close

کرایه و خرید دستگاه اندولیفت ؛ از چیستی تا کاربردها و مزایا

کرایه و خرید دستگاه اندولیفت

کرایه و خرید دستگاه اندولیفت از جمله مواردی است که با توجه به تقاضای رو به رشد بازار، شرکت‌های تجهیزات پزشکی به آن توجه ویژه‌ای می‌کنند. این شرکت‌ها باید علیه تبلیغات غیرمعتبری که بعضی افراد در سطح جامعه مدعی آن هستند نیز اقدام کنند. این تبلیغات علاوه بر قیمت اندولیفت و سایر دستگاه‌های تجهیزات پزشکی، به فروش دستگاه اندولیفت و سایر دستگاه‌ها نیز ربط پیدا می‌کند. برای مثال در بیشتر تبلیغات و اطلاعیه‌هایی که در مورد این دستگاه منتشر می‌شوند، اشاره‌ می‌شود که اندولیفت یک دستگاه لیزر است که موجب جوان‌سازی پوست می‌شود. درحالی‌که باید دانست اندولیفت دستگاهی جوان ساز بوده و برای رفع موهای زائد بدن کاربردی ندارد؛ اما نکته مهم و قابل‌توجه در مورد این دستگاه این است که در تبلیغات آن صرفاً روی تأثیر و کاربرد آن بر پوست صورت تأکید می‌شود. این موضوع به‌گونه‌ای است که بسیاری از افراد فکر می‌کنند دستگاه اندولیفت فقط برای ترمیم و زیبایی پوست صورت به کار می‌رود و روی پوست دیگر نقاط بدن تأثیر خاصی ندارد. درحالی‌که این‌گونه نیست و اندولیفت برای پوست تمام نقاط بدن به‌کاررفته و تأثیر مطلوبی نیز دارد. آگاهی از همین نکته می‌تواند تأثیر بسزایی بر روی رنت دستگاه اندولیفت بگذارد زیرا با توجه به هزینه‌های دستگاه‌های تجهیزات پزشکی برخی افراد به‌ویژه افرادی که به‌تازگی کار خود را در زمینه استفاده از اندولیفت آغاز کرده‌اند، ترجیح می‌دهند به اجاره این دستگاه مبادرت ورزند و اگر متقاضیان استفاده از این روش بدانند که می‌توان از اندولیفت برای نقاط مختلف بدن استفاده کرد، اجاره این دستگاه برای تهیه‌کنندگان آن مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. بسیاری از آگهی‌های تبلیغاتی که مربوط به اجاره دستگاه اندولیفت و به‌خصوص رنت دستگاه اندولیفت، هزینه اندولیفت ، خرید دستگاه اندولیفت هستند، نه‌تنها به تمام کاربردهای آن اشاره‌ای نمی‌کنند بلکه حتی به‌اشتباه اندولیفت را یک دستگاه لیزر معرفی می‌کنند.

 

فهرست مطالب:

بازگرداندن جوانی و زیبایی به پوس باکرایه و خرید دستگاه اندولیفت

دستگاه اندولیفت چیست؟

نواحی تاثیر پذیر بدن

تاثیرات دستگاه اندولیفت

چرا به دستگاه اندولیفت لیزر گفته می‌شود؟

اندولیفت چه‌کاری انجام می‌دهد؟

چرا خرید و رنت اندولیفت

اهمیت کرایه اندولیفت برای مطب‌ها

چرا به اندولیفت نیاز داریم؟

مزیت‌های استفاده از دستگاه اندولیفت

عوارض جانبی

بعد از انجام درمان

مراقبت‌های لازم پس از درمان

بعد از انجام عمل چه کارهایی لازم است؟

ماندگاری تاثیرات این روش بر پوست چقدر است؟

 

کرایه و خرید دستگاه اندولیفت

 

بازگرداندن جوانی و زیبایی به پوست با خرید و کرایه دستگاه اندولیفت

جوانی و زیبایی خواست تمام افراد است. برخی از افراد برای این‌که بتوانند جوانی و زیبایی ازدست‌رفته را به پوست خود بازگردانند از روش‌های گوناگونی مانند جراحی، استفاده از ژل‌ها و پمادهای گیاهی و شیمیایی و بسیاری موارد دیگر استفاده می‌کنند. البته بسیاری از این روش‌ها مانند جراحی، تهاجمی هستند و نیاز به بی‌هوشی، شکافتن پوست و گذراندن دوران نقاهت دارد و البته باید اشاره کرد که با استفاده از برخی دیگر از روش‌ها، نتیجه مطلوب حاصل نمی‌شود. به همین دلیل دستگاه‌های جدیدی مانند دستگاه‌های جوان‌ساز پوست ساخته شدند. این دستگاه‌های گوناگون که اکنون در کلینیک‌های زیبایی مورداستفاده قرار می‌گیرد و طرفداران بسیاری هم دارند، شاید نتایج حاصل از جراحی را به دنبال نداشته باشند اما افراد بسیاری با رضایت خاطر از آن‌ها استفاده می‌کنند. دلیل این امر هم غیرتهاجمی یا نیمه تهاجمی بودن، عدم نیاز به بی‌هوشی و گذراندن دوران نقاهت و همچنین نتایج مطلوبی است که پس از گذراندن جلسات درمانی با این دستگاه حاصل می‌شود، است. دستگاه اندولیفت یکی از دستگاه‌های موردعلاقه افراد مراجعه‌کننده به کلینیک‌ها و مراکز زیبایی است که به‌منظور جوان‌سازی پوست، لیفیتینگ صورت و کاهش چین‌وچروک از آن استفاده می‌شود. به همین منظور خرید، اجاره و فروش دستگاه اندولیفت در کلینیک‌های زیبایی بسیار رایج است و بسیاری از صاحبان این کلینیک‌ها حتی با داشتن یک عدد دستگاه در مرکز خود، به دلیل سوددهی معقولی که در قیاس با قیمت اندولیفت دارد، قصد خرید و یا رنت اندولیفت دیگری را نیز دارند.

دستگاه اندولیفت چیست؟

دستگاه اندولیفت یک دستگاه جوان‌سازی پوست است که بسیاری افراد به‌اشتباه این دستگاه را در دسته‌بندی دستگاه‌های لیزر قرار می‌دهند درحالی‌که در این دستگاه از پرتوهای مادون‌قرمز برای بازگرداندن جوانی به پوست استفاده می‌شود و به‌هیچ‌وجه یک دستگاه لیزر نیست. در این دستگاه از پرتوی نور مادون‌قرمز یا فروسرخ با طول‌موج ۱۴۷۰ نانومتر برای تحریک لایه‌های پوستی استفاده می‌شود. برای این کار نیاز است که فیبرهایی به ضخامت ۲۰۰ تا ۳۰۰ میکرون (ضخامت یک تار مو) به زیرپوست فرستاده شوند تا نور به بافت‌های موردنظر تابانده شوند. پزشک متخصص زیبایی این کار را با دقت بسیار زیاد انجام می‌دهد تا پرتوی مادون‌قرمز دقیقاً بر روی بافت‌های موردنظر بتابد. کرایه و خرید دستگاه اندولیفت و رنت دستگاه اندولیفت و استفاده از آن سبب می‌شود تا بخشی از چربی‌های اضافه موجود در زیرپوست تجزیه شوند، سلول‌ها برای کلاژن‌سازی تحریک شوند و اسکلت پروتئینی بافت، بازآرایی شود. یکی از بهترین تاثیرات دستگاه جوان‌سازی پوست اندولیفت، روی آن دسته از افرادی است که به دلیل تجمع بافت‌های چربی در زیرپوست خود، با شل شدن و افتادگی پوست مواجه شده‌اند. آن‌ها می‌توانند با مراجعه به کلینیک‌های زیبایی از خدمات استفاده کنند. صاحبان کلینیک‌ها و مراکز زیبایی نیز با اجاره دستگاه اندولیفت یا خرید این دستگاه می‌توانند مشتری بیشتر با درصد رضایت بالاتر، داشته باشند.

کاربرد‌های این شیوه

سفت شدن و لیفتینگ پوست اولین و مهم‌ترین کاری است که استفاده از این دستگاه به دنبال دارد. تحریک کلاژن‌سازی و بهبود عملکرد ماتریکس خارجی پوست نیز کاربرد دیگر آن بوده و از موارد دیگر باید به زاویه‌سازی در صورت، گردن و بازوها اشاره کرد. رفع کردن بافت‌های چربیِ موضعی و تحریک کردن بدن به ساخت عروق نیز کاربرد دیگری است که می‌توان با کمک این دستگاه به آن دست‌یافت.

 

کرایه و خرید دستگاه اندولیفت

 

نواحی تاثیر پذیر بدن

دستگاه لیزر اندولیفت روی برخی از نقاط بدن تاثیرگذار است و شناختن این نقاط برای افرادی که قصد اجاره و رنت و کرایه لیزر اندولیفت را دارند مهم است؛ زیرا صاحبان مطب‌ها و کلینیک‌های زیبایی باید بدانند که مراجعه‌کنندگان آن‌ها بیشتر برای چه نقاطی از بدن خود درخواست خدمات لیزر دارند و دستگاه اندولیفتی که خریداری یا اجاره می‌کنند هم روی کدام نواحی از بدن بیشترین تاثیر را می‌گذارد. همچنین قیمت اندولیفت نیز یکی دیگر از مواردی است که باید ربط و نسبت آن را با مقدار مساحتی که قرار است از آن بر روی بدن استفاده شود محاسبه کرد و به مراجعه‌کننده اطلاع داد. این دستگاه برای نواحی مختلفی کاربرد دارد و این از دلایلی است که خرید و فروش دستگاه اندولیفت را معقول می‌سازد. نقاطی مانند لگن و باسن، گردن، اطراف ناف، بازوها، مچ پا، زانو و داخل ران، گونه‌ها، پلک پایین، غبغب، افتادگی در ناحیه زیر چشم‌ها، چانه و حاشیه دهان، نواحی مختلف بدن هستند که اندولیفت می‌تواند پوست آن‌ها را لیفت کرده و جوان‌سازی را در آن ناحیه انجام دهد. این یکی از موارد مؤثری است که تحت تاثیر کرایه و خرید دستگاه اندولیفت قابل‌انجام است.

تاثیرات دستگاه اندولیفت 

برای افتادگی‌های خفیفی که در نواحی بازو، صورت و گردن رخ می‌دهد می‌توان از این دستگاه استفاده کرد و این آسیب‌ها را برطرف کرد. اشعه‌ای که از اندولیفت ساطع می‌شود سرعت لیپولیز یا همان چربی‌سوزی را بسیار بالا می‌برد. این چربی‌ها یکی از عوامل شل شدن، چین‌وچروک و افتادگی پوست هستند و آب شدن آن‌ها این موارد را کاهش می‌دهد یا برطرف می‌کند. هم‌تراز یا کانتور شدن پوست به‌علاوه سفت شدن آن نیز از دیگر تاثیرات استفاده از این دستگاه است. با رنت دستگاه اندولیفت نیز می‌توان از مزایای آن‌که در بالا مورداشاره قرار گرفت استفاده کرد. ازآنجایی‌که سلول‌های پوستی در یک جایگاه مشخص به نام «ماتریکس خارج سلولی» قرار دارند، اشعه لیزر دستگاه روی این جایگاه تأثیر می‌گذارد. ماتریکس خارج سلولی حاوی پروتئین بوده و اشعه فروسرخِ ساطع‌شده از دستگاه هم با تاثیرگذاری روی پروتئین‌های ماتریکس، باعث فعال شدن واکنش‌های سوخت‌وسازی و تحریک شدن آن‌ها می‌شود. تحریک شدن ماتریکس و فعال شدن پروتئین‌های آن درنهایت باعث شاداب شدن و زیبایی پوست می‌شود. با اجاره دستگاه اندولیفت می‌توان از تاثیرات و کاربردهای متنوع آن به روش‌های گوناگون بهره‌مند شد. برای مثال یکی دیگر از تاثیرات دستگاه لیزر اندولیفت کلاژن‌سازی در پوست است. با تاثیری که این دستگاه در لایه میانی پوست بر جای می‌گذارد، کلاژن‌سازی افزایش پیداکرده که این موضوع سبب مقاومت و محکم شدن بافت‌های بدن، به‌ویژه پوست می‌شود.

تاثیر دیگری که چنین دستگاهی روی بدن و پوست دارد، افزایش خون‌رسانی به بافت‌های پوستی است. چگونگی افزایش خون‌رسانی بدین‌صورت است که وقتی امواج لیزر به بافت‌های پوستی برخورد می‌کند، انرژی نوری آن به انرژی گرمایی تبدیل می‌شود. وقتی‌که بافت در اثر این انرژی گرم شود، بدن به‌صورت خودکار در تلاش برای خنک کردن بافت برمی‌آید. برای این کار بدن اقدام به افزایش خون‌رسانی و همچنین رگ‌زایی می‌کند. با این کار طبیعتاً غذارسانی به پوست افزایش پیدا کرده و ترمیم پوست نیز راحت‌تر و سریع‌تر رخ می‌دهد. دانستن و اشراف به این نکات برای شاغلین در مراکز زیبایی اهمیت بسیاری دارد زیرا آن‌ها برای کرایه و خرید دستگاه اندولیفت هزینه می‌کنند و از طرف دیگر، مشتریان همیشه خواهان اطلاعات شفاف و ساده در مورد عملکرد دستگاه‌ها و مزایای آن‌ها هستند.

چرا به دستگاه اندولیفت لیزر گفته می‌شود؟

این اشتباه در کنار اشتباهاتی که گاهی پیرامون قیمت اندولیفت توسط افراد صورت می‌گیرد، به این دلیل رایج رخ می‌دهد که این دستگاه برای تاثیرگذاری روی لایه‌های مختلف پوست از اشعه‌ی مادون‌قرمز استفاده می‌کند که این موضوع باعث شده است بسیاری از افراد این اشعه را لیزر در نظر گرفته و دستگاهی که آن را ساطع می‌کند را نیز دستگاه لیزر تلقی نمایند. پزشکان محترم و همکاران ما در شرکت‌های تجهیزات پزشکی که به فروش دستگاه اندولیفت می‌پردازند باید در جهت رفع این اشتباه فراگیر اقدام کرده و اندولیفت را به‌عنوان یک دستگاه جوان ساز معرفی نمایند.

اندولیفت چه‌کاری انجام می‌دهد؟

دستگاه جوان‌سازی پوست اندولیفت، در زمینه جوان‌سازی پوست کاربرد داشته و استفاده از آن موجب تولید شدن الاستین در پوست و در نهایت کلاژن‌سازی می‌شود. ترمیم و جوان‌سازی پوست با نهایت اثرگذاری و کیفیت، عاملی است که موجب می‌شود تا اجاره دستگاه‌های اندولیفت برای مراکز و کلینیک‌های زیبایی عملی مقرون‌به‌صرفه باشد. البته خرید چنین دستگاهی با طیف گسترده‌ی کاربرد، قطعاً برای مطب‌ها و کلینیک‌ها لازم و ضروری است اما ازآنجایی‌که ممکن است برخی از مراکز در مرحله‌ای از کار خود باشند که امکان خریداری این دستگاه را نداشته باشند، پیشنهاد نیک لیزر به آن‌ها رنت دستگاه اندولیفت است. کرایه اندولیفت می‌تواند به تعداد مشتریان مرکز زیبایی شما افزوده و همچنین با توجه به کیفیتی که این دستگاه دارد، درصد رضایت مراجعه‌کنندگان را نیز افزایش خواهد داد. اشعه ساطع‌شده از این دستگاه از نوع مادون‌قرمز بوده که از طریق یک فیبر به فیبری که در لایه‌های پوست کار گذاشته‌شده است، منتقل می‌شود. فیبرِ درون پوست بین لایه درم پوست و بافت چربی قرار می‌گیرد. در ضمن باید اشاره کرد که این فیبر بسیار ظریف بوده و کار گذاشتن آن در پوست نیازی به برش، خونریزی و موارد این‌چنینی ندارد.

 

فروش دستگاه اندولیفت

 

چرا کرایه و خرید دستگاه اندولیفت

اندولیفت را باید به‌خوبی بررسی کرد. کاربردهای فراوان خرید یا اجاره دستگاه اندولیفت ، کاربری راحت و مزایای بسیار زیادی دیگر به همراه تاثیر قابل‌توجه این دستگاه باعث شده تا علاقه صاحبان کلینیک‌های زیبایی به خرید و کرایه دستگاه اندولیفت هرروز افزایش یابد. از مهم‌ترین مواردی که باعث شده تا دستگاه اندولیفت دستگاه جوان‌سازی پوست مناسبی محسوب شود، مواردی هستند که در ادامه متن به آن‌ها اشاره‌شده است.

  • قابلیت درمان در نواحی مختلف پوست

از اندولیفت می‌توان جهت رفع شلی، افتادگی، چین‌وچروک و جوان‌سازی کل صورت استفاده کرد. نتایج این دستگاه در رفع چین‌وچروک چانه، غبغب، گونه‌ها، بالای گونه‌ها و زیر چشم، اطراف دهان و خط فک بسیار مطلوب و رضایت‌بخش است.

  • کوتاه‌بودن جلسات درمان

از مشکلاتی که باعث می‌شود بسیاری از افراد به سراغ جراحی‌های زیبایی نروند، زمان زیاد موردنیاز برای عمل جراحی و همچنین دوران نقاهت است. از دیگر مواردی که باعث شده تا خرید و رنت اندولیفت توسط کلینیک‌ها رایج باشد، کوتاه بودن نسبی جلسه درمانی و عدم نیاز به طی کردن دوران نقاهت است. ترمیم پوست با دستگاه جوان‌سازی پوست اندولیفت با توجه به ناحیه تحت درمان، ۳۰ تا ۹۰ دقیقه به طول خواهد انجامید و پس‌ازآن با رعایت چند نکته بهداشتی و مراقبت صحیح می‌توان به ادامه فعالیت‌های روزانه پرداخت. قیمت آندولیفت با توجه به میزان کوتاهی جلسه درمان و فناوری بالایی که به این خاطر از آن استفاده می‌شود معقول‌تر به نظر خواهد آمد.

  • تاثیرگذاری سریع

تاثیر اولیه گذراندن جلسه درمانی با استفاده از دستگاه اندولیفت برای جوان‌سازی پوست، پس از پایان جلسه قابل‌مشاهده است اما روند درمان ادامه دارد و ۶ ماه پس از انجام جلسه می‌توان بهترین نتایج را مشاهده کرد. این عامل از عوامل مهمی است که خرید و فروش دستگاه اندولیفت را به‌صرفه کرده است.

  • جلسات درمانی محدود

گذراندن یک جلسه درمانی با استفاده از دستگاه جوان‌سازی پوست اندولیفت باعث می‌شود تا بسیاری افراد به نتایج مطلوبی برسند اما برخی افراد در صورت عدم دریافت نتیجه مطلوب، می‌توانند پس از یک سال برای دومین بار از جلسه درمانی در ناحیه موردنظر استفاده کنند تا نتایج بهتری حاصل شود. این کار را می‌توان در مراکزی انجام داد که با رنت دستگاه اندولیفت یا خرید آن به انجام امور زیبایی می‌پردازند.

  • بالابودن ماندگاری

به دلیل این‌که روند پیری پوست هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود و با افزایش سن و برخی عوامل محیطی مانند شرایط آب و هوایی، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی، میزان و شدت تابش نور خورشید به پوست و موارد مشابه، پوست با مشکلاتی نظیر شل شدن، افتادگی و ایجاد چین‌وچروک مواجه می‌شود، هیچ درمانی برای جوان‌سازی پوست دائمی نیست. همچنین افراد متفاوت با توجه به جنس پوست، وضعیت بدن، مشکلات پوستی و میزان مراقبت از پوست، نتایج متفاوتی را از درمان با دستگاه اندولیفت دریافت می‌کنند و برای مدت متفاوتی نتایج جلسه درمانی ماندگار است؛ بنابراین نمی‌توان زمان دقیقی برای ماندگاری تاثیر جلسه درمانی اعلام کرد اما بسیاری از افرادی که از این دستگاه استفاده کرده‌اند از تاثیر و ماندگاری آن رضایت داشته‌اند. این ‌یکی از موارد مهم است و ما به کرایه و خرید دستگاه اندولیفت و نیز اجاره دستگاه اندولیفت است اشاره خواهیم کرد.

اهمیت کرایه اندولیفت برای مطب‌ها

با توجه به نتایج ذکرشده و کاربردهایی که دستگاه اندولیفت دارد باید گفت رنت دستگاه endolift یا کرایه اندولیفت در افزایش کیفیت مراکز و کلینیک‌های زیبایی تاثیر زیادی خواهد گذاشت. اجاره دستگاه خوب اندولیفت یا خرید آن را از نیک لیزر بخواهید. از دیگر کاربردهای دستگاه اندولیفت باید به مواردی مثل لیفت کردن پوست بازوها، داخل ران‌ها، دور ناف و پوست زانو اشاره کرد. همچنین مواردی مثل آکنه‌ها و اسکارهای عمیق ناشی از آن‌ها، سلولیت و اسکارهای روی پوست‌های تیره نیز ازجمله مواردی هستند که می‌توان آن‌ها را با استفاده از دستگاه اندولیفت برطرف کرد.

چرا به اندولیفت نیاز داریم؟

مراکز و کلینیک‌های زیبایی همواره در مواجهه با مشتریان خود با درخواست‌های زیادی برای شادابی و جوان‌سازی پوست روبه‌رو می‌شوند. همان‌طور که می‌دانیم با بالا رفتن سن، پوست بدن انسان دچار آسیب‌های مختلفی می‌شود. از دست رفتن خاصیت کشسانی، بروز لک‌ها و چین‌وچروک و … ازجمله این آسیب‌های پوستی هستند. برای برطرف کردن این آسیب‌ها و جوان‌سازی پوست، روش‌های مختلفی ابداع‌شده است که یکی از بهترین و مؤثرترین شیوه‌ها رفع آسیب‌ها با دستگاه لیزر اندولیفت است.

 

کرایه و خرید دستگاه اندولیفت

 

مزیت‌های استفاده از دستگاه اندولیفت

شاید بتوان بزرگ‌ترین مزیت استفاده از دستگاه اندولیفت را جایگزین بودن آن با عمل جراحی لیفت و همچنین معقول بودن قیمت اندولیفت دانست. ازآنجایی‌که جراحی با درد و خونریزی و مصائب زیادی همراه است، بسیاری از کسانی که قصد لیفت پوست صورت و بدن خود را دارند، ترجیح می‌دهند از روشی کم‌تهاجمی مانند دستگاه اندولیفت استفاده کنند. لازم به ذکر است که تأثیرگذاری اندولیفت روی پوست‌هایی که میزان افتادگی آن‌ها کم یا متوسط است بسیار شایان توجه خواهد بود و خرید و فروش دستگاه اندولیفت یا رنت دستگاه اندولیفت را برای این دسته از افراد معقول‌تر خواهد کرد. از طرفی افراد بسیاری هستند که به دلیل افتادگی زیادی که پوست صورت و بدن آن‌ها پیداکرده است، به توصیه پزشک متخصص، نیاز به انجام عمل جراحی لیفتینگ دارند اما بنا بر هر دلیلی تمایل به انجام این عمل ندارند، این افراد نیز می‌توانند برای لیفت کردن پوست خود از اندولیفت کمک بگیرند اما باید بدانند میزان اثرگذاری این دستگاه روی پوست آن‌ها به‌اندازه‌ای که روی دیگر افراد نمایان می‌شود، قابل‌مشاهده نخواهد بود. این مورد از موارد دیگری است که افراد هنگام کرایه و خرید دستگاه اندولیفت باید به آن دقت کنند. همچنین این دسته از متقاضیان نیاز است بدانند که اندولیفت حتماً تاثیر مثبتی روی پوست آن‌ها خواهد گذاشت و تغییری در میزان افتادگی پوست آن‌ها ایجاد خواهد کرد. کرایه اندولیفت یا خرید آن برای هر مرکز زیبایی یا کلینیکی، می‌تواند باعث جلب رضایت مشتریان و رونق ‌آن شود. در ضمن مراکز و مطب‌هایی که به هر دلیل امکان خریدن این تجهیزات را ندارند می‌توانند از شرکت‌های تجهیزات پزشکی معتبری نظیر نیک لیزر اقدام به رنت دستگاه اندولیفت یا اجاره دستگاه اندولیفت نمایند. ازجمله مزیت‌های دیگر  اندولیفت باید به چربی‌سوزیِ موضعیِ مطلوب آن اشاره کرد. این موضوع باعث می‌شود لیپولیزها یا همان چربی‌های موضعی به‌راحتی از تحلیل رفته و بخش زیادی از شل‌شدگی و افتادگی پوست که ناشی از تجمع این توده‌ها است، از بین برود. بهبود پیدا کردن ماتریکس خارج سلولی پوست موجب خواهد شد که پوست بدن از نظر زیبایی و شادابی نیز در شرایط خوبی قرار بگیرد که این مورد نیز با استفاده از دستگاه اندولیفت محقق خواهد شد. ازآنجایی‌که نحوه عملکرد دستگاه اندولیفت انرژی نوری را به انرژی گرمایی تبدیل می‌کند، این تبدیل انرژی موجب رگ‌زایی و افزایش خون‌رسانی در پوست خواهد شد. این اتفاق غذارسانی و اکسیژن‌رسانی به پوست را افزایش می‌دهد و در نهایت موجب خواهد شد ترمیم‌های پوستی نیز زودتر صورت بگیرند. مزیتِ شاخصِ دیگرِ این روشِ ترمیم پوستی را می‌توان انجام و تاثیرگذاری آن در یک جلسه درمانی دانست. در ضمن دیگر روش‌ها و دستگاه‌های جوان‌سازی پوست نیز با روش و دستگاه اندولیفت سازگار بوده و با تشخیص پزشک و تمایل فرد می‌توان به‌طور هم‌زمان از چنین روش‌هایی نیز به‌منظور زیبایی و ترمیم پوستی استفاده کرد.

عوارض جانبی

قابل‌ذکر است که جلسه درمانی تحت نظر پزشک متخصص باشد عوارض بسیار کمی دارد و این نکته نشان‌دهنده اهمیت مراجعه به مراکز معتبر است. عوارض بسیار کم استفاده از این دستگاه در کنار معقول‌بودن قیمت اندولیفت از دیگر مواردی که باعث شده تا کرایه و خرید دستگاه اندولیفت امری رایج باشد. ممکن است فرد در ناحیه تحت درمان اندکی التهاب و درد داشته باشد. همچنین برخی افراد که پوست حساس‌تری داشته‌اند در محل ورود فیبر ممکن است با اندکی کبودی مواجه شوند. البته جای هیچ‌گونه نگرانی نیست چون این موارد ظرف مدت چند روز به‌طور کامل برطرف می‌شوند. استفاده از خدمات پس از خرید و فروش دستگاه اندولیفت و یا رنت دستگاه اندولیفت ، استفاده از آن عوارض جدی و خاصی به دنبال ندارد ولی می‌توان به مواردی مثل بروز تورم و کبودی در ناحیه مورد درمان اشاره کرد.

بعد از انجام درمان

در این مرحله افرادی که از دستگاه جوان ساز اندولیفت استفاده کرده باشند نیازی به داروی خاصی برای دوران نقاهت خود نخواهند داشت. البته موارد معدودی موردنیاز است که توسط پزشک به فرد متقاضی ابلاغ می‌شود. نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که این داروها چه ازلحاظ تعداد و چه ازلحاظ قیمت، به‌اندازه‌ای نخواهند بود که قابل‌توجه باشند. بعد از این‌که لیفت پوست با استفاده از دستگاه اندولیفت صورت پذیرفت می‌توان برای کاهش دادن میزان ورم روی پوست از کمپرس آب یخ بهره برد. بهتر است که افراد تا 24 ساعت بعد از لیفتینگ از انجام آرایش روی پوست صورت خودداری کنند. همچنین باید دانست که دوره ریکاوری بعد از جوان‌سازی پوست دستگاه اندولیفت بسیار کوتاه بوده و حتی می‌توان گفت افراد می‌توانند بلافاصله بعد از انجام درمان به فعالیت روزمره خود بازگردند. این نیز از دیگر مواردی است که اجاره دستگاه اندولیفت را معقول می‌سازد.

مراقبت‌های لازم پس از درمان

پس از اتمام جلسه درمانی با دستگاه اندولیفت جهت جوان‌سازی پوست می‌توان به انجام کارهای روزمره پرداخت. البته باید توجه داشت که رعایت برخی نکات در زمینه اندولیفت برای کاهش عوارض جانبی و معقول‌سازی انتظارات فرد متقاضی و نیز پزشک معالج الزامی است. فرد پس از جلسه درمانی به مدت ۲۴ ساعت نباید از محصولات آرایشی استفاده کند. از دیگر موارد منع، مصرف الکل و استعمال دخانیات در ۷۲ ساعت پس از جلسه درمانی است. استفاده مرتب از داروها و کرم‌های تجویزشده توسط پزشک از دیگر کارهایی است که می‌تواند باعث شود تا علاوه بر عدم مواجهه با عوارض جانبی، نتایج بهتری دریافت کنید. انجام این دستورالعمل‌ها باعث می‌شود که کرایه و خرید دستگاه اندولیفت به‌معنای واقعی اثرگذاری خود را داشته باشد.

بعد از انجام عمل چه کارهایی لازم است؟

اگر متخصص زیبایی و پزشک، دارویی برای بعد از عمل تجویز کند، آن دارو حتماً باید به‌موقع و طبق گفته پزشک مصرف شود. بعد از انجام این عمل برای این‌که میزان کبودی و تورم در نواحی عمل شده کاهش پیدا کند، می‌توان از کمپرس یخ استفاده کرد. لازم است بدانیم که استفاده از دخانیات و الکل و داروهایی که خون را رقیق می‌کنند، مانند وارفارین و آسپرین مطلقاً ممنوع است همچنین از آرایش کردن صورت نیز به مدت 24 ساعت باید خودداری شود.

ماندگاری تاثیرات این روش بر پوست چقدر است؟

در ابتدا باید اشاره کرد که مدت‌زمان ماندگاری تغییرات انجام‌شده روی پوست با اندولیفت هرچقدر که باشد، نسبت به دیگر روش‌های جوان‌سازی و ترمیم پوست، بیشتر است. این از دیگر نکاتی است که قیمت اندولیفت و نیز خرید و فروش دستگاه اندولیفت و همچنین رنت دستگاه اندولیفت را معقول و مقرون‌به‌صرفه می‌کند البته حداقل زمانی که برای ماندگاری تاثیرات این روشِ ترمیم پوستی ذکرشده است بین 2 تا 3 سال است. در ضمن در بین متخصصان زیبایی سخن معروفی وجود دارد که می‌گوید: «بعد از دریافت خدمات زیبایی و ترمیم پوستی، به هر مقدار سالی که احساس کردید جوان شده‌اید، به همان تعداد سال زمان باید بگذرد تا تاثیر عمل شما از بین برود!» برای مثال، شما اگر احساس کردید بعد از عمل لیفتینگ صورت با استفاده از دستگاه لیزر اندولیفت، هفت سال جوان شده‌اید، ماندگاری این تاثیرات هم هفت سال خواهد بود. درواقع همه‌چیز به ذهنیت شما و درکتان از شرایط پوست و سن و سالتان بستگی دارد. در این مقاله کوشیدیم تا با اشاره به مسائل مرتبط با کرایه و خرید دستگاه اندولیفت و همچنین دیگر نکات مرتبط با این روش درمانی و همچنین اجاره دستگاه اندولیفت به برخی از موارد مهمی که پیرامون این روش زیبایی و درمانی مطرح است اشاره کنیم. همچنین این امکان برای شما فراهم شده است تا از طریق راه ارتباطی زیر به بیان نقطه نظرات و پیشنهادهای خود بپردازید.

لینک کوتاه مقاله : https://niklaser.com/?p=1438

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس
  • نشانی :
    تهران – خیابان شریعتی – نرسیده به دوراهی قلهک – جنب بیمارستان ایرانمهر
  • شماره تماس :
    09380118810 - 021-22004102
    021-22610240 - 021-22610350
    021-22004103 - 09129640360
  • ایمیل :
    info@niklaser.com