close

کرایه و خرید دستگاه لیزر الکس دایود دایونیک

کرایه و خرید دستگاه لیزر الکس دایود

کرایه و خرید دستگاه لیزر الکس دایود دایونیک در تهران و سراسر ایران خدمت شرکت نیک لیزر به متقاضیان محترم است. اجاره و رنت لیزر الکس دایود نیز دیگر خدمت ما برای متقاضیان محترمی است که امکان یا قصد خرید دستگاه لیزر موهای زائد را ندارند. این دسته از مشتریان می‌توانند از امکان اجاره روزانه و هفتگی این دستگاه استفاده کنند. در ادامه‌ی این مقاله توضیحاتی را در مورد این دستگاه، ویژگی‌ها، مزایا و معایب آن بیان می‌کنیم با ما همراه باشید.

شیوه کار و تفاوت این دستگاه با دیگر دستگاه‌های مشابه، این است که دایود امکان پوشش دادن سطح بیشتری از بدن را دارد. همچنین در رفع موهای زائد به وسیله دستگاه دایود نیازی به بی‌حسی موضعی بدن نبوده و میزان درد آن اندک است. به دلیل این‌که این دستگاه سطح بیشتری از بدن را در برگرفته و لیزر می‌کند، نسبت به دستگاه‌های مشابه تعداد جلسات درمانیِ کمتری را نیاز دارد؛ زیرا برای لیزر کردن موهای زائد آن ناحیه نیاز نیست که دستگاه چند بار روی آن نواحی حرکت کند. کوتاه کردن زمانِ درمان ویژگی مهمی است که برای بسیاری از افراد دغدغه مهمی به شمار می‌آید. همین ویژگی باعث می‌شود که خرید لیزر الکس دایود دایونیک انتخابی هوشمندانه برای مراکز زیبایی و کلینیک‌ها باشد.

نکته بسیار مهمی که در مورد دستگاه لیزر دایود باید بدانید این است که این دستگاه برای انواع پوست‌ها مناسب بوده و محدودیتی در مورد نوع خاصی از پوست ندارد.

معمولاً لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاه لیزر دایود بین 5 تا 6 جلسه طول خواهد کشید و بعد از آن این موها به صورت دائم رفع خواهند شد. البته باید اشاره کرد که بعد از گذشت مدت زمان زیادی ممکن است در برخی از نواحی مقدار کمی موی زائدِ نازک رشد کند که رفع کردن آن‌ها بسیار راحت و سریع خواهد بود.

کرایه و خرید دستگاه لیزر الکس دایود و یا اجاره و رنت دستگاه دایونیک را از نیک لیزر بخواهید. با ما تماس بگیرید تا کارشناسان نیک لیزر در مورد انواع دستگاه‌ها و نحوه واگذاری آن‌ها به شما مشاوره دهند.

 

کرایه و خرید دستگاه لیزر الکس دایود

انواع تیپ‌های پوستی

پوست بدن انسان را بر اساس رنگی که دارد و تغییر رنگی که در برابر نور آفتاب پیدا می‌کند، به 6 تیپ تقسیم‌بندی می‌کنند. تیپ‌های یک و دو شامل پوست‌های روشن و سفید می‌شود. تیپ‌های سه و چهار پوست‌های سفیدِ مایل به زیتونی و قهوه‌ای را شامل شده و تیپ پنج نیز قهوه‌ای تیره است؛ و در نهایت پوست‌های تیپ شش شامل رنگ سیاه و قهوه‌ای تیره است. طبق این دسته‌بندی پوست ایرانی‌ها به خصوص خانم‌ها در تیپ‌های سه و چهار جای می‌گیرد.

با توجه به تاثیر دستگاه‌های لیزر روی پوست‌های مختلف، هر دستگاهی برای تیپ خاصی از پوست مناسب بوده و ممکن است روی پوست‌های تیپ‌های دیگر تاثیر منفی بگذارد. با در نظر گرفتن این موضوع همان‌طور که در سطرهای قبل اشاره شد یکی از مزیت‌های دستگاه لیزر دایود مناسب بودن آن برای انواع پوست است.

همچنین می‌توان این دستگاه را مناسب‌ترین گزینه برای لیزر کردن موهای زائدِ پوست‌های تیره در نظر گرفت. طول‌موج ساطع شده از دستگاه دایود بین 800 تا 810 نانومتر است که این طول‌موج به عمق پوست نفوذ می‌کند و به رنگ‌دانه‌های تیره‌ی لایه‌های سطحی و میانی پوست جذب نمی‌شود. به همین دلیل مناسب‌ترین گزینه برای لیزر موهای زائد پوست‌های تیره است. پوست‌های تیره به دلیل این‌که ملانین زیادی در درون خود دارند ممکن است اشعه لیزر را قبل از رسیدن به رنگ‌دانه‌های مو، جذب خود کنند که این اتفاق موجب سوختگی سطحی پوست خواهد شد. استفاده از دستگاه لیزر دایود می‌تواند از بروز این اتفاق جلوگیری کند.

با توجه به توضیحات فوق، صاحبان مطب‌ها و کلینیک‌های زیبایی می‌توانند با اجاره و رنت لیزر الکس دایود به طیف وسیعی از مشتریان خود خدمات باکیفیتی را ارائه دهند. فروش دستگاه‌های سابق و خرید دستگاه لیزر الکس دایود دایونیک جدیدتر برای این کلینیک‌ها و مراکز پیشنهادی مقرون‌به‌صرفه است. در ضمن باید اشاره کرد که منظور از ذکر طیف وسیعی از مشتریان، این است که با توجه به تیپ‌بندی پوستِ ایرانی و قرار گرفتن رنگ پوست ما در تیپ‌های سه و چهار، با داشتن دستگاه لیزر دایود می‌توان با داشتن یک دستگاه به تعداد بیشتری از مشتری‌ها خدمات‌دهی کرد.

شیوه کار دستگاه لیزر الکس دایود دایونیک

نحوه کارکرد دستگاه لیزر الکس دایود بدین صورت است که یک دسته یا هندپیس مجزا از بدنه اصلی دستگاه که شعاع نوری و گرمایی متمرکز تولید می‌کند، به منبع اصلی دستگاه وصل بوده و می‌توان به وسیله این هندپیس انرژی نورِ قرمز مطلق را بر بخش خاصی از پوست متمرکز کرد. این انرژی یا نور قرمز مستقیماً روی فولیکول‌های مو و ملانین موجود در آن تاثیر گذاشته و توسط آن‌ها جذب می‌شود. رنگ‌دانه‌ها این اشعه را جذب کرده و اشعه در ریشه این موها تبدیل به انرژی گرمایی شده و باعث از بین رفتن ملانین و فولیکول مو می‌شود. در ضمن مزیت دیگر کار با دستگاه دایود این است که هر چند اشعه آن به لایه‌های عمیق پوست نفوذ می‌کند ولی هیچ گونه آسیبی به پوست آن ناحیه و نواحی اطراف نمی‌رساند.

خرید دستگاه لیزر الکس دایود دایونیک

مزایای خرید دستگاه لیزر الکس دایود

این دستگاه 10 عدد میله لیزری و توانی بیش از 2500 وات دارد. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که انرژی بالایی از دستگاه ساطع شده و لیزر موهای زائد با موفقیت بیشتری انجام شود. ویژگی مثبت دیگری که دستگاه لیزر دایود دارد این است که فرکانس آن تا 10 مگاهرتز می‌رسد و این فرکانس باعث سرعتی 2 تا 3 برابر دستگاه‌های لیزر سنتی می‌شود. این مزیت موجب می‌شود رفع موهای زائد در مدت زمان کمتری انجام شود و تعداد جلسات درمان کمتر شود. صرفه‌جویی در زمان و هزینه نکته بسیار مهمی برای صاحبان مطب‌ها و کلینیک‌ها و همین‌طور مشتریان آن‌ها است.
کرایه و خرید دستگاه لیزر الکس دایود یا اجاره و رنت لیزر دایود با توجه به مزیت‌هایی که این دستگاه دارد می‌تواند رضایت مشتری و بازدهی بیشتر برای صاحبان مطب و کلینیک را به دنبال داشته باشد.

در مورد دیگر مزایای دستگاه دایود باید گفت قابلیت تنظیم طول پالس و انرژی ساطع شده باعث شده است که بتوان این دستگاه را برای هر 6 نوع تیپ پوستی به کار برد؛ بدون این‌که به پوست ناحیه‌ی مورد نظر و نواحی اطراف آن آسیبی وارد شود.

همچنین دارا بودن خنک‌کننده‌های پر قدرت باعث شده است که در هنگام استفاده از آن مشتری درد کمتری را احساس کند و همچنین پزشک نیز راحت‌تر با آن کار خواهد کرد.

هندپیس یا دسته دستگاه دایود که اشعه از طریق آن به پوست تابانده می‌شود بسیار باکیفیت است. کیفیت و کارایی هندپیس یکی از عوامل مهم قیمت‌گذاری روی دستگاه‌های لیزر است. عمر طولانی و کیفیت مطلوب هندپیس‌های دستگاه لیزر دایود زبانزد بوده و همین عامل باعث محبوبیت بیشتر آن در بین صاحبان مطب‌ها و کلینیک‌های زیبایی شده است.

دستگاه لیزر دایود در مقابل اتفاقاتی نظیر ضربه خوردن و تغییرات محیطی مقاومت بیشتری نسبت به دستگاه‌های مشابه خود دارد و همچنین نسبت به دیگر دستگاه‌های لیزری که فلش لامپ دارند، حمل‌ونقل آسان‌تری نیز دارد. این موارد در کنار استفاده از تکنولوژی نیمه‌هادی باعث شده است که این دستگاه نیاز به انجام تعمیرات کمتری داشته باشد.

یکی دیگر از مزیت‌های دستگاه دایود که آن را در بین دستگاه‌های مشابه در موقعیتی ممتاز قرار می‌دهد، قابلیت 15 ساعت کار مداوم است. این ویژگی باعث می‌شود که بتوان مدت زمان استفاده از دستگاه را افزایش داد و به مشتریان بیشتری خدمات‌دهی کرد. افرادی که قصد اجاره و رنت لیزر الکس دایود دایونیک را دارند باید به این ویژگی دقت داشته باشند.

خرید دستگاه لیزر الکس دایود
خرید و فروش دستگاه لیزر الکس دایود دایونیک در سراسر ایران

 

این دستگاه برای لیزر موهای زائد کدام نواحی بدن مناسب‌تر است؟

لیزر موهای زائد قسمت‌هایی از بدن مثل پشت گردن، قفسه سینه، پایین شکم، کمر، پشت لب، پشت سینه، زیر بغل، خط ریش و چانه و پاها و دست‌ها، به وسیله دستگاه لیزر دایود به بهترین صورت انجام می‌گیرد.

قبل از اقدام به لیزر با دستگاه الکس دایود این نکات را رعایت کنید

  • قبل از این‌که عمل لیزر با دستگاه الکس دایود را آغاز کنید مطمئن باشید که روی آن ناحیه از بدن خود آرایش یا لوسیون نداشته باشید.
  • پیش از مراجعه به مطب یا کلینیک برای انجام لیزر حتماً دوش گرفته و نظافت شخصی را انجام دهید. موهای زائد ناحیه‌ای که قصد لیزر کردن آن را دارید بتراشید.
  • انجام سولاریوم و برنزه کردن قبل از انجام دادن لیزر با دستگاه دایود، ممنوع است. در صورتی که پوست خود را برنزه کرده‌اید حداقل چهار هفته صبر کنید و بعد اقدام به لیزر موهای زائد کنید.
  • حداقل چهار هفته قبل از انجام لیزر از برداشتن موهای زائد ناحیه مد نظر با موچین، مومک، موم، موبر و الکترولیز اجتناب کنید!
  • در صورتی که بیماری خاصی دارید یا داروی خاصی مصرف می‌کنید قبل از اقدام به لیزر حتماً پزشک معالج خود را در جریان قرار دهید.
  • در صورتی که دچار تبخال یا آفت بوده‌اید تا قبل از شروع لیزر، نسبت به درمان آن‌ها اقدام کنید تا در طول دوره لیزر، با عود کردن این بیماری‌ها مواجه نشوید.
  • انجام آزمایش‌های هورمونی قبل از شروع کردن پروسه لیزر ضروری است زیرا اختلال در هورمون‌ها و به‌هم‌ریختگی آن‌ها می‌تواند روی نتیجه لیزر تاثیر منفی بگذارد.
  • نواحی حساس بدن مانند بیکینی را نیم ساعت قبل از آغاز فرآیند لیزر کردن با پماد لیدوکائین ماساژ دهید و روی آن را با یک پوشش نایلونی بپوشانید تا پماد به خوبی جذب شود.

توصیه می‌کنیم برای کرایه و خرید دستگاه لیزر الکس دایود دایونیک یا اجاره و رنت لیزر دایود با نیک لیزر تماس بگیرید. اگر تجربه استفاده از این دستگاه را در مطب یا کلینیک خود دارید یا از خدمات زیبایی آن استفاده کرده‌اید تجربه خود را با ما در کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه مقاله : https://niklaser.com/?p=999

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس
  • نشانی :
    تهران – خیابان شریعتی – نرسیده به دوراهی قلهک – جنب بیمارستان ایرانمهر
  • شماره تماس :
    09380118810 - 021-22004102
    021-22610240 - 021-22610350
    021-22004103 - 09129640360
  • ایمیل :
    info@niklaser.com