close

دستگاه فارادیک یا فیت لاین

دستگاه فارادیک یا فیت لاین دستگاهی مدرن برای لاغری و تناسب اندام است. از جمله کاربردهای مختلفی که دستگاه فیت لاین دارد باید به لاغری، ورزش مصنوعی، کاهش دادن درد و فرم‌دهی به سینه اشاره کرد. این دستگاه به وسیله پدهای مخصوصی که دارد به عضله‌های مختلف متصل شده و با ارسال فرکانس و پالس‌های مختلف موجب لاغری عضلات، فرم‌دهی سینه‌ها، کاهش درد عضلات و … می‌شود.

این دستگاه جزو دستگاه‌های EMS است که به آن استیمولاتور نیز گفته می‌شود. دستگاه‌های ای ام اس با ارسال پالس‌های الکتریکی به بدن منجر به لاغری خواهند شد. ظاهر این دستگاه شبیه به جعبه‌ای است که به حالت اریب برش خورده است. روی سطح شیب‌دار دستگاه اهرم‌هایی در نظر گرفته شده است که در ردیفی افقی تعبیه شده‌اند. هر اهرم با درگاهی که زیر آن تعبیه شده است، ارتباط داشته و فرکانس‌های مختلف را به سوکت منتقل می‌کند. برای هر سوکت نیز کابل‌های مخصوصی در نظر گرفته شده است. یک سر کابل‌ها به سوکت‌های دستگاه وصل می‌شود و سر دیگر آن‌ها که دارای پدهای مخصوص هستند، به بدن فرد متصل خواهد شد. وزن این دستگاه در حدود 6 کیلوگرم است.

نکته‌ای که باید به آن دقت داشت این است که دستگاه فیت لاین یک دستگاه لاغری موضعی است؛ یعنی بافت چربی را در قسمت و عضله مورد نظر از بین می‌برد و برای لاغری در کل بدن کاربردی ندارد. فرکانس‌ها و پالس‌های این دستگاه انرژی گرمایی تولید کرده و باعث می‌شود که بافت‌های چربی و لایه‌های آن از هم جدا شوند.

در ضمن باید به یاد داشت که برای جلوگیری از تاثیرگذاری دستگاه روی بافت‌های مجاور و عضله‌های مجاورِ ناحیه مد نظر، باید پدها را به دقت روی آن ناحیه قرار داد.

برای کاهش چربی بافت یک ناحیه خاص با استفاده از دستگاه فارادیک به حدود 20 دقیقه تا نیم ساعت زمان نیاز است.

آیا با دستگاه ماساژور دیجیتال (5G) آشنا هستید؟

اطلاعات تماس
  • نشانی :
    تهران – خیابان شریعتی – نرسیده به دوراهی قلهک – جنب بیمارستان ایرانمهر
  • شماره تماس :
    09380118810 - 021-22004102
    021-22610240 - 021-22610350
    021-22004103 - 09129640360
  • ایمیل :
    info@niklaser.com