close

خرید دستگاه لیزر الکس کاندلا و نکاتی در خصوص این دستگاه

خرید دستگاه لیزر الکس کاندلا – اجاره و خرید لیزر الکس کاندلا – لیزر موهای زائد

خرید دستگاه لیزر الکس کاندلا را می‌توان در دسته کارهای سودمند و پر درآمد دانست. برخی افراد که توان مالی خرید این دستگاه را ندارند اقدام به اجاره دستگاه لیزر الکس کاندلا می‌کنند و با استفاده از آن اقدام به ارائه خدماتی مانند لیزر موهای زائد بدن می‌کنند. دستگاه لیزر الکس کاندلا را می‌توان یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر در جهان دانست که استفاده از آن راحت‌تر از بسیاری از دستگاه‌های دیگر است و فردی که لیزر بر روی او انجام می‌شود درد و ناراحتی بسیار کمتری را تحمل می‌کند. در این مطلب قصد داریم در خصوص دستگاه لیزر الکس کاندلا مطالبی را با هم مرور کنیم تا افراد، سرمایه‌گذاران، مدیران شرکت‌ها و کیلینیک‌های زیبایی بتوانند با کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اجاره و خرید لیزر الکس کاندلا اقدام کنند. با نیک لیزر همراه باشید.

خرید دستگاه لیزر الکس کاندلا - اجاره و خرید لیزر الکس کاندلا – لیزر موهای زائد
خرید دستگاه لیزر الکس کاندلا یا اجاره و خرید لیزر الکس کاندلا برای لیزر موهای زائد

تفاوت دستگاه‌های لیزر


دستگاه‌های لیزر با استفاده از خاصیت جذب نور توسط موها اقدام به بر طرف کردن مشکل موهای زائد می‌کنند. این دستگاه‌ها انواع متفاوتی دارند. این مدل‌ها می‌توانند کار لیزر موهای زائد را با کیفیت‌های متفاوتی ارائه دهند که این کیفیت را می‌توان در میزان بر طرف کردن موهای زائد و سرعت رشد مجدد این موها دانست. کیفیت، ایمنی و بازده دستگاه‌های لیزر بر اساس عواملی مانند طول‌موج لیزر، مدت پالس، اندازه لکه لیزر و روش خنک کردن پوست سنجیده می‌شود. طول‌موج دستگاه‌های لیزر را می‌توان اولین و شاید مهم‌ترین پارامتر تأثیرگذار در فرایند لیزر موهای زائد بدن دانست. طول‌موج لیزر می‌تواند در مورد نکاتی مانند نفوذ در عمق پوست و میزان جذب آن توسط فولیکول مو نقش داشته باشد. دستگاه‌های لیزر موهای زائد با کیفیت باید نفوذ عمیق و مناسبی در پوست داشته باشند تا بر ریشه مو اثر بگذارند. از ملانین به عنوان اصلی‌ترین ماده موجود در مو که نقش بسیار مهمی در جذب نور دارد، نام می‌برند. طول‌موج می‌تواند بر میزان جذب نور توسط ملانین تأثیرگذار باشد. هر چه طول‌موج بلندتر باشد، میزان کمتری از آن توسط ملانین مو جذب خواهد شد.

عملکرد دستگاه لیزر الکس کاندلا


افرادی که اقدام به خرید دستگاه لیزر الکس کاندلا می‌کنند باید اطلاعاتی در خصوص نحوه عملکرد این دستگاه داشته باشند. این دستگاه به وسیله نور لیزر با پالس‌های طولانی در محدوده طول‌موج ۷۵۵ نانومتر (مادون قرمز) بر روی موها تأثیر می‌گذارد. این امواج حرارت ایجاد می‌کنند و این حرارت می‌تواند بر روی فولیکول‌های مو تأثیرگذار باشد. امواج لیزر توسط ملانین به عمق پوست می‌روند و بر روی ریشه تأثیر می‌گذارند و باعث تخریب و تضعیف ریشه موهای زائد بدن می‌شوند. به همین دلیل است که لیزر را بر اساس خاصیت جذب نور توسط مو ساخته‌اند و طول‌موج لیزر به دلیل ضریب نفوذ آن در پوست بسیار مهم است؛ زیرا هر چه ضریب نفوذ بیشتر باشد انرژی بیشتری به ریشه مو می‌رسد و عمل ضعیف کردن و تخریب این قسمت از مو بهتر انجام می‌شود.

نکته‌ای که برای استفاده از دستگاه‌های لیزر باید مد نظر داشت این است که موهای ضخیم و تیره نیاز به تاباندن امواج لیزر با انرژی پایین دارند اما زمانی که به موهای نازک می‌رسیم ماجرا به گونه‌ای دیگر است. این موها نیاز به تاباندن انرژی بیشتری در زمان کوتاهی دارند. بسیاری از دستگاه‌هایی که اکنون در بازار موجود است توان مناسبی برای تولید میزان انرژی بیشتر در زمان کوتاه را ندارند به همین دلیل می‌تواند گفت که اجاره و خرید لیزر الکس کاندلا این قدرت را به تکنسین موسسات زیبایی می‌دهد که بتواند موهای نازک را به راحتی برطرف کند. این دستگاه می‌تواند امواج لیزر با انرژی بالا را در زمان کوتاه و به طور متناوب ساتع کند.

خرید دستگاه لیزر الکس کاندلا – اجاره و خرید لیزر الکس کاندلا – لیزر موهای زائد
خرید دستگاه لیزر الکس کاندلا یا اجاره و خرید لیزر الکس کاندلا برای لیزر موهای زائد

کاربرد دستگاه لیزر الکس کاندلا


کریستال الکساندرایت را می‌توان قلب این دستگاه دانست که توسط آن امواج لیزر با انرژی بالا ساتع می‌شود. این دستگاه با استفاده از همین قلب تپنده می‌تواند نقش بسیار مهمی در برطرف کردن موهای زائد بدن مانند بازوها، کمر، خط کشاله ران، باسن، چانه، صورت، ساق پا و به طور کلی تمام بدن داشته باشد.

باید به موسسات و کلینیک‌های زیبایی که قصد اجاره و خرید لیزر الکس کاندلا را دارند بگوییم که لیزر نمی‌تواند از رشد موهای زائد برای همیشه جلوگیری کند اما با توجه به این‌که با استفاده از لیزر حجم موهای زائد در حدود ۸۰ درصد کاهش می‌یابد می‌توان لیزر را بهترین روش برای خلاص شدن از دست موهای زائد دانست. آن دسته از موهایی که با استفاده از لیزر رفع نمی‌شوند آن‌قدر نازک و نرم شده‌اند که می‌توان به راحتی آن‌ها را اصلاح کرد. باید توجه داشته باشید که تا کنون هیچ وسیله‌ای برای از بین بردن دائم موهای بدن ساخته نشده است.

خرید دستگاه لیزر الکس کاندلا و مزایا آن


اجاره و خرید لیزر الکس کاندلا می‌تواند باعث شود که مشتریان بسیاری از مزایای آن سود ببرند. از مهم‌ترین مزایای دستگاه الکس کاندلا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • قابلیت اسپری کردن سیروژن به منظور خنک کردن ناحیه لیزر شده
  • احساس درد کمتر
  • سرعت بالاتر
  • بازدهی بیشتر و رفع بهتر موهای زائد
  • کاهش تعداد جلسات
  • تعمیر سریع‌تر و آسان‌تر دستگاه لیزر الکس کاندلا در مقایسه با بسیاری از دستگاه‌های لیزر
  • درمان واریس
  • حذف میزان بسیار مناسبی از موهای زائد
  • رشد کمتر موهای زائد باقی‌مانده
  • کاربری آسان‌تر و کنترل بیشتر بر روی دستگاه
خرید دستگاه لیزر الکس کاندلا – اجاره و خرید لیزر الکس کاندلا – لیزر موهای زائد
خرید دستگاه لیزر الکس کاندلا یا اجاره و خرید لیزر الکس کاندلا برای لیزر موهای زائد

باید توجه داشته باشید که دستگاه لیزر الکس کاندلا از آزمایش‌های بسیاری سربلند بیرون آمده و بیش از دو دهه است که نقش بسیار مهمی در صنعت لیزرهای زیبایی و درمانی بازی می‌کند. همین سابقه و کارایی بالا باعث شده تا بتوان گفت که اجاره و خرید لیزر الکس کاندلا یک گزینه مناسب برای سالن‌های زیبایی و بهداشتی است. افرادی که کار لیزر بر روی پوست آن‌ها با استفاده از دستگاه الکس کاندلا و تکنسین مجرب انجام می‌شود با بسیاری از مشکلاتی که توسط دستگاه‌های دیگر ایجاد می‌شود، سر و کار ندارند.

همچنین بسیاری از افراد از فواید لیزر در درمان ضایعات و خال‌های عروقی، از بین بردن خال‌کوبی و تتوها و کاهش چین و چروک، فرو رفتگی‌ها و زخم‌های سطحی ناشی از بیماری‌های پوستی استفاده می‌کنند. این افراد می‌توانند با بهره بردن از لیزر زیبایی بیشتری به پوست صورت و بدن خود ببخشند.

خرید دستگاه لیزر الکس کاندلا و معایب آن

اولین محدودیتی که باید موسسات یا کلینیک‌های زیبایی که قصد اجاره و خرید لیزر الکس کاندلا را دارند، در خصوص آن اطلاع داشته باشند، عدم امکان استفاده از این دستگاه‌ها بر روی پوست‌های برنزه است. لیزر این دستگاه می‌تواند به رنگ‌دانه‌های پوست‌های برنزه صدمه بزند و حتی ممکن است باعث سوزاندن قسمتی از پوست این افراد شود.

همان‌طور که گفتیم هنوز هیچ سیستمی ساخته نشده که بتواند از رشد موهای زائد برای همیشه جلوگیری کند. درست است که دستگاه الکس کاندلا می‌تواند تأثیر بسیار مناسبی بر موهای زائد بدن بگذارد و در صورت لیزر موهای زائد با استفاده از این دستگاه، میزان رشد و ضخامت آن‌ها به میزان بسیار زیادی کاهش می‌یابد اما نباید انتظار عدم رشد آن‌ها را داشت.

با توجه به تمام امکاناتی که به این دستگاه اضافه شده و پیشرفت‌هایی که حاصل شده است هنوز هم عوارض جانبی مانند درد، قرمزی و تورم برای چند ساعت می‌تواند باعث آزار افراد مختلف شود. بروز این نشانه‌ها و علائم طبیعی است و نباید در هنگام بروز آن‌ها نگران شد. بروز این علائم را می‌توان یکی از محدودیت‌ها و نکات نه چندان خوشایند استفاده از دستگاه‌های لیزر دانست.

لینک کوتاه مقاله : https://niklaser.com/?p=113

2 thoughts on “خرید دستگاه لیزر الکس کاندلا و نکاتی در خصوص این دستگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس
  • نشانی :
    تهران – خیابان شریعتی – نرسیده به دوراهی قلهک – جنب بیمارستان ایرانمهر
  • شماره تماس :
    09380118810 - 021-22004102
    021-22610240 - 021-22610350
    021-22004103 - 09129640360
  • ایمیل :
    info@niklaser.com