close

حضور نیک لیزر در یازدهمین سمینار درماتولوژی مبتنی بر شواهد و هفتمین کنگره سالیانه پوست بیمارستان رازی

یازدهمین سمینار درماتولوژی مبتنی بر شواهد و هفتمین کنگره سالیانه پوست بیمارستان رازی

هفتمین کنگره سالیانه پوست بیمارستان رازی و یازدهمین سمینار پزشکی درماتولوژی مبتنی بر شواهد، زیبایی و لیزر از 6 تا 8 مهرماه 1401 در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد و شرکت تجهیزات پزشکی نیک لیزر در این کنگره حضور خواهد داشت.

درواقع هدف از برگزاری هم‌زمان یازدهمین سمینار درماتولوژی مبتنی بر شواهد و هفتمین کنگره سالیانه پوست بیمارستان رازی تلفیق طب مبتنی بر شواهد با طب کاربردی و کمک به افزایش توانمندی‌های علمی و عملی همکاران متخصص پوست در فیلدهای مختلف است. “

کنگره سالیانه پوست بیمارستان رازی

کنگره سالیانه پوست بیمارستان رازی هرساله با این هدف برگزار می‌شود تا اساتید این بیمارستان و اساتید سایر دانشگاه‌های کشور بایکدیگر به بحث و تبادل نظر بپردازند و همچنین تبادل علمی میان اساتید پوست داخل و خارج از کشور شکل بگیرد. ضمناً در این کنگره آخرین تازه‌های تشخیصی و درمانی روز دنیا در رشته درماتولوژی مورد بررسی قرار می‌گیرد که اساتید گروه پوست می‌توانند از این تازه‌ها در ارتقای کیفیت خدمات درمانی و تشخیصی خود استفاده نمایند.

به‌علاوه در این کنگره در ارتباط با موضوعات دیگری مانند جراحی پوست که این موضوع مورد علاقه درماتولوژیست‌های جوان قرار دارد، انواع لیزرها و روش‌های نوین جراحی توضیحاتی ارائه خواهد شد. در آخر برگزاری این کنگره‌ها قطعاً نقش بسیار مهمی در معرفی ابعاد جدید این شاخه از علم پزشکی خواهد داشت.

سمینار درماتولوژی مبتنی بر شواهد

سمینار درماتولوژی مبتنی بر شواهد هرساله به صورت هم‌زمان با کنگره سالیانه پوست بیمارستان رازی برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این سمینار آشنا کردن متخصصان پوست و فعالان این حوزه با آخرین یافته‌های تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری‌های پوست است.

با رشد روزافزون و پرشتاب فناوری‌های نوین در علوم پزشکی برگزاری این کنگره‌ها و سمینارها کمک می‌کند تا فعالان و اساتید این حوزه بیشتر با آخرین تازه‌های حوزه پزشکی آشنا شوند و همچنین برگزاری این کنگره‌ها باعث می‌شود تا مانند سالیان گذشته، سطح علمی دانش آموختگان این حوزه ارتقا پیدا کند.

نیک لیزر در یازدهمین سمینار درماتولوژی مبتنی بر شواهد

شرکت تجهیزات پزشکی زیبایی نیک لیزر در هفتمین کنگره سالیانه پوست بیمارستان رازی و یازدهمین سمینار درماتولوژی مبتنی بر شواهد حضور دارد. در این کنگره شرکت تجهیزات پزشکی زیبایی نیک لیزر تولیدکننده دستگاه‌های لیزر دایود، پلاسما، میکرودرم، هیدرودرم، آر اف فرکشنال و میکرونیدلینگ از 6 تا 8 مهر ماه 1401 در هتل المپیک تهران میزبان شما سروران گرامی خواهد بود.

شرکت تجهیزات پزشکی نیک لیزر مفتخر است که در طی بیش از 10 سال فعالیت و کسب تجربه موفق در زمینه تولید، فروش و اجاره تجهیزات پوست، مو و زیبایی در خدمت بسیاری از مراکز پزشکی و زیبایی در سطح کشور بوده است.

کلیه دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی ارائه شده توسط این شرکت استانداردهای کیفی لازم از مراجع معتبر داخلی و بین‌المللی دارد و همچنین کادر فنی و پشتیبانی مجرب این شرکت و نیز گارانتی و خدمات پس از فروش تمامی محصولات ارائه شده، اطمینان و اسودگی خاطر لازم را جهت همکاری با شما عزیزان فراهم نموده است.

ازآنجایی که اولین قدم در راه‌اندازی و تأسیس یک کلینیک، مطب یا مرکز زیبایی تهیه‌ی دستگاه‌های باکیفیت و به‌روز، برای تجهیز آن مرکز زیبایی یک ضرورت است، اما تهیه آخرین مدل دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی زیبایی هزینه زیادی برای شما دارد به همین دلیل شرکت تجهیزات پزشکی نیک لیزر خدماتی در زمینه فروش و اجاره دستگاه‌های پزشکی زیبایی ارائه می‌کند تا شما به‌راحتی دستگاه‌های موردنیاز برای تجهیز مرکز زیبایی خود را تهیه کنید.

خدماتی که نظیر آن‌ها را تا به حال ندیده‌اید

خدمات متنوعی از سوی شرکت تجهیزات پزشکی نیک لیزر به افرادی که قصد راه‌اندازی یک کلینیک، مطب یا مرکز زیبایی را دارند، ارائه می‌شود و شامل مواردی همچون اجاره و فروش دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی زیبایی، ارائه آموزش‌ها و مشاوره‌های لازم درخصوص نحوه عملکرد و کارکرد تجهیزات پزشکی زیبایی، انواع آن‌ها و چگونگی تجهیز مطب‌های زیبایی است.

به چه دلایلی باید از خدمات شرکت تجهیزات پزشکی نیک لیزر استفاده کنیم؟

  • جلب رضایت مشتریان با استفاده از فناوری‌ها و دستگاه‌های به‌روز

  • نداشتن سرمایه کافی برای خرید دستگاه‌ها و فناوری‌های جدید

  • امکان مقایسه و ارزیابی تجهیزات و دستگاه‌های جدید

  • غیرقابل پیش بینی بودن تعداد مراجعه‌کنندگان به مرکز زیبایی شما

1. جلب رضایت مشتریان با استفاده از فناوری‌ها و دستگاه‌های به‌روز

از جمله مواردی که در کلینیک‌ها، مطب‌ها و مراکز زیبایی سبب می‌شود تا مراجعه‌کنندگان بار دیگر به مرکز زیبایی شما مراجعه کنند، استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی زیبایی مدرن است. چون استفاده از این تجهیزات به شما کمک می‌کند تا تصویر خوبی از شما در ذهن مراجعه‌کنندگان ایجاد شود.

یکی از اصلی‌ترین خدمات شرکت تجهیزات پزشکی زیبایی نیک لیزر فروش مدرن‌ترین تجهیزات پزشکی زیبایی است که ضمانت اصالت و کیفیت دارند. شرکت تجهیزات پزشکی نیک لیزر نیز دستگاه‌های لیزر خود را با قیمت مناسب و عادلانه به مشتریان خود ارائه می‌کند تا این افراد با خیال آسوده‌تری تجهیزات موردنیاز برای مرکز زیبایی خود را تهیه کنند.

2. نداشتن سرمایه کافی برای خرید دستگاه‌ها و فناوری‌های جدید

همان‌طور که می‌دانید راه‌اندازی یک کلینیک زیبایی و خرید تجهیزات پزشکی هزینه‌های زیادی دربردارد و همچنین موفقیت در آینده به عنوان یک هدف اصلی، عاملی خواهد بود که می‌تواند تاحدی هزینه‌ها و سرمایه‌ی مصرفی شما را جبران کند.

البته لازم به ذکر است که در برخی موارد افرادی که قصد تجهیز مرکز زیبایی خود را دارند برای تهیه دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی زیبایی موردنیاز خود وام‌های زیادی می‌گیرند؛ بنابراین خدمت منحصربه‌فرد اجاره و کرایه دستگاه‌های لیزر که توسط شرکت تجهیزات پزشکی نیک لیزر ارائه می‌شود برای این افراد گزینه مناسبی خواهد بود.

3. امکان مقایسه و ارزیابی تجهیزات و دستگاه‌های جدید

یکی دیگر از مزایای امکان اجاره و کرایه دستگاه‌های لیزر شرکت تجهیزات پزشکی نیک لیزر، امکان مقایسه و ارزیابی هریک از تجهیزات لیزر جدید بایکدیگر است. درواقع شما هرگز به‌طور قطع نمی‌توانید بگویید که آیا استفاده از جدیدترین تجهیزات و فناوری‌ها باعث می‌شود تا هزینه‌های شما تاحد زیادی کاهش پیدا کند یا استفاده از چنین تجهیزاتی موفقیت شما را تضمین می‌کند.

پس استفاده از امکان اجاره کوتاه مدت و بلندمدت دستگاه‌های پزشکی زیبایی این مزیت را برای شما خواهد داشت تا بتوانید انواع مختلفی از تجهیزات پزشکی زیبایی را بایکدیگر مقایسه کرده و همچنین متناسب با اهداف خود مناسب‌ترین آن‌ها را برای خود خریداری کنید.

4. غیرقابل پیش بینی بودن تعداد مراجعه‌کنندگان به مراکز زیبایی

به عنوان صاحب یک مرکز زیبایی در برخی موارد شما نمی‌توانید تخمین درستی از تعداد مراجعه‌کنندگان خود داشته باشید؛ بنابراین اگر روزی تعداد آن‌ها بیش از میزان موردانتظارتان باشد، رسیدگی به آن‌ها چالش بزرگی برای شما خواهد بود.

پس با استفاده از امکان اجاره دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی زیبایی شرکت نیک لیزر نه تنها می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن تجهیزات موردنیازتان را تأمین کنید، بلکه زمان بیشتری در اختیار خواهید داشت تا آن را به رسیدگی امور مراجعه‌کنندگان خود اختصاص دهید.

در آخر

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که یازدهمین سمینار درماتولوژی مبتنی بر شواهد و هفتمین کنگره سالیانه پوست بیمارستان رازی 6 تا 8 مهر ماه 1401 در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود و هدف اصلی برگزاری این کنگره سالیانه، بحث و تبادل نظر میان اساتید بیمارستان رازی و سایر اساتید دانشگاه‌های کشور در حوزه پوست است.

در این کنگره شرکت تجهیزات پزشکی زیبایی نیک لیزر تولیدکننده دستگاه‌های لیزر دایود، پلاسما، میکرودرم، هیدرودرم، آر اف فرکشنال و میکرونیدلینگ از 6 تا 8 مهر ماه 1401 در محل هتل المپیک تهران میزبان شما سروران گرامی خواهد بود.

لینک کوتاه مقاله : https://niklaser.com/?p=5590

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس
  • نشانی :
    تهران – خیابان شریعتی – نرسیده به دوراهی قلهک – جنب بیمارستان ایرانمهر
  • شماره تماس :
    09380118810 - 021-22004102
    021-22610240 - 021-22610350
    021-22004103 - 09129640360
  • ایمیل :
    info@niklaser.com