close

دستگاه الکسی کربوکسی

دستگاه الکسی کربوکسی

دستگاه الکسی کربوکسی گاز کربن دی‌اکسید را به زیر پوست بدن تزریق می‌کند. موارد استفاده‌ای که این دستگاهِ لیزر دارد شامل جوان‌سازی پوست، کاهش ریزش مو، کاهش درد ارولوژی برای زنان، ارتوپدی و روماتولوژی، رفع اختلالات وریدی، واریس و افزایش گردش خون می‌شود.

به کاری که این دستگاه انجام می‌دهد در عمل کربوکسی تراپی می‌گویند. سوزن‌های ظریفی در دستگاه کربوکسی تراپی الکسی تعبیه شده است که کارکرد آن‌ها انتقال گاز کربن دی‌اکسید به زیر پوست بدن است. با ورود گاز به آن فضا، خون‌رسانی به آن نقطه افزایش پیدا کرده و در نتیجه میزان اکسیژن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. با تحریک شدن فیبروپلاست‌ها و کلاژن‌ها جریان خون در نقطه مورد نظر افزایش بیشتری نیز خواهد یافت.

از جمله ویژگی‌ها و مشخصات این دستگاه لیزر باید به مواردی نظیر صفحه نمایش 10 اینچی و لمسی آن اشاره کرد. اِلکسی کربوکسی قابلیت تزریق با دقت یک سی‌سی را نیز دارد. فیلترهای 5 میکرونی آن رطوبت و ذرات معلق را جذب می‌کند. سیستم «یو وی» تعبیه شده درون دستگاه، گاز مورد استفاده آن را استریل می‌کند. اِلکسی کربوکسی گاز تزریقی به زیرپوست را تا درجه حرارت محیط گرم می‌کند. طراحی خوب نرم‌افزاری‌ای که برای این دستگاه صورت گرفته است، باعث می‌شود که کاربری آن خیلی ساده و راحت باشد.

سیستم کالیبراسیون فشار گاز در این دستگاه به صورت آنلاین طراحی شده است و مورد دیگر تنظیم فشار در این دستگاه است که به صورت دیجیتالی است و با دقت یک میلی بار انجام می‌شود.

از جمله مشخصات دیگر این دستگاه میزان فشار گاز ورودی آن است که بین 1 تا 240 بار متغیر است. میزان فشار خروجی آن نیز بین 150 میلی بار تا 550 میلی بار است. حجم گاز خروجی از یک سی‌سی به بالا است و در ضمن توان مصرفی الکسی کربوکسی در نهایتِ توان 150 وات و در حالت عادی 20 وات است.

ابعاد دستگاه کربوکسی تراپی الکسی 37*37*115 سانتیمتر بوده و وزن دستگاه لیزر، بدون کپسول 20 کیلوگرم و همراه با کپسول 30 کیلوگرم است.

 

 

دستگاه الکسی کربوکسی چیست و چه اطلاعاتی در خصوص آن دارید؟

دستگاه الکسی کربوکسی یکی دیگر از دستگاه‌هایی است که در کلینیک‌های زیبایی از آن برای جوانسازی پوست استفاده می‌کنند. حفظ طراوت و جوانی پوست را می‌توان آرزوی هر فردی دانست. بدن با افزایش سن روند تولید کلاژن را کاهش می‌دهد و به همین دلیل چین و چروک بر روی پوست ایجاد می‌شود و پوست افتاده و شل می‌شود. افراد بسیاری برای جلوگیری از این اتفاقات یا برطرف کردن آن‌ها از روش‌های گوناگونی استفاده می‌کنند. یکی از مهم‌ترین و ایمن‌ترین روش‌هایی که برای جوانسازی پوست صورت و بدن مورد استقبال عموم قرار گرفته، استفاده از دستگاه‌های گوناگون لیزر است. صاحبان کلینیک‌های زیبایی برای خرید و اجاره دستگاه‌های گوناگون باید در خصوص آن‌ها، نحوه کارکرد، کاربردها، مزایا و معایب آن اطلاعات کافی داشته باشند تا بتوانند دستگاه مناسب را انتخاب کنند. در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی را در اختیار افرادی که قصد خرید و اجاره دستگاه الکسی کربوکسی را دارند، قرار دهیم. این اطلاعات شامل نحوه کارکرد، کاربردها، مزایا و معایب الکسی کربوکسی است. با نیک لیزر همراه باشید.

دستگاه الکسی کربوکسی

خرید و اجاره دستگاه الکسی کربوکسی را می‌توان یک راهکار مناسب برای افزایش رضایت مشتریان و کسب درآمد بیشتر دانست. جوانسازی پوست در این دستگاه با استفاده از تزریق گاز دی‌اکسید کربن به زیر پوست انجام می‌شود. به صورت طبیعی در بدن مقداری گاز دی‌اکسید کربن وجود دارد و تزریق این گاز به بدن اگر در میزان مناسب و مشخص انجام شود بی ضرر است. میزان تزریق گاز دی‌اکسید کربن به بدن توسط دستگاه با دقت بالایی سنجیده می‌شود و دستگاه اجازه نمی‌دهد که میزان آن به مقدار خطرناک و زیان‌آور برسد. وجود گاز دی‌اکسید کربن در زیر پوست بیش از حد معمول باعث می‌شود که اکسیژن رسانی به آن منطقه افزایش یابد. برای افزایش اکسیژن رسانی به منطقه‌ای از بدن، باید جریان خون افزایش یابد. افزایش جریان خون علاوه بر اکسیژن، مواد مغذی مورد نیاز برای پوست را نیز به آن ناحیه می‌رساند و همین امر موجب می‌شود تا فرایند ترمیم سلولی آغاز گردد. دستگاه کربوکسی تراپی الکسی به دلیل کارایی بالا و بی‌خطر این روزها مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است و صاحبان کلینیک‌های زیبایی بسیاری اقدام به خرید و اجاره دستگاه الکسی کربوکسی کرده‌اند. این کلینیک‌ها با خرید دستگاه‌های با کیفیت از فروشندگان معتبر و استفاده از اپراتورهای آموزش دیده و متخصص می‌توانند به راحتی کیفیت کار خود را تضمین کنند و شاهد افزایش روز افزون مراجعین باشند.

کاربردهای دستگاه الکسی کربوکسی

دستگاه‌های متنوع لیزری که این روزها در بازار وجود دارد، کاربردهای بسیاری در زیبایی و جوانسازی پوست، از بین بردن موهای زائد و همچنین برطرف کردن موضعی چربی دارند. الکسی کربوکسی یکی از دستگاه‌هایی است که در کلینیک‌های زیبایی برای جوانسازی پوست استفاده می‌شود. این دستگاه کاربردهای متنوعی دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • درمان چین و چروک صورت
  • درمان چین و چروک بدن
  • درمان سیاهی دور چشم
  • کاهش درد اورولوژی و زنان
  • کاهش سلولیت
  • کاهش ریزش مو
  • آلوپسی
  • کاهش موضعی چربی بدن
  • افزایش گردش خون
  • کمک به درمان اختلالات وریدی
  • درمان واریس
  • کمک به درمان بیماری‌های عروقی مرتبط با دیابت
  • مکمل درمان لیپوساکشن برای صاف کردن ناهمواری‌های پوست
  • برطرف کردن زخم‌های پوستی
  • از بین بردن استرچ مارک
  • کمک به بیماران پسوریازیس
  • کمک به درمان بیماری‌های ارکتایل
  • کاهش درد و اسپاسم عضله در پزشکی ورزشی
  • برطرف کردن خطوط دور دهان و خط خنده
  • رفع شلی و افتادگی پوست

موارد منع مصرف

صاحبان کلینیک‌های زیبایی که قصد خرید و اجاره دستگاه الکسی کربوکسی را دارند باید بدانند که برخی افراد نباید از این دستگاه استفاده کنند. بیماران دیالیزی و افرادی که به نارسایی کلیه دچار هستند، بانوان باردار، مبتلایان به سرطان و افرادی که شیمی درمانی می‌کنند. مبتلایان به کم خونی و افرادی که به بیماری‌های مغزی دچار هستند، نباید از این دستگاه استفاده کنند.

مزایای کربوکسی تراپی

استفاده از روش کربوکسی تراپی برای از بین بردن سلولیت بسیار مفید و موثر است. صاف شدن پوست، رفع چین و چروک و ترمیم زخم‌های بدن بدون نیاز به جراحی از دیگر مزایای استفاده از این دستگاه است. دستگاه کربوکسی تراپی الکسی به دلیل این که از روشی نیمه تهاجمی استفاده می‌کند و تنها با استفاده از یک سوزن دی‌اکسید کربن را به زیر پوست تزریق می‌کند نیازی به گذراندن دوره نقاهت ندارد و در صورتی که فرد توصیه‌های بهداشتی لازم را به خوبی انجام دهد احتمال بروز عفونت در محل درمان تقریبا صفر است.

عوارض کربوکسی تراپی

یکی از عواملی که باعث می‌شود خرید و اجاره دستگاه الکسی کربوکسی بسیار سودمند باشد، عوارض و معایب بسیار اندک این دستگاه است. ورم جزئی، التهاب، قرمزی پوست که از گشاد شدن رگ‌ها ایجاد می‌شود، اندکی درد و شاید مقداری کبودی را بتوان از عوارض گذراندن جلسه درمانی با این دستگاه دانست. این عوارض معمولا ۱ تا ۵ روز پس از جلسه از بین می‌روند. اگر از کربوکسی تراپی به منظور درمان سلولیت استفاده شود ممکن است به مدت ۲۴ ساعت در ناحیه‌ای که تحت درمان واقع شده است اندکی احساس گرما وجود داشته باشد. در موارد بسیار نادری ممکن است اسکار کوچکی بر روی پوست به وجود آید.

البته مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که این دستگاه باید توسط اپراتور باتجربه و کاربلد استفاده شود زیرا در غیر این صورت می‌تواند به پوست فرد صدمه وارد کند.

امکانات دستگاه الکسی کربوکسی

این دستگاه امکانات زیادی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به قابلیت تزریق با دقت ۱ سی‌سی و قدرت تنظیم بالا با دقت ۱ میلی بار اشاره کرد. این تنظیم‌ها به صورت دیجیتالی و توسط خود دستگاه صورت می‌گیرد تا احتمال خطا به میزان بسیار زیادی کاهش یابد و از بروز برخی خطاهای انسانی جلوگیری شود. همین امر موجب می‌شود تا نتیجه جلسات درمانی بسیار بهتر شود و احتمال بروز برخی عوارض از بین برود. فیلتر ۵ میکرون قوی این دستگاه، مانعی قوی برای عبور رطوبت و ذرات معلق است و می‌تواند از ورود این موارد به زیر پوست جلوگیری کند همچنین این دستگاه گاز تزریقی را به دمای محیط می‌رساند. سیستم UV استفاده شده در این دستگاه گازها را به خوبی استریل می‌کند تا از بروز عفونت‌ها جلوگیری کند. این دستگاه کاربری ساده‌ای دارد و هر فرد آموزش دیده‌ای می‌تواند به راحتی با آن کار کند.

 

اطلاعات تماس
  • نشانی :
    تهران – خیابان شریعتی – نرسیده به دوراهی قلهک – جنب بیمارستان ایرانمهر
  • شماره تماس :
    09380118810 - 021-22004102
    021-22610240 - 021-22610350
    021-22004103 - 09129640360
  • ایمیل :
    info@niklaser.com