close

دستگاه لیزر بدون درد

لیزر بدون درد

لیزر بدون درد را که بر پایه تکنولوژی دایود ۸۱۰ نانومتر ساخته شده است، می‌توان یکی از جدیدترین و بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد بدون درد بدن دانست. این دستگاه، می‌تواند به راحتی موهای زائد را از بین برده و این مشکل را حل کند. دستگاه لیزر دایود الیو از مراکز و شرکت‌های معتبر توسط صاحبان کلینیک‌ها و مراکز زیبایی قطعاً باعث افزایش کیفیت خدمات و رضایت مشتری‌ها خواهد شد. فروش دستگاه لیزر بدون درد الیو توسط شرکت نیک لیزر و دیگر شرکت‌های همکار و معتبر انجام می‌شود.

این روزها داشتن پوستی جوان، شاداب و عاری از موهای زائد خواسته افراد زیادی است. همین خواسته باعث شده است تا دستگاه‌های مختلفی ساخته و روانه بازار شوند. با توجه به همین موضوع و تاثیرگذاری بی‌نظیر این دستگاه لیزر در برطرف کردن موهای زائد بدن، خرید و فروش لیزر دایود که یکی از بهترین دستگاه‌های ساخته شده برای این کار است، بسیار مرسوم شده است.

کلینیک‌های زیبایی بسیاری با دستگاه لیزر بدون درد الیو سعی در توسعه کسب و کار خود و جذب مشتریان بیشتر می‌کنند. باید توجه داشت که برای کرایه یا خرید هر محصولی باید در خصوص آن اطلاعات کافی داشت و دستگاه دایود الیو نیز از این قاعده مستثنا نیست. در این مطلب قصد داریم با دستگاه لیزر بدون درد و ویژگی‌های آن آشنا شویم.

 

لیزر بدون درد الیو
لیزر بدون درد الیو

ویژگی‌های دستگاه لیزر بدون درد الیو

همان‌طور که گفتیم استفاده و نیاز به لیزر دایود این روزها رواج زیادی دارد؛ اما دلیل این محبوبیت و استقبال گسترده چیست؟ داشتن ویژگی‌ها و مزایای زیاد، کیفیت بالا و عملکرد ثمربخش را می‌توان از مهم‌ترین دلایلی دانست که باعث شده است تا خرید لیزر دایود رونق فراوانی داشته باشد.

این دستگاه ساخت کشور کره جنوبی است و کیفیت بالای آن در کنار طول عمر بالا و هزینه‌های نگهداری پایین را می‌توان از بهترین ویژگی‌های این دستگاه دانست. هندپیس ارگونومیک و سبک این دستگاه باعث می‌شود تا پزشک بتواند با راحتی بیشتری کار خود را انجام دهد و میزان خستگی او کاهش یابد. خستگی کمتر می‌تواند باعث شود تا دقت پزشک بالاتر برود. همچنین باعث می‌شود که او بتواند روزانه تعداد جلسات بیشتری را جهت لیزر موهای زائد بدون درد مراجعین، مدیریت کند.

از دیگر ویژگی‌های خوب این دستگاه می‌توان به ایجاد ۱۵ تابش در ثانیه اشاره کرد. این سرعتِ شات بسیار بالا باعث می‌شود که سرعت رفع موهای زائد با استفاده از این دستگاه بیشتر از بسیاری از دستگاه‌های مشابهِ موجود در بازار باشد.

سیستم خنک‌کننده محافظ دستگاه و هندپیس که از قدرت بالایی برخوردار است، می‌تواند سلامت دستگاه و هندپیس را در حین فعالیت تضمین کند. همان‌طور که گفتیم این دستگاه بر پایه تکنولوژی ۸۱۰ نانومتری ساخته شده است؛ این طول‌موج می‌تواند تأثیر بسیار زیادی روی رنگ‌دانه‌های ملانین موجود در فولیکول مو بگذارد و موها را فارغ از نازک یا ضخیم بودن آن‌ها، از بین ببرد. سیستم خنک‌سازی مناسب این دستگاه باعث می‌شود تا مراجعه‌کننده درد و سوزش خفیفی را احساس کند و همچنین وجود شیب ۲ درجه روی سر هندپیس باعث می‌شود که تماس عمودی حفظ شده و گپ هوایی به وجود نیاید.

جالب است بدانید که دستگاه لیزر بدون درد برای انواع تیپ‌ها و رنگ‌های پوستی مناسب و تاثیرگذار است. البته باید ذکر کرد که این دستگاه روی تیپ‌های پوستی ۱ تا ۴ تأثیر بسیار بیشتر و مطلوب‌تری دارد. همچنین باید گفت که این دستگاه کمترین تأثیر منفی بر روی رنگ‌دانه‌های پوست می‌گذارد. با توجه به همین مزیت این دستگاه لیزر برای مراکز و کلینیک‌های زیبایی نه تنها یک مزیت بلکه یک الزام باشد. درک اهمیت این دستگاه برای صاحبان مشاغل مرتبط با سلامت و زیبایی، در کنار استقبال چشمگیر مراجعه‌کنندگان به این مراکز، باعث شده است که میزان فروش این دستگاه لیزر بدون درد توسط مراکز توزیع تجهیزات پزشکی نیز افزایش زیادی داشته باشد.

سبکی نسبی و قابلیت حمل‌ونقل راحت یکی دیگر از ویژگی‌های مطلوب این دستگاه است که باعث می‌شود تا کلینیک‌های زیبایی تمایل بیشتری به لیزر دایود داشته باشند. توجه داشته باشید که از دستگاه لیزر دایود الیو برای محکم کردن پوست و درمان جوش و آکنه نیز استفاده می‌شود. این دستگاه می‌تواند کلاژن‌های پوست را تحریک کند و این کار باعث می‌شود که کار ترمیم پوست مجدداً از سر گرفته شود و پوست سفت‌تر شده و برخی از مشکلات پوستی ناشی از بالا رفتن سن نیز از بین بروند.

 

لیزر بدون درد

نحوه کار این دستگاه لیزر بدون درد

از دیگر مواردی که باید در هنگام خرید و فروش لیزر دایود الیو در خصوص آن اطلاعات کسب کرد یا اطلاعات آن را در اختیار مشتری گذاشت، نحوه کار و عملکرد دستگاه است. هندپیس این دستگاه را با استفاده از تکنولوژی Dilas آلمان ساخته‌اند که در آن از لنز Collimated استفاده شده است. این لنز باعث می‌شود که سرعت تابش یکنواخت لیزر روی پوست افزایش یابد بدون این‌که به پوست صدمه‌ای وارد کند. همچنین این دستگاه به صورت مستمر انرژی مناسبی را در واحد زمان – سطح به بافت پوست وارد می‌کند که این مسئله می‌تواند باعث میزان کاهش خطای پزشک شود و مانع از رسیدن آسیب به پوست شود.

موارد گفته شده باعث می‌شود تا خرید لیزر دایود مورد توجه قرار گیرد و به دلیل عملکرد آسان دستگاه، مراجعه‌کنندگان راحتی و کیفیت بیشتری را تجربه کنند. برای برطرف کردن موهای زائد پزشک هندپیس را روی پوست ناحیه مورد نظر قرار می‌دهد و اجازه می‌دهد تا انرژی تولید شده توسط اشعه لیزر وارد پوست شود و فولیکول‌های مو را نابود کند. آسیب وارد شده به فولیکول‌های مو توسط لیزر دائمی بوده و می‌تواند بیش از ۸۰ درصد موهای زائد را برای همیشه از بین ببرد. در ضمن اگر با گذشت زمان در ناحیه لیزر شده مقدار اندکی مو بروید نیز آن موها بسیار نازک و ظریف خواهند بود. سرعت بالای این دستگاه که در قسمت ویژگی‌های دایود الیو به آن اشاره کردیم باعث می‌شود تا مدت ‌زمان جلسات درمانی کاهش یابد. به طور معمول جلسات درمانی‌ای که در آن از دستگاه لیزر بدون درد دایود الیو استفاده می‌شود فقط به ۱۰ تا ۲۰ دقیقه زمان احتیاج دارند.

راهنمای خرید لیزر دایود الیو

مورد دیگری که قصد داریم در این مطلب در خصوص آن نکاتی را بررسی کنیم و در مورد آن به افرادی که نیاز به لیزر دایود دارند اطلاعاتی ارائه دهیم، مشخصات این دستگاه است. این دستگاه یک منبع لیزر دایود ۸۱۰ نانومتریِ قابل تنظیم دارد که می‌تواند تا ۱۰۰ ژول بر سانتی‌متر مربع انرژی به ناحیه مورد نظر وارد کند. همان‌طور که گفتیم هندپیس این دستگاه از نوع دیلاس آلمانی است که می‌تواند بیش از یک و نیم میلیون پالس تولید کند. سرعت تولید پالسِ بالای این دستگاه تا ۱۵ هرتز می‌رسد و می‌تواند ۲۷ سانتی‌متر مربع را در یک ثانیه اسکن کند.

مزیت دیگر این دستگاه این است که توسط سیستم گردش بسته آب خنک می‌شود. در طراحی این سیستم برودتی خنک‌کننده‌ای برای پوست در سر هندپیس تعبیه شده است که می‌تواند دمای پوست را تا ۲ درجه سانتی‌گراد کاهش دهد. در ضمن این دستگاه وزنی در حدود ۳۸ کیلوگرم دارد. عرض دستگاه ۳۰ سانتی‌متر، طول آن ۴۰ سانتی‌متر و ارتفاع آن، ۸۴ سانتی‌متر است.

 

لیزر بدون درد

هنگام فروش لیزر بدون درد دایود الیو به مشتری بگویید!

از نکاتی که باید در هنگام فروش لیزر دایود به آن توجه داشت و اطلاعات مربوط به آن حتماً باید توسط فروشنده به خریدار این دستگاه ارائه شود، کارایی بالا و پوشش گسترده روی نواحی مختلف بدن است. همچنین از این دستگاه لیزر بدون درد می‌توان برای لیزر موهای زائد بدون درد صورت، چانه، قفسه سینه، زیر بغل، شکم، کمر، دست، پا و بیکینی استفاده کرد.

سیستم خنک‌کننده این دستگاه، از قدرت و سرعت بالایی برخوردار است به گونه‌ای که در هنگام استفاده از آن در جلسه درمانی، پوست به خوبی خنک شده و میزان دردی که متقاضی حس می‌کند بسیار کاهش یافته و خفیف می‌شود. همین امر باعث شده که از این دستگاه به عنوان دستگاه لیزر بدون درد نام ببرند.

لیزرها کارایی و عملکرد بسیار خوبی دارند اما باید توسط یک پزشک مجرب و آگاه مورد استفاده قرار بگیرند. استفاده از این دستگاه توسط افراد غیرحرفه‌ای می‌تواند به پوست آسیب برساند.

از عوارض این دستگاه می‌توان به تورم، التهاب و قرمزی پوست اشاره کرد. این عوارض معمولا طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از انجام درمان از بین می‌روند. در ضمن برای کاهش این زمان می‌توان از کمپرس آب سرد روی پوست استفاده کرد.

همچنین اگر شما سابقه استفاده این دستگاه لیزر را برای کلینیک یا مرکز خود داشته‌اید یا تجربه استفاده از خدمات این دستگاه را دارید، می‌توانید نظرات خود در مورد آن را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

 

لینک کوتاه مقاله : https://niklaser.com/?p=834

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس
  • نشانی :
    تهران – خیابان شریعتی – نرسیده به دوراهی قلهک – جنب بیمارستان ایرانمهر
  • شماره تماس :
    09380118810 - 021-22004102
    021-22610240 - 021-22610350
    021-22004103 - 09129640360
  • ایمیل :
    info@niklaser.com