close

خرید دستگاه پلاسما پلانیک

ترمیم

خرید دستگاه پلاسما جت را می‌توان انتخابی بی‌نظیر برای مراکز و کلینیک‌های زیبایی دانست. دستگاه پلاسما پلانیک یکی از دستگاه‌های خوب و کارآمد در دسته دستگاه‌های پلاسما است و به افراد و مراکزی که قصد خرید دستگاه فرکشنال دارند، توصیه می‌شود.

روش‌هایی که برای زیبایی و جوانسازی پوست استفاده می‌شود معمولاً به دو دسته تهاجمی و غیرتهاجمی تقسیم می‌شوند. از آن جایی که زیبایی و جوانی امری مهم برای بسیاری از افراد محسوب می‌شود، شرکت‌های مختلفی اقدام به کشف و ارائه راه‌حل برای بازگرداندن زیبایی و جوانی به افراد متقاضی کرده‌اند. یکی از بهترین این راهکارها تولید فروش دستگاه پلاسما فرکشنال  بوده است. در روش‌های غیرتهاجمی مانند استفاده از انواع دستگاه‌های فرکشنال، نیازی به گذراندن دوران نقاهت نیست و فرد می‌تواند پس از پایان جلسه درمانی با انجام چند اقدام ساده، به انجام کارهای روزمره خود برسد.

صاحبان کلینیک‌های زیباییِ بسیاری اقدام به خرید دستگاه پلاسما جت برای رفع موهای زائد و یا جوانسازی پوست می‌کنند. برای این دسته افراد داشتن اطلاعات کافی در خصوص هر کدام از دستگاه‌های لیزر، کارکرد، مزایا و معایب آن‌ها الزامی است تا با خرید دستگاه فرکشنال مناسب به کسب و کار خود رونق دهند و مراجعین بیشتری داشته باشند. مطالعه مطلب کسب درآمد از دستگاه لیزر موهای زائد می‌تواند به این افراد کمک کند تا علاوه بر آشنایی با دستگاه پلاسما پلانیک با برخی از دستگاه‌های لیزر موهای زائد که رایج نیز هستند، آشنا شوند. در این مطلب قصد داریم در خصوص دستگاه پلاسما پلانیک ، نحوه کار، کاربرد، مزایا و معایب آن مطالبی را با هم مرور کنیم. با نیک لیزر همراه باشید.

خرید دستگاه پلاسما جت
همه چیز درباره دستگاه پلاسما پلانیک

نحوه کارکرد دستگاه پلاسما پلانیک

کار اصلی دستگاه پلاسما پلانیک درمان افتادگی پلک با استفاده از روش درمانی پلاسما است. پلاسما ماده‌ای است شبیه به گاز با این تفاوت که گازها رسانا نیستند اما پلاسما رسانای خوبی است و می‌تواند به محض تماس با مواد دیگر به سرعت انرژی را جابه‌جا کند. این ویژگی به دلیل قابلیت یونیزه شدن پلاسما در این ماده به وجود آمده است. پلاسما را می‌توان گازی دانست که اتم‌های آن با از دست دادن یک یا چند الکترون به یون مثبت تبدیل شده‌اند و به همین دلیل می‌توانند انرژی الکتریسیته را جابه‌جا کنند. دستگاه پلاسمای پلانیک از همین روش استفاده می‌کند.

این دستگاه پلاسما را یونیزه می‌کند و آن را از میان اپلیکاتور و پوست عبور می‌دهد. این کار می‌تواند روی پوست شار الکترونی ایجاد کند. وجود شار الکترونی بر روی پوست سلول‌ها را تحریک می‌کند و باعث می‌شود که عمل جوانسازی پوست اتفاق بیفتد. این دستگاه برای مواردی مانند افتادگی پلک، رفع آکنه و جوش و اسکار کاربرد دارد.

صاحبان مشاغل و کلینیک‌های زیبایی که قصد خرید دستگاه پلاسما جت به خصوص خرید دستگاه فرکشنال پلانیک را دارند، باید بدانند که وزن سبک و ابعاد مناسب این دستگاه باعث می‌شود تا جابه‌جایی آن راحت باشد و بتوان راحت‌تر از آن استفاده کرد.

پلاسمای تولید شده توسط این دستگاه انرژی خود را در سطح پوست به سرعت تخلیه می‌کند. همین امر موجب می‌شود که این انرژی به عمق پوست نفوذ نکند. این قابلیت در کنار ایجاد قوس الکتریکی کنترل شده، باعث می‌شود که حتی جوانسازی پوستِ اطراف چشم نیز ایمن بوده و دستگاه پلاسما پلانیک تأثیر مطلوبی داشته باشد.

پوست
آشنایی با موثرترین راه برای رفع افتادگی پلک

 کاربرد پلاسما پلانیک

استفاده از دستگاه پلاسما پلانیک یک روش غیر تهاجمی بوده که کلاژن‌سازی پس از انجام درمان با آن شروع می‌شود و برای مدتی در حدود یک سال نیز ادامه پیدا می‌کند. کاربردهای دیگر این دستگاه شامل موارد ذیل می‌شوند.

  • رفع افتادگی پلک
  • از بین بردن اسکار
  • پاک‌سازی منافذ باز پوست
  • برداشتن وارت، اسکین تگ و انواع خال
  • رفع چین و چروک
  • برطرف کردن خط خنده
  • لیفت صورت
  • فیبروم جلدی
  • رفع آکنه و جوش

با توجه به کاربردهای گوناگون خرید دستگاه پلاسما جت از هر نوع آن به خصوص خرید دستگاه فرکشنال پلانیک به کلینیک‌ها و مراکز زیبایی توصیه می‌شود.

جوش
دستگاه پلاسما پلانیک چه مزایا و ویژگی‌هایی دارد؟

مزایای خرید دستگاه پلاسما جت پلانیک

یکی از مهم‌ترین نکاتی که می‌تواند به صاحبان مشاغلی که قصد خرید دستگاه فرکشنال را دارند، کمک کند، داشتن اطلاعات کافی در خصوص مزایا و معایب دستگاه‌های پلاسما است. این افراد می‌توانند با دانستن این نکات و ارائه اطلاعات درست و خالی از اغراق به مراجعین، باعث شوند تا توقع بی‌مورد و زیاد از حد در متقاضیان به وجود نیاید. همچنین این موضوع باعث می‌شود که مشتریان از نتایج کار با دستگاه پلانیک رضایت کافی را داشته باشند. مهم‌ترین مزایای دستگاه پلاسما پلانیک شامل موارد زیر می‌شود:

۱- غیرتهاجمی بودن این دستگاه که باعث می‌شود نیازی به گذراندن دوران نقاهت احساس نشود

۲- سرعت بالای این روش باعث می‌شود که جلسه درمانی کمتر از ۳۰ دقیقه طول بکشد

 ۳- بهبودی سریع التهابات؛ به طوری که در کمتر از ۱۰ روز تمام آن‌ها برطرف می‌شود

۴- هندپیس ارگونومیک که باعث می‌شود پزشک دیرتر خسته شود

۵- سوزن قابل تعویض

۶- حفاظت و ایمنی مناسب

۷- کنترل با پدال که باعث تمرکز بیشتر پزشک می‌شود

۸- کنترل خودکار اندازه نقاط و فاصله میان آن‌ها

۹- عدم انتشار جریان الکتریسیته در بدن

۱۰- عدم تخریب و آسیب به بافت‌های مجاور

۱۱- نیازی به بیهوشی وجود ندارد و تنها باید کرم‌های بی‌حسی موضعی استفاده کرد

۱۲- خطر بروز عفونت در مقایسه با جراحی بسیار اندک است

۱۳- وسعت کمِ تخریب و همچنین تمرکز و سرعت تخلیه انرژی باعث می‌شود بافت‌های مجاور آسیبی ‌نبینند و همین مزیت منجر به این شده است که پلاسما پلانیک برای درمان نواحی حساس مانند دور چشم بسیار ایمن باشد.

دستگاه پلاسما
آشنایی با معایب دستگاه فرکشنال

معایب خرید دستگاه فرکشنال

دستگاه پلاسما پلانیک نیز مانند هر دستگاه دیگری در کنار مزایای فراوان معایبی نیز دارد. افرادی که قصد خرید دستگاه فرکشنال را دارند باید با معایب این دستگاه نیز آشنا باشند تا در صورت نیاز، به مراجعین اطلاعات کافی را ارائه کنند. مهم‌ترین عیب استفاده از دستگاه پلاسما پلانیک محدود بودن تاثیرگذاری آن روی برخی از عارضه‌های پوستی است. این دستگاه برای افرادی که افتادگی پلک و پوست آن‌ها در حد متوسط است مناسب بوده و نمی‌تواند افتادگی‌های زیاد را به خوبی درمان کند. همچنین این روش امکان از بین بردن چربی‌ها را نیز ندارد. در ضمن بنا به میزان افتادگی و شل شدن پوست، ممکن است به بیش از یک یا دو جلسه درمان نیاز باشد.

اگر صاحب یک کلینیک یا مرکز زیبایی هستید و قصد خرید دستگاه پلاسما جت را دارید حتماً موارد ذکر شده را مد نظر قرار دهید.

زیبایی
از چه سنی می‌توان از دستگاه پلاسما پلانیک استفاده کرد؟

سن مناسب برای ترمیم با پلانیک

شاید بتوان گفت که سن خاصی برای استفاده از این دستگاه وجود ندارد و از یک جوان ۲۰ ساله تا فردی ۸۰ ساله می‌تواند از مزایای این دستگاه استفاده کند. مهم‌ترین عامل میزان نارضایتی فرد از شل شدن و افتادگی پوست، میزان افتادگی است. به خاطر داشته باشید که پلاسما پلانیک چروک‌های پوستی را از بین می‌برد و می‌توان گفت که تأثیری بسیار بلند مدت دارد اما هنوز هیچ روشی برای جلوگیری از فرایند پیری ایجاد نشده است و با گذر زمان پوست مجدداً با مشکل شل شدن و افتادگی مواجه خواهد شد.

لیزر
مواردی که نمی‌گذارند از دستگاه پلاسما پلانیک استفاده کنید

موارد منع استفاده از دستگاه پلانیک

برای صاحبان کلینیک‌های زیبایی که قصد خرید دستگاه فرکشنال را دارند دانستن موارد منع استفاده از دستگاه بسیار مهم است. در خصوص دستگاه پلاسما پلانیک موارد منع مصرف بسیاری وجود ندارد. تنها مورد منع استفاده افرادی هستند که در ناحیه مورد نظر دچار عفونت یا التهاب شده باشند. این افراد باید تا برطرف شدن کامل عفونت و التهاب صبر کنند و سپس از خدمات جوانسازی و زیباییِ پوست دستگاه پلاسما جت استفاده نمایند.

در ضمن اگر جزو افرادی هستید سابقه خرید دستگاه پلاسما جت یا استفاده از خدمات پوستی آن را دارید لطفاً تجربه و نظر خود در مورد این دستگاه‌ و دستگاه‌های مشابه را با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه مقاله : https://niklaser.com/?p=959

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس
  • نشانی :
    تهران – خیابان شریعتی – نرسیده به دوراهی قلهک – جنب بیمارستان ایرانمهر
  • شماره تماس :
    09380118810 - 021-22004102
    021-22610240 - 021-22610350
    021-22004103 - 09129640360
  • ایمیل :
    info@niklaser.com