close

خرید دستگاه هایفو با قیمت عادلانه / اجاره به جای خرید برای تازه کارها

خرید دستگاه هایفو به سادگی رنت دستگاه هایفو

خرید دستگاه هایفو را می‌توان یکی از بهترین و کارآمدترین روش‌هایی دانست که کلینیک‌ها و مراکز زیبایی برای جلب رضایت مشتریان خود انجام می‌دهند. رایج‌ترین کاربرد دستگاه هایفو برای برطرف کردن چین و چروک‌های پوست است. البته باید دقت داشت که هنوز روشی دائمی و قطعی برای مبارزه با پیری پوست وجود ندارد و به نحوی می‌توان گفت که پیر شدن پوست دیر یا زود برای هر شخصی فرا می‌رسد اما برخی روش‌ها مانند استفاده از دستگاه و روش هایفو در کاهش میزان چین و چروک بسیار تأثیرگذار هستند. شاید به دلیل همین کارآمدی باشد که مراجعین و مشتریان بسیاری که برای انجام کارهای لیفت پوست صورت و با در نظر گرفتن نوع دستگاه به کلینیک‌های مختلف زیبایی مراجعه می‌کنند، استفاده از این دستگاه را ترجیح می‌دهند. همین استقبال و محبوبیت هایفو باعث شده است که بسیاری از کلینیک‌های زیبایی اقدام به خرید یا رنت دستگاه هایفو نمایند. در این مطلب قصد داریم در خصوص خرید دستگاه هایفو و مزایا و معایب آن مطالبی را بیان کنیم تا کسانی که قصد خریداری یا رنت دستگاه هایفو را دارند با اطلاعات و آگاهی بیشتری اقدام به خرید یا اجاره این دستگاه نمایند. با نیک لیزر همراه باشید.

خرید دستگاه هایفو به سادگی رنت دستگاه هایفو
خرید دستگاه هایفو به سادگی رنت دستگاه هایفو

دستگاه هایفو چیست؟

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که متخصصین، صاحبان کلینیک‌های زیبایی و افرادی که قصد رنت یا خرید دستگاه هایفو را دارند باید انجام دهند، کسب اطلاعات موثق در خصوص این دستگاه است. هایفو یا High Intensity Focused UltraSound یکی از روش‌های جدید درمان برای لیفت پوست و سفت کردن آن است. این دستگاه با استفاده از امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا، در لایه‌های پوست نفوذ کرده و با تحریک لایه‌هایی خاص باعث ساخت کلاژن می‌شود. وجود کلاژن بیشتر در پوست باعث می‌شود که پوست سفت‌تر شود و به چین و چروک کمتری دچار شود.

در مورد میزان اثرگذاری هایفو روی پوست نیز باید اشاره داشت که نتایج اولیه استفاده از این دستگاه را می‌توان پس از پایان هر جلسه مشاهده کرد، درست است که این نتایج در پایان جلسات اول ممکن است کم باشد اما قطعاً مراجعه‌کننده تغییرات روی پوست خود را حس خواهد کرد. در ضمن قابل اشاره است که لیفت پوست و تغییراتی که در پوست با استفاده از این دستگاه ایجاد می‌شود پس از گذشت ۳ تا ۶ ماه به خوبی قابل رؤیت هستند.

جالب است بدانید که در سال ۲۰۰۸ بود که برای اولین بار از دستگاه هایفو برای مقاصد زیبایی و لیفت پوست استفاده شد. این موضوع در حالی بود که در طی سالیان قبل از آن از این دستگاه برای درمان تومورهای سرطانی استفاده می‌شد.

مطلبی که باید مورد توجه صاحبان مراکز و کلینیک‌های زیبایی باشد این است که بسیاری مشتریان و پزشکان زیبایی هایفوتراپی را بهترین راه برای لیفت پوست و جوانسازی صورت می‌دانند. این موضوع نشان‌دهنده داشتن و خرید دستگاه هایفو برای هر مرکز و کلینیکی است. در ضمن اگر صاحبان این مراکز و کلینیک‌ها امکان خرید این دستگاه را ندارند می‌توانند با رنت دستگاه هایفو به مشتریان خود خدمات‌دهی داشته باشند.

این دستگاه غیر تهاجمی است و تنها با استفاده از امواج مافوق صوت، بدون ایجاد هیچ‌گونه زخمی اقدام به جوانسازی و لیفت پوست می‌کند. شاید برای برخی از افراد این سوال پیش بیاید که چگونه می‌توان بدون ایجاد هیچ‌گونه زخم و جراحتی به عمق پوست نفوذ کرد؟ در جواب باید بیان کرد که امواج صوتی منتشر شده در روش هایفوتراپی آن‌قدر قوی نیستند که بتوانند به لایه‌های پوست آسیب بزنند اما برای رسیدن به لایه‌های زیرین پوست بدون ایجاد آسیب و اثرگذاری بر آن‌ها به اندازه کافی قدرت دارند.

رنت دستگاه هایفو یا خرید آن می‌تواند راهکاری موثر برای جذب مشتری بیشتر به کلینیک‌ها و مراکز زیبایی باشد. دلیل این امر هم موارد استفاده گسترده و کیفیت بالای این دستگاه است. از مهم‌ترین موارد استفاده دستگاه هایفو می‌توان به درمان افتادگی پلک، رفع چین و چروک اطراف چشم، رفع تیرگی و سیاهی دور چشم، لیفت گونه‌ها، لیفت چانه، رفع خط خنده، از بین بردن خط اخم، لیفت گردن، لیفت ابرو، رفع غبغب، لیفت پیشانی، درمان منافذ باز پوست، زاویه‌دار کردن فک، لاغری موضعی، لیفت شکم و پهلوها اشاره کرد. با توجه به گستره خدمات این دستگاه خرید دستگاه هایفو را به تمامی مراکز زیبایی پیشنهاد می‌کنیم.

خرید دستگاه هایفو به سادگی رنت دستگاه هایفو
خرید دستگاه هایفو به سادگی رنت دستگاه هایفو

عوارض استفاده از روش هایفوتراپی

در سال ۲۰۰۹ سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا کارکرد هایفو را برای لیفت ابرو تائید کرد. این سازمان ۵ سال بعد و در سال ۲۰۱۴ کاربردهای دیگری مانند بهبود چین چروک، خطوط ناحیه گردن، صورت و بالای سینه را نیز برای این دستگاه تائید کرد و استفاده آن را مجاز دانست. با توجه به جدید بودن این تکنولوژی هنوز تمام استفاده‌های آن مورد بررسی و تأیید قرار نگرفته است اما تاکنون گزارشی از ایجاد عوارض جانبی ماندگار در افرادی که تحت نظر متخصص و کلینیک‌های مجاز و باکیفیت، از خدمات این دستگاه استفاده کرده‌اند و کار لیفت پوست را انجام داده‌اند، گزارش نشده است. البته استفاده از این دستگاه نشانه‌های محدود و کوتاه مدتی مانند درد، قرمز شدن محل مداوا و حس کردن گرمای خفیف در پوست را به همراه دارد که این علائم هم پس از چند ساعت به طور کلی ناپدید می‌شوند. در بسیاری از کلینیک‌های زیبایی معتبر برای اطمینان از عدم بروز عوارض ابتدا بر قسمت کوچکی از پوست دستگاه هایفو را تست می‌کنند و در صورتی که عوارضی مشاهده نشد، مراجعه‌کننده می‌تواند جلسه درمانی خود را آغاز کند.

مزایای خرید دستگاه هایفو و استفاده از آن

از مهم‌ترین مزایای استفاده از این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • عدم تهاجمی بودن این روش
  • ایمنی بسیار بالا
  • عوارض جانبی بسیار پایین
  • لیفت طبیعی پوست
  • عدم نیاز به استراحت و دوران نقاهت
  • سرعت انجام کار
  • هزینه بسیار پایین‌تر در مقایسه با جراحی
خرید دستگاه هایفو به سادگی رنت دستگاه هایفو
خرید دستگاه هایفو به سادگی رنت دستگاه هایفو

موارد استفاده و منع استفاده از هایفوتراپی

به طور کلی می‌توان گفت که بیشتر افراد بالای ۳۰ سال که با مشکل شل شدن پوست و ایجاد خطوط چین و چروک بر روی پوستشان مواجه هستند، می‌توانند از این روش استفاده کنند اما برخی افراد مانند افراد دیابتی، خانم‌های باردار، مبتلایان به صرع، مصرف‌کنندگان داروهای ضد انعقاد خون و افرادی که از پروتز‌های فلزی در بدن خود استفاده کرده‌اند، بهتر است لیفت پوست با استفاده از دستگاه هایفو را فراموش کنند.

امواج مافوق صوت این دستگاه می‌تواند به این افراد صدمه زده و در آن‌ها عارضه ایجاد کند. همچنین در صورت وجود عفونت در ناحیه‌ای که قرار است درمان شود، بهتر است جلسه درمانی تا زمان بهبود پیدا کردن عفونت به صورت کامل به تعویق بیفتد.

متخصصین و صاحبان کلینیک‌های زیبایی که علاقه به رنت دستگاه هایفو یا خرید دستگاه هایفو دارند باید به خاطر داشته باشند که هایفو جایگزین جراحی نیست. میزان تأثیر این دستگاه از جراحی کمتر است اما باید توجه داشت که استفاده از دستگاه هایفو نیاز به دوره نقاهت، تحمل درد جراحی، بیهوشی و بسیاری از موارد دیگر را نداشته و برای کسانی که میزان چین و چروک کمی روی پوست خود دارند یا از عمل جراحی می‌ترسند، گزینه بهتری در مقایسه با جراحی به حساب می‌آید.

اقدام برای رنت دستگاه هایفو و استفاده از آن روز به روز در حال گسترش است. به خاطر داشته باشید که تمام روش‌ها با اندکی عوارض جانبی همراه خواهند بود اما با استفاده از علم کافی و فراگرفتن آموزش‌های لازم می‌توان از مزایای بسیار زیاد این گونه دستگاه‌ها استفاده کرد. همچنین این آموزش‌ها کمک می‌کند که میزان عوارض احتمالی شدیداً کاهش یابد. مطالعات زیادی روی این دستگاه، فواید، مزایا و معایب آن صورت گرفته است که تاکنون دستگاه هایفو تمام آزمون‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

در ضمن اگر شما سابقه خرید دستگاه هایفو برای مرکز زیبایی یا کلینیک خود را دارید یا تجربه استفاده از خدمات زیبایی و پوستی این دستگاه را داشته‌اید، نظرتان را در مورد تجربه خود با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه مقاله : https://niklaser.com/?p=822

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس
  • نشانی :
    تهران – خیابان شریعتی – نرسیده به دوراهی قلهک – جنب بیمارستان ایرانمهر
  • شماره تماس :
    09380118810 - 021-22004102
    021-22610240 - 021-22610350
    021-22004103 - 09129640360
  • ایمیل :
    info@niklaser.com