close

اجاره هفتگی دستگاه لیزر موهای زائد در تهران

اجاره هفتگی دستگاه لیزر موهای زائد - لیزر موی بدن - لیزر مو

اجاره هفتگی دستگاه لیزر موهای زائد یکی از اصلی‌ترین خدمات ما در شرکت نیک لیزر است. لیزر موی بدن امروزه بسیار مورد نیاز و توجه کلینیک‌های زیبایی و پوست قرار دارد. لیزر مو و خدمات مربوط به آن را در ادامه این مقاله توضیح خواهیم داد. در ضمن توصیه می‌کنیم مقاله دستگاه لیزر دایود چه مزایا و معایبی دارد را نیز مطالعه بفرمایید.
شرکت نیک لیزر در زمینه انواع خدمات و دستگاه‌های مربوط به زیبایی پوست و مو در خدمت مشتریان محترم بوده و سعی می‌کنیم با اجاره هفتگی دستگاه لیزر موهای زائد به آن دسته از عزیزانی که به صورت کوتاه مدت به این دستگاه نیاز دارند نیز خدمات‌رسانی داشته باشیم.

اجاره هفتگی دستگاه لیزر موهای زائد - لیزر موی بدن - لیزر مو
اجاره هفتگی دستگاه لیزر موهای زائد یا لیزر مو برای لیزر موی بدن

موهای زائد چیستند؟


همان طور که می‌دانیم بخشی‌هایی از بدن ما دارای موهایی هستند که اصطلاحاً به آن‌ها موهای زائد می‌گوییم. رنگ این موها عموماً تیره بوده که دلیل آن‌هم وجود رنگ‌دانه‌ای با نام «ملانین» در ریشه این موها است. هنگامی یک مو شروع به رشد کردن می‌کند ملانین نیز فعال شده و تمام سطح مو را به صورت رنگ تیره درمی‌آورد. البته رنگ‌های قهوه‌ای و بلوند نیز در بخش موهای زائد رشد می‌کنند که آن نیز اثر ملانین بر این موها است.
در فرآیند لیزر مو چه اتفاقی می‌افتد؟
در طی عمل انجامِ لیزر مهم‌ترین بخشی که مورد هدف طول‌موج‌های دستگاه‌های لیزر قرار می‌گیرد، رنگ‌دانه‌ها یا ملانین موجود در ریشه موها است. دستگاه‌های لیزر در واقع ملانین و فولیکول‌های مو را از بین برده و مانع از رشد آن‌ها می‌شوند. نکته‌ای که در مورد لیزر مو باید به آن دقت کرد این است که این کار عموماً چند هفته زمان برده و در چند مرحله صورت می‌گیرد و در اکثر مواقع هم تاثیر و نتیجه آن به صورت دائمی باقی می‌ماند.

انواع دستگاه لیزر موی بدن

دستگاه لیزر الکساندرایت، دستگاه لیزر دیود، دستگاه لیزر آرگون، دستگاه لیزر یاقوت، دستگاه لیزر روبی، دستگاه لیزر اِندی یَگ و دستگاه لیزر نوری آی‌پی‌اِل از انواع دستگاه‌های لیزر مو هستند. در ضمن باید اشاره کنیم که دستگاه لیزر الکساندرایت دارای طول‌موج نوری 755 نانومتر، دستگاه لیزر دیود دارای طول‌موج 800 نانومتر و دستگاه لیزر اندی یگ نیز دارای طول‌موج 1056 نانومتر است. این دستگاه‌ها با استفاده از پالس‌هایی با این طول‌موج‌ها عمل لیزر کردن را انجام می‌دهند. در ادامه برخی از این دستگاه‌ها را بیشتر معرفی خواهیم کرد.
تمامی دستگاه ذکر شده دارای یک فلاش لامپ هستند به جز لیزرهای دیود. ابداع چنین دستگاه لیزری دستگاه‌های رفع موهای زائد بدن را دچار تحول کرد زیرا این کار را با استفاده از پالس‌های نوری انجام می‌دهد.
دستگاه لیزر دیود برای تیپ‌های پوستی یک تا پنج مناسب بوده و احتمال این‌که برای فرد مشکلات پوستی ایجاد کند نسبت به دیگر دستگاه‌ها کمتر است. دوره‌ی نقاهت بعد از انجام عمل لیزر کمتر بوده و طول درمان آن نیز سریع‌تر است. استفاده از دیود نسبت به دیگر دستگاه‌های لیزر درد بیشتری دارد و در هنگام کار تکرار عمل لیزر کردن در آن نیز آهسته‌تر است. عمق نفوذ پالس‌های این دستگاه در پوست عمیق بوده و از این نظر با دستگاه الکساندرایت تطابق دارد. استفاده از آن برای پوست‌های تیره بی‌خطر است ولی همچنان به دلیل کامل نبودن تحقیقات برای لیزر کردن موهای تیپ شش توصیه نمی‌شود. چون دستگاه لیزر دیود عمق نفوذ زیادی دارد احتمال ایجاد اسکار پوستی یا کهیر توسط آن وجود دارد. همچنین انجام لیزر موی بدن به وسیله دیود دردناک خواهد بود. البته در برخی موارد خاص طول‌موج بلندی که این دستگاه دارد امکان آسیب‌های پوستی را کمتر کرده و همچنین دوره درمان را کوتاه‌تر و مدت زمان ریکاوری را نیز کاهش می‌دهد.
دستگاه لیزر آی‌پی‌ال نیز دستگاهی است که پالس‌های نوری شدیدی را تابانده و به وسیله آن لیزر موی بدن را انجام می‌دهد. البته به دستگاه‌های آی‌پی‌ال فقط در اصطلاح لیزر می‌گویند ولی در اصل این دستگاه لیزر نبوده و یک نوع فلش است که لامپ‌های آن زنونی است. این لامپ‌های زنونی نورهایی چند طول‌موجی ایجاد می‌کنند که روی ساختارهای پوست اثرات متفاوتی می‌گذارند. این دستگاه دارای فیلترهای متفاوتی است که با استفاده از آن‌ها می‌توان بسته به هدف از لیزر کردن، فیلتر مناسب را انتخاب کرد.

اجاره هفتگی دستگاه لیزر موهای زائد - لیزر موی بدن - لیزر مو
اجاره هفتگی دستگاه لیزر موهای زائد یا لیزر مو برای لیزر موی بدن

امروز دستگاه‌های ای‌لایت به عنوان نسل جدید دستگاه‌های آی‌پی‌ال بسیار رایج شده‌اند. در ای‌لایت علاوه بر نورهایی با طول‌موج‌های مختلف از رادیو فرکانس‌ها نیز استفاده می‌شود. این رادیو فرکانس‌ها کمک می‌کنند که این دستگاه روی موهای کم‌رنگ مثل موهای طلایی یا موهای سفید نیز تاثیرگذار باشد.
آی‌پی‌ال با این‌که دستگاه لیزر نیست اما به دلیل عملکردی مشابه، سریع‌تر بودن و ارزان‌تر بودن نسبت به دستگاه‌های لیزر مو ، امروزه بسیار رواج پیدا کرده است. جهت اجاره روزانه دستگاه لیزر موهای زائد بدن که شامل دستگاه آی‌پی‌ال نیز می‌شود. با ما تماس بگیرید.
در اینجا باید اشاره کنیم که پوست بدن بر اساس رنگ آن به شش گروه مختلف تقسیم می‌شود که در ادامه معرفی انواع دستگاه‌های لیزر و تناسب هر کدام از آن‌ها با انواع تیپ‌های پوستی را توضیح می‌دهیم.
دستگاه لیزر آرگون به دلیل این‌که در حذف موهای زائد عملکرد مطلوبی نداشته است، امروزه مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.
دستگاه لیزر الکساندرایت وسیله‌ای است که برای تیپ‌های پوستی یک تا چهار مناسب بوده جزو دستگاه‌های پر کاربرد برای لیزر موی بدن محسوب می‌شود. البته بیشترین تاثیرگذاری آن در تیپ‌های پوستی یک تا سه است. این دستگاه سریع‌ترین دستگاه برای حذف کردن موهای زائد است و برای نواحی‌ای که مساحت زیادی دارند مناسب‌ترین وسیله است. برطرف کردن موهای نازک و کرک‌ها و برطرف کردن موهای سفید رنگ و کک‌ومک روی پوست از دیگر مزایای این دستگاه است. افرادی که پوست تیره‌ای دارند باید دقت داشته باشند که این دستگاه می‌تواند موجب تغییر رنگ پوست آن‌ها شود. طول‌موج نوری که از این دستگاه خارج می‌شود دارای رنگ قرمز است و با استفاده از این پرتو سرخ رنگ می‌تواند در درمان لکه‌های پیری، پاک کردن تتو و خالکوبی، درمان رگ‌های عنکبوتی و درمان لکه‌های عروقیِ مادرزادی نیز موثر عمل کند. سرعت بالایی که این دستگاه دارد باعث شده است که استفاده از آن به نسبت دردناک باشد. برای اجاره هفتگی دستگاه لیزر موهای زائد بدن الکساندرایت با نیک لیزر تماس بگیرید.
دستگاه لیزر ان‌دی یگ وسیله‌ای است که برای لیزر مو مختص هر شش نوع تیپ پوستی کارایی دارد. از جمله ویژگی‌های این دستگاهِ لیزر موهای زائد باید به این موارد اشاره کرد: برای انواع پوست‌ها بی‌خطر است، نواحی بزرگ یا دارای مساحت زیاد را به راحتی پوشش می‌دهد و زائده‌های عروقیِ سطح پوست را رفع می‌کند. البته باید به این نکات نیز اشاره کرد که این دستگاه دردناک‌ترین نوع لیزر موهای زائد است. برای رفع موهای بسیار نازک و کرکی و همچنین پوست‌های سفید مناسب نیست و در ضمن نسبت به دیگر دستگاه‌های لیزر، کار کردن با آن زمان بیشتری می‌برد و مشتری باید تعداد جلسات بیشتری را در کلینیک حضور پیدا کند. این دستگاه مختص موها و پوست‌های برنزه و تیره طراحی شده و شیوه کار پالس‌های آن این‌گونه است که از رنگ‌دانه‌های تیره رنگ گذر کرده و مستقیماً هموگلوبین‌های فولیکول مو را تخریب می‌کند.
دستگاه لیزر روبی دیگر دستگاهی است که برای پوست‌های تیپ یک و تیپ دو مناسب است. روبی قدیمی‌ترین دستگاه موجود در حوزه زیبایی پوست و لیزر موی بدن است. هنگامی که لیزر کردن موها توسط دستگاه روبی صورت می‌گیرد ملانین موجود در ریشه‌ی موها بیشترین میزان جذب نور را خواهد داشت و همین ویژگی باعث می‌شود که موها و پوست‌های روشن و تیره (تیپ یک و تیپ دو) و البته موهای نازک بیشترین تاثیرپذیری را از این دستگاه داشته باشند. افرادی که دارای پوست‌های خیلی تیره هستند بهتر است از دستگاه لیزر موهای زائد روبی استفاده نکنند زیرا ممکن است رنگ پوست آن‌ها را نیز تحت تاثیر قرار داده و موجب تغییر حالت آن شود.

اجاره هفتگی دستگاه لیزر موهای زائد - لیزر موی بدن - لیزر مو
اجاره هفتگی دستگاه لیزر موهای زائد یا لیزر مو برای لیزر موی بدن

از جمله مزایای شاخصی که دستگاه روبی دارد این است که دارای سیستم خنک کننده بوده که این سیستم باعث می‌شود احتمال سوختگی و دیگر عوارض جانبی استفاده از لیزر به کمترین حد ممکن برسد. ضمناً سوزش و دردی که هنگام لیزر کردن موها اتفاق می‌افتد توسط این سیستم خنک کننده تخفیف داده می‌شود. علاوه بر این بین هر پالسی که روبی به سمت موها ارسال می‌کند دو ثانیه فاصله است و این فاصله زمانی باعث می‌شود که شخص درد کمتری را حس کند. لازم به ذکر است که سرعت پایین و ظرفیت کم آن باعث شده است استفاده از روبی برای لیزر مو به مدت زمان بیشتری نسبت به دیگر دستگاه‌ها نیاز داشته باشد. برای اجاره هفتگی دستگاه لیزر موهای زائد بدن روبی با نیک لیزر در ارتباط باشید.

مزایا و معایب لیزر

بسیاری از پزشکان و کارشناسان کلینیک‌های زیبایی لیزر را بهترین و موثرترین روش برای رفع موهای زائد می‌دانند؛ اما باید در نظر داشت که در چنین روشی با این‌که اکثر موها در مدت زمانی به طول دو هفته از بین می‌روند ولی باز هم نمی‌توان آن را روشی قطعی برای رفع موهای زائد بدن دانست و امکان بازگشت این موها به سطح بدن وجود دارد.
از مزایای لیزر کردن نیز باید به این مورد اشاره کرد که بعد از انجام دادن لیزر اگر در آن ناحیه دوباره موها رشد کنند به زبری و اندازه دفعات قبل نبوده و بیشتر به شکل کرک و موهای نرم خواهند بود؛ که برداشتن آن‌ها بسیار راحت‌تر و سریع‌تر خواهد بود. در ضمن پزشکان زیبایی معتقدند عمل لیزر موی بدن روی افرادی که نسبت به دیگران دارای پوست روشن‌تر و موهای تیره‌تر باشند، بیشتر نتیجه می‌دهد. برای اجاره هفتگی دستگاه لیزر موهای زائد بدن با نیک لیزر تماس بگیرید.
اگر خواندن این مقاله برای شما مفید بوده است توصیه می‌کنیم که مقاله خرید دستگاه لیزر الکس کاندلا و نکاتی در خصوص این دستگاه را نیز مطالعه کنید.

لینک کوتاه مقاله : https://niklaser.com/?p=105

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس
  • نشانی :
    تهران – خیابان شریعتی – نرسیده به دوراهی قلهک – جنب بیمارستان ایرانمهر
  • شماره تماس :
    09380118810 - 021-22004102
    021-22610240 - 021-22610350
    021-22004103 - 09129640360
  • ایمیل :
    info@niklaser.com