close

دستگاه لیزر اندولیفت یوفتون

لیزر اندولیفت

اندولیفت یوفتون نامی اشتباه برای این دستگاه است. دستگاه اندولیفت یوفتون یک دستگاه جوان‌ساز پوست است که مزایای زیادی دارد. یکی از مزیت‌های آن سرعت بالای این دستگاه در سفت کردن یا لیفت پوست است. داشتن سرعت زیاد باعث شده است که فرآیند درمان کوتاه‌تر شده و به همین ترتیب تعداد جلسات مورد نیاز برای بهبود شرایط پوست، کاهش پیدا کند. یکی از دلایلی که باعث شده است دستگاه یوفتون مقرون‌به‌صرفه باشد داشتن ویژگی سرعت بالا است.

یوفتون یکی از دستگاه‌های پرکاربرد در خدمات جوان‌سازی و زیبایی پوست است. این دستگاه یک بدنه اصلیِ مکعب‌شکل دارد که تا حدودی شبیه به دستگاه‌های ویدئو است. روی ضلع جلویی این دستگاه مانیتوری تعبیه شده است که می‌توان در هنگام کار با آن، اطلاعات لازم را روی مانیتور مشاهده کرد.

نحوه کار دستگاه به این صورت است که فیبرهای بسیار نازکی توسط اپراتور به درون لایه‌های پوست ارسال شده و در ناحیه‌ی بین چربی و درم عمقی قرار می‌گیرند. سپس یک فیبر دیگر از یک سر به این فیبرها و از سر دیگر به دستگاه یوفتون متصل می‌شود. بعد از آن، دستگاه اشعه مادون‌قرمز را به ناحیه مورد نظر که فیبر به آن فرستاده شده است، می‌تاباند. لازم به ذکر است که این روش بدون برش و سوراخ در پوست انجام می‌گیرد و به همین خاطر این شیوه و دستگاه آن، از محبوب‌ترین دستگاه‌های جوان‌سازی پوست در بین صاحبان مطب‌ها، کلینیک‌ها و مراجعه کنندگان آن‌ها است.

از مزیت‌های استفاده از دستگاه لیزر اندولیفت یوفتون باید به تحریک پوست به کلاژن سازی و سفت شدن آن، اشاره کرد. در ضمن دستگاه یوفتون حرارت را در ناحیه مورد درمان افزایش می‌دهد که این کار باعث تحریک بدن به ساخت عروق جدید می‌شود. از بین بردن بافت‌های چربیِ مضرِ پوست، زاویه‌سازی در صورت، بازوها، گردن و بهبود عملکرد و افزایش متابولیک ماتریکس خارجی سلول‌های ناحیه تحت درمان نیز از مزایای دیگر استفاده از اندولیفت یوفتون است.

 

اطلاعات تماس
  • نشانی :
    تهران – خیابان شریعتی – نرسیده به دوراهی قلهک – جنب بیمارستان ایرانمهر
  • شماره تماس :
    09380118810 - 021-22004102
    021-22610240 - 021-22610350
    021-22004103 - 09129640360
  • ایمیل :
    info@niklaser.com