close

دستگاه هایفو اولترافورمر 3

دستگاه هایفو

دستگاه هایفو اولترافورمر 3 دستگاهی است که برای جوان‌سازی و زیبایی پوست بسیار کاربرد داشته و در اکثر کلینیک‌ها و مطب‌های زیبایی جزو ادوات ضروری به حساب می‌آید. جوان‌سازی پوست، لیفت کردن یا بالا کشیدن ابروها، لیفت کردن گردن و صورت، افزایش قوام و کشیدگی پوست و رفع کردن چین‌وچروک‌های ریز به خصوص چروک‌های ظریفِ اطراف چشم‌ها، از کارهای هایفوتراپی و دستگاه هایفو اولترا 3 ( Hifu Ulthera ) است.

بدنه اصلی دستگاه حالتی مستطیلی و کشیده دارد که ناحیه پشتی آن دارای قوس مخصوصی است که این قوس محل جدا شدن موتور دستگاه از هندپیس‌‌ها و مانیتور آن است. هایفو اولترا فورمر 3 روی چهار چرخ قرار گرفته که این ویژگی حمل‌ونقل آن را آسان کرده است. با توجه به وزن 18 کیلوگرمی دستگاه، وجود چرخ‌ها در زیر آن ضروری است. در قسمت بالایی مستطیل و روی قوس، جایگاهی تعبیه شده است که هندپیس‌های دستگاه در آن قرار می‌گیرند و در انتهای مستطیل یک مانیتور به وسیله پایه‌ای مجزا به آن وصل شده است. این دستگاه دارای دو هندپیس است که می‌توان از یکی از آن‌ها و بر حسب نیاز به طور هم‌زمان از هر دوی آن‌ها استفاده کرد.

عملکرد این دستگاه در هایفوتراپی پوست بدین صورت است که فیبروبلاست‌ها را تحریک کرده تا به ساخت کلاژن اقدام کنند. همچنین با افزایش دادن درجه حرارت در ناحیه تحت درمان تا حدود 65 تا 70 درجه سانتیگراد باعث افزایش الاستیسیته پوست نیز می‌شود.

از آنجایی که این دستگاه توان این را دارد که با استفاده از موج اولتراسوندی به ناحیه خاصی در اعماق پوست متمرکز شود و بدون آسیب به بافت‌های در مسیرِ موج و بافت‌های مجاور ناحیه تحت درمان، عمل لیفتینگ را انجام دهد، در بین صاحبان کلینیک‌ها و مطب‌های زیبایی و مراجعه کنندگان آن‌ها دستگاه و روشی محبوب محسوب می‌شود.

دستگاه هایفو اولترافورمر 3 به دلیل توان بالای لیفتینگی که دارد، می‌تواند در یک جلسه پوست ناحیه مد نظر را لیفت کند.

اطلاعات تماس
  • نشانی :
    تهران – خیابان شریعتی – نرسیده به دوراهی قلهک – جنب بیمارستان ایرانمهر
  • شماره تماس :
    09380118810 - 021-22004102
    021-22610240 - 021-22610350
    021-22004103 - 09129640360
  • ایمیل :
    info@niklaser.com