  • مبتلایان به لوپوس، پسوریازیس، ویتیلیگو و هایپرپیگمنتیشن
  • افرادی که از دستگاه‌های ضربان‌ساز استفاده می‌کنند
  • مبتلایان به عفونت خونی
  • افرادی که داروهای رقیق‌کننده خون مصرف می‌کنند
  • زنان باردار
  • زنانی که در دوران شیردهی قرار دارند
  • افرادی که سیستم ایمنی بدنشان ضعف داردآسبپ
  • افرادی که در بدنشان ایمپلنت‌های فلزی قرار دارد

همچنین به خاطر داشته باشید که در صورتی که فرد به هر یک از محصولات مورد استفاده در طول درمان، حساسیت داشته باشد نباید با این دستگاه مورد درمان قرار بگیرد.

مورد دیگری که باید به آن توجه داشت این است که مبتلایان به برخی بیماری‌ها و همچنین افرادی که زخم‌های باز دارند، پس از درمان می‌توانند از مزایای این دستگاه بهره‌مند شوند و کار جوانسازی پوست و رفع چین و چروک را توسط دستگاه پلاسما فرکشنال انجام دهند.

مجموعه نیک لیزر

این روزها در اینترنت و سطح جامعه افراد و فروشگاه‌های بسیاری اقدام به فروش دستگاه پلاسما می‌کنند. با توجه به علاقه کلینیک‌های زیبایی گوناگون به این دستگاه، موارد و نکاتی است که باید در هنگام خرید و فروش دستگاه پلاسما جت به خاطر بسپارید. اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که دستگاه باید از شرکت‌های معتبر خریداری شود.

تنها فروشندگان معتبر هستند که پس از فروش دستگاه پلاسما و سایر دستگاه‌های لیزر می‌توانند خدمات پشتیبانی مناسبی به افراد ارائه کنند. شرکت تجهیزات پزشکی نیک لیزر مفتخر است که در طول سالیان گذشته توانسته کیفیت خدمات خود را افزایش دهد. بیش از صدها کلینیک و مطب زیبایی در طول سالیان گذشته از خدمات این شرکت استفاده کرده‌اند. این شرکت دستگاه‌هایی نظیر پلاسما پلانیک، دستگاه لیزر الکس-دایود دایونیک ، پلاسما فایر بولت، پلاسما فایر بولت پلاس، کربوکسی کربنیک، دستگاه هیدرودرمی، دستگاه لیزر الکس کاندلا و چندین دستگاه دیگر را با کیفیت بسیار بالا و خدمات پس از فروش مناسب به متقاضیان محترم ارائه می‌کند.

لینک کوتاه مقاله : https://niklaser.com/?p=720

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس
  • نشانی :
    تهران – خیابان شریعتی – نرسیده به دوراهی قلهک – جنب بیمارستان ایرانمهر
  • شماره تماس :
    09380118810 - 021-22004102
    021-22610240 - 021-22610350
    021-22004103 - 09129640360
  • ایمیل :
    info@niklaser.com