close

قیمت RF واژن و ارتباط آن با روش‌های مختلف جوان‌سازی و دستگاه‌های جوان‌سازی مبتنی بر فرکانس‌های رادیویی

قیمت RF واژن

قیمت RF واژن از جمله مواردی است که برای متقاضیان تهیه این ابزار و ابزارهای مشابه که قصد استفاده از آن‌ها را برای عمل‌های جوانسازی واژن در کلینیک‌ها، مطب‌های شخصی و یا بیمارستان‌ها دارند، از اهمیت به‌سزایی برخوردار است. همین امر یکی از عواملی است که به‌طور مستقیم و غیرمستقیم بر میزان هزینه‌هایی که بیماران برای جلسات درمانی خود می‌پردازند اثرگذار است. از آن‌جا که استفاده از این تکنولوژی و نیز تکنولوژی‌های دیگر مانند آر اف جوان سازی واژن به موارد مختلفی به‌ویژه دلیل مراجعه افراد برای استفاده از این روش‌ها و نیز تعداد جلسات درمانی مورد نیاز بستگی دارد، نمی‌توان قیمت ثابت و مشخصی را از ابتدا برای همه افراد مشخص نمود.

قیمت RF واژن

جوان سازی واژن چیست؟

هزاران محصول و رویه برای بازاریابی در حوزه نیازمندی‌های زنان وجود دارد که به آن‌ها کمک می‌کند تا جوانی خود را حفظ کنند. جوان‌سازی واژن در این گروه از اقدامات قرار می‌گیرد و کمک می‌کند تا سفت شدن واژن، توقف بی‌اختیاری در ادرار، از بین بردن خشکی واژن و موارد دیگر به‌صورت اطمینان‌بخشی انجام شود. جو هیل، پزشک متخصص زنان و زایمان از دانشگاه علوم پزشکی یوتا می‌گوید: «زایمان واژینال و سن می‌توانند واژن زن را دچار تغییر کنند و برخی از زنان علاقه‌مندند که این تغییرات را کند و معکوس کنند».

نکته‌ مهم در این‌جا این است که فقط یک روش برای جوان سازی اندام جنسی زنانه وجود ندارد. کرم ها و آمپول‌هایی وجود دارند که به‌منظور بهبود کیفیت ارگاسم و همچنین افزایش وضعیت زیبایی واژن مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین روش‌های دیگری از جمله جراحی‌های مختلف یا لیزردرمانی وجود دارد که کمک می‌کند عضلات واژن سفت شده و/یا ظاهر آن بهبود یابد. اصطلاح جوان سازی واژن اساساً هر چیزی را شامل می‌شود که آناتومی واژن را به‌صورت کارکردی تغییر می‌دهد یا جایگزین می‌کند. این عمل مرتبط با هر دو ساختار داخلی و خارجی واژن است.

اصطلاح «جوان سازی واژن» برای توصیف طیف گسترده‌ای از روش‌ها استفاده می‌شود. برخی از این روش‌ها مستلزم استفاده از فرکانس رادیویی یا لیزرهای دی‌اکسید کربن شکننده برای تحریک جریان خون و تشکیل کلاژن در بافت‌های واژن است. موارد دیگر شامل تزریق پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) یا اسید هیالورونیک (HA)  است که به ترتیب با نام های O-shot و G-shot شناخته می‌شوند. از شکل‌های تهاجمی‌تر جراحی نیز می‌توان برای سفت شدن بافت‌های هم‌بند بین واژن و مثانه و بافت‌های میان واژن و راست‌روده استفاده کرد. در برخی موارد، از این روش‌ها برای درمان موارد مرتبط با دلایل غیر زیبایی استفاده می‌شود؛ به‌عنوان مثال، برخی تغییرات و مجموعه کارهای جراحی برای بهبود وضعیت سلامتی زنان دارای موارد شدید افتادگی اندام لگن انجام می‌شود. این وضعیت زمانی اتفاق می‌افتد که مثانه یا سایر اندام‌های مرتبط با لگن از جای خود بلغزند و برآمدگی احتمالی در واژن ایجاد کنند. سایر موارد برای امور مرتبط با زیبایی اندام جنسی زنانه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

آر اف جوان سازی واژن چیست؟

درمان‌های مبتنی بر انرژی، روش‌هایی غیر جراحی هستند که در روند خود از گرما استفاده می‌کنند. این درمان‌ها با استفاده از دستگاه‌هایی انجام می‌شوند که انرژی را متمرکز کرده و بافت را گرم می‌کند. دستگاه‌های مبتنی بر انرژی، برای درمان‌های پوستی و اخیراً برای جوانسازی واژن مورد استفاده قرار می‌گیرند. هدف از این روش‌های مبتنی بر انرژی، هنگامی که در مورد واژن استفاده می‌شوند، تقویت و افزایش مقدار کلاژن، رگ‌های خونی، تنگ‌تر شدن ناحیه مربوطه و نیز میزان روان‌کنندگی در آن است. دو گروه اصلی زنانی که این روش درمانی را دریافت می‌کنند عبارتند از:

  • زنان یائسه
  • زنان پس از زایمان واژینال

برای جوان سازی واژن دو نوع روش درمانی مبتنی بر انرژی وجود دارد. در هر دو روش درمانی از گرما استفاده می شود.

درمان‌های مبتنی بر فرکانس‌های رادیویی (RF) درمان با لیزر CO₂

درمان‌های مبتنی بر فرکانس‌های رادیویی  (RF) 

در دستگاه‌های RF از امواج الکترومغناطیسی شبیه به امواج مورد استفاده در مایکروویو استفاده می‌شود و البته شدت امواج، میزان کمتری نسبت به آنچه در دستگاه‌های مایکروویو مورد استفاده قرا می‌گیرد، دارند. سفت شدن پوست با استفاده از فرکانس‌های رادیویی یک روش زیبایی‌شناختی است که در آن از انرژی فرکانس‌‌های رادیویی (RF) برای گرم کردن پوست با هدف تحریک و تولید بیشتر رشته‌های کلاژن پوستی، الاستین و اسید هیالورونیک به‌منظور کاهش پدیدار شدن خطوط ریز و شل شدن پوست استفاده می‌شود. این روش باعث بازسازی بافت و تولید کلاژن و الاستین جدید می شود.

با دست‌کاری خنک‌کننده پوست در حین درمان، می‌توان از فناوری RF برای گرم کردن و کاهش چربی نیز استفاده کرد. در حال حاضر، متداول ترین کاربردهای دستگاه‌های مبتنی بر تکنولوژی RF، مدیریت و درمان غیرتهاجمی شل‌شدگی پوست (از جمله افتادگی و شل‌شدگی در محلِ غبغب، شکم، ران و بازوها) و همچنین کاهش چین و چروک، بهبود سلولیت (Cellulite) و برجسته‌سازی بخش‌های مختلف بدن است.

درمان با لیزر CO₂

لیزر CO₂ لایه‌های بالایی بافت را گرم می‌کند و باعث می‌شود بافت لایه‌های پایین، کلاژن بیشتری ایجاد کند. این باعث می‌شود پوست سفت و محکم شود.

جوانسازی واژن

قیمت RF واژن

به‌طور کلی می‌توان چنین گفت که قیمت دستگاه‌های مبتنی بر انرژی امواج و سایر دستگاه‌های مورد استفاده در اعمال زیبایی ربط و نسبت مستقیمی با سطح عمومی تکنولوژی و کیفیت فناوری به‌کاررفته در آن و نیز امکانات مورد نیاز پزشکان و از سوی دیگر، خواسته‌های گوناگون بیماران مختلف دارد. یکی از مسائل رایج در مورد هر عمل زیبایی، موارد مرتبط با هزینه‌های آن است. عوامل مختلف و متنوعی بر هزینه‌های مربوط به جراحی‌ها و سایر شکل‌های جوانسازی واژن ، واژینوپلاستی و لابیاپلاستی و غیره تاثیر دارد. این عوامل باعث می‌شود تا هزینه عمل‌ها و به‌طور کلی کارهای درمانی متغیر باشد. به‌عنوان نمونه، از آن‌جایی که عمل زیبایی لابیاپلاستی از شخصی به شخص دیگر متفاوت است، تعیین دقیق قیمت آن نیز مشکل است. بهترین راه برای به‌دست‌آوردن هزینه عمل، مراجعه و معاینه توسط پزشک متخصص است و خود این موضوع در تعیین نوع و کاربردهایی که از دستگاه لیزر انتظار می‌رود تأثیرگذار است.

این هزینه‌‌ها به خود فرد بیمار و مقدار نیاز او، تعداد جلسات مورد نیازش و نیز این‌که کارهای درمانی‌اش قرار است در کلینیک، بیمارستان یا مطب انجام شود، بستگی دارد. هزینه درمانی بر این اساس می‌تواند با توجه به عوامل مختلف کم یا زیاد شود. برای تعیین دقیق هزینه جراحی زیبایی لابیاپلاستی و واژن بهتر است یک جلسه معاینه و مشاوره با متخصص زنان انجام شود.

هزینه عمل‌‌های زیبایی واژن مانند دیگر عمل‌های جراحی زیبایی، در کشورهای مختلف با تعرفه‌های متفاوتی محاسبه می‌شود. با مقایسه کردن هزینه‌های عمل‌های جراحی مختلف زیبایی در کشورهای گوناگون به این نتیجه می‌رسیم که  به‌عنوان مثال، هزینه عمل لابیاپلاستی در ایالات متحده آمریکا چیزی در حدود 6 هزار تا ۸ هزار دلار و در اروپا حدود 5 هزار تا 7 هزار یورو است و هزینه چنین عمل‌های جراحی‌ای در ایران بسیار کمتر است و همین اختلاف قیمت بسیار زیاد در هزینه‌ها، باعث می‌شود تا افراد از کشورهای خارجی برای انجام عمل‌های جراحی زیبایی خود، ایران را انتخاب کنند و در سال‌های اخیر شاهد افزایش تقاضا برای انجام عمل‌های جراحی زیبایی واژن هستیم و به‌تدریج افراد از کشورهای همسایه و دوردست ترجیح می‌دهند تا برای انجام عمل‌های زیبایی واژن خود به ایران بیایند.

از منظر افراد متقاضی، هزینه عمل‌های جراحی واژن به موارد مختلفی مرتبط است که از جمله آن‌ها می‌توان به

مسائل مرتبط با خود عمل‌های جراحی و فنون آن و همچنین ابزارها و موارد مصرفی مورد نیاز در عمل‌های جراحی اشاره کرد. مورد اول مواردی همچون تکنیک‌های مختلف جراحی به‌کار رفته، شکل لابیای ماژور و مینور و همچنین میزان برش‌های مورد نیاز در عمل جراحی را در بر می‌گیرد و مورد دوم نیز شامل مواردی همچون استفاده یا عدم استفاده از نخ جراحی و نیز استفاده یا عدم استفاده از لیزر یا دستگاه آر اف جوان سازی واژن، همراه شدن یا نشدن اعمال جراحی مختلف با یکدیگر و نیز محل انجام عمل‌های جراحی که می‌تواند در مطب، کلینیک‌های خصوصی یا بیمارستان‌های عمومی باشد اشاره کرد. در جدول زیر، به این موارد به‌اختصار اشاره شده‌است.

موارد مرتبط با عمل جراحی ابزارها و موارد مصرفی مورد نیاز

تکنیک جراحی

به‌کار رفته

شکل لابیای مینور و ماژور میزان برش‌های مورد نیاز در جراحی استفاده از نخ بخیه یا استفاده از لیزر همراه شدن جراحی‌های مختلف با همدیگر محل انجام عمل جراحی (بیمارستان، کلینیک خصوصی، مطب یا …)

 

در این مقاله کوشیدیم تا پیرامون قیمت RF واژن و جوانسازی واژن و روش‌های فناورانه مرتبط با آن توضیحاتی را ارائه کنیم. این مقاله بر اساس آخرین پژوهش‌های صورت‌گرفته پیرامون سفت‌سازی بافتی که در «ژورنال پوست‌شناسی زیبایی‌شناختی و بالینی» (The Journal of Clinical and Aesthetic Dermatology) و همچنین «ژورنال آکادمی پوست‌شناسی آمریکا» (Journal of the American Academy of Dermatology) به رشته‌ تحریر درآمده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و آکادمیک پیرامون چیستی و ابزارهای مبتنی بر انرژی در جوانسازی واژن می‌توانید به مقاله‌ ارائه‌شده در پایگاه آکادمیک معتبر ساینس‌دایرکت و نیز مقاله ارائه‌شده در ‌وبسایت مرکز بهداشت دانشگاه یوتا آمریکا به نشانی‌های زیر مراجعه کنید.

شما ضمناً می‌توانید برای ارائه نظرات و پیشنهادهای خود درباره این مقاله و سایر موضوعات، از طریق راه ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

لینک کوتاه مقاله : https://niklaser.com/?p=1166

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس
  • نشانی :
    تهران – خیابان شریعتی – نرسیده به دوراهی قلهک – جنب بیمارستان ایرانمهر
  • شماره تماس :
    09380118810 - 021-22004102
    021-22610240 - 021-22610350
    021-22004103 - 09129640360
  • ایمیل :
    info@niklaser.com