close

اجاره دستگاه لیزر برای لیفت پوست صورت و بدن و کاربردهای آن

اجاره دستگاه لیزر

اجاره دستگاه لیزر برای انجام لیفت صورت و بدن این روزها تبدیل به امری رایج شده است. افزایش سن، استفاده مداوم از لوازم آرایشی، استفاده از لوازم آرایشی بی کیفیت، رژیم غذایی نامناسب، کم خوابی، استرس، نرسیدن آب کافی به بدن و موارد بسیار دیگری باعث می‌شود تا چین چروک بر روی پوست فرد ظاهر شود. مهم‌ترین دلیل این چین و چروک‌ها افزایش سن است. با افزایش سن میزان کلاژن سازی پوست بدن کاهش می‌یابد و همین امر باعث شل شدن پوست و ایجاد چین و چروک بر روی آن می‌شود. شاید هیچ فردی نباشد که از ظهور این چین و چروک‌ها بر روی پوست صورت و بدنش خوشحال شود اما برخی دوست دارند که این چین و چروک‌ها را از بین ببرند. به همین دلیل روش‌های مختلفی برای از بین بردن چین و چروک و لیفت پوست و جوان‌سازی آن ایجاد شده است. یکی از بهترین و کم خطرترین راه‌هایی که برای بازگرداندن جوانی به پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد استفاده از دستگاه لیزر است. دستگاه‌های لیزر عمر زیادی ندارند و با این‌که کمتر از ۳۰ سال از اختراع این دستگاه‌ها گذشته اما استفاده از آن‌ها تبدیل به امری رایج و همه‌گیر شده است. از این دستگاه‌های لیزر برای رفع موهای زائد و همچنین جوان‌سازی پوست استفاده می‌شود. در این مطلب قصد داریم در خصوص انواع مختلف دستگاه‌های لیزر که می‌توانند نقش مهمی در لیفت صورت و بدن داشته باشند مطالبی را با هم مرور کنیم. با نیک لیزر همراه باشید.

دستگاه لیزر چیست؟

همان‌طور که گفتیم بسیاری از کلینیک‌های زیبایی اقدام به خرید یا اجاره دستگاه لیزر می‌کنند تا بتوانند از مزایای بسیار زیاد آن استفاده کنند اما دستگاه لیزر چیست؟ دستگاه‌های لیزر، دستگاه‌هایی هستند که با تقویت طول موجی خاص از امواج نورانی و متمرکز کردن آن‌ها در قسمتی مشخص باعث می‌شوند تا میزان انرژی و قدرت نفوذ‌پذیری این امواج تقویت شود و افزایش یابد. این دستگاه‌ها با توجه به قدرتی که تولید می‌کنند و برخی قطعات خاص موجود در آن‌ها تقسیم‌بندی می‌شوند و از آن‌ها جهت رفع موهای زائد و لیفت پوست استفاده می‌شود.

کاربردهای دستگاه لیزر

با اجاره دستگاه لیزر فرد می‌تواند از کاربردها و مزایای آن استفاده کند. کاربردهای این دستگاه‌ها عبارت‌اند از:

  • رفع چین و چروک
  • جوان‌سازی
  • لایه‌برداری سطحی و عمقی
  • لیفتینگ پوست بدن
  • لیفتینگ صورت
  • رفع موهای زائد صورت
  • رفع موهای زائد بدن
  • رفع لکه‌های پوستی
  • رفع کک و مک
  • رفع جای جوش، آکنه و زخم
  • پاک کردن تاتو
  • رفع ترک‌های پوستی ناشی از حاملگی یا افزایش و کاهش وزن
  • درمان جای ضایعات عروقی
  • درمان ماه گرفتگی، واریس
  • برداشتن خال
  • از بین بردن خطوط دور لب و چشم
  • بستن منافذ باز پوست

 

نکات مهم در هنگام خرید و اجاره دستگاه لیزر

به خاطر داشته باشید که اگر می‌خواهید اقدام به خرید یا اجاره دستگاه لیزر کنید باید آموزش‌های لازم برای کار با دستگاه مورد نظر را ببینید. این دستگاه‌ها را می‌توان به عنوان یکی از بهترین و کم خطرترین راه‌ها برای درمان مشکلات پوستی و مبارزه با موهای زائد دانست اما اگر از این دستگاه به درستی استفاده نشود، خود می‌تواند باعث به وجود آمدن ضایعات و مشکلات پوستی شود. انتخاب دستگاه و روش مناسب یکی از مواردی است که می‌تواند باعث شود تا فرد مطلوب‌ترین نتیجه را دریافت کند. پیشنهاد می‌کنیم که پس از کسب اطلاعات کافی در خصوص دستگاه‌های متفاوت لیزر مانند لیزر الکس کندلا، دایود و دستگاه‌های دیگر اقدام به خرید یا اجاره دستگاه نمایید. همچنین باید به خاطر داشته باشید که مواردی که در درمان تأثیرگذار است مانند رنگ پوست، میزان مشکل و تکنولوژی مورد استفاده باید به دقت بررسی شوند تا بهترین نتیجه درمانی حاصل شود و عوارض استفاده از دستگاه‌های لیزر به حداقل کاهش یابد.

اجاره دستگاه لیزر

دستگاه‌های لیزر پر طرفدار و پرکاربرد برای لیفت پوست

همان‌طور که گفتیم اجاره دستگاه لیزر امری رایج است اما برخی از دستگاه‌ها برای لیفت صورت و جوان‌سازی پوست بسیار مناسب‌تر از برخی دیگر از دستگاه‌ها هستند. به همین دلیل اجاره برخی از دستگاه‌های لیزر از سایر آن‌ها بیشتر است. دستگاه‌های پرکاربرد و پرطرفدار برای لیفت صورت و بدن را در ادامه با هم بررسی می‌کنیم:

۱- دستگاه لیزر دی‌اکسید کربن

یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال پرکاربردترین دستگاه‌های لیزر، دستگاه لیزر دی‌اکسید کربن یا کربن دی اکساید است. میزان خرید و اجاره دستگاه لیزر دی‌اکسید کربن به دلیل قدیمی شدن تکنولوژی آن رو به کاهش است. از انرژی بالای تولید شده توسط این دستگاه می‌توان برای برداشتن خال، زگیل و زوائد پوستی دیگر استفاده کرد. همچنین توسط این دستگاه می‌توان لایه‌برداری عمقی پوست، درمان جای زخم و لیفت صورت و بدن را به خوبی انجام داد.

۲- لیزر الکساندرایت کندلا

شاید تا امروز فکر می‌کردید که خرید یا اجاره دستگاه الکساندرایت برای رفع موهای زائد باشد اما باید بدانید که این دستگاه در برداشتن جای تاتو و برطرف کردن سایر لک‌های پوستی بسیار کارآمد است و استفاده از آن می‌تواند باعث گرفتن نتیجه مطلوب شود. البته توجه داشته باشید که نباید از این دستگاه برای درمان جوش‌های فعال استفاده کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه الکساندرایت کندلا پیشنهاد می‌کنیم مطلب خرید دستگاه لیزر الکس کندلا و نکاتی در خصوص این دستگاه را مطالعه کنید.

۳- لیزر اربیوم

یکی از مؤثرترین دستگاه‌ها برای لیفت پوست بدن و صورت است. این دستگاه معمولاً با برداشتن لایه بسیار نازکی از پوست اقدام به جوان‌سازی و رفع چین و چروک‌ها می‌کند. از این دستگاه برای لایه‌برداری سطحی، رفع چین و چروک‌های کم و ظریف و درمان جای جوش‌های سطحی استفاده می‌کنند که تأثیر بسیار مطلوبی برای درمان این موارد دارد. این دستگاه برای افرادی که پوست روشن دارند بسیار مناسب است.

لیفت پوست

۴- آر اف فرکشنال

خرید و اجاره دستگاه آر اف فرکشنال به دلیل کاربرد بسیار خوب آن در جوان‌سازی پوست و لیفت صورت بسیار زیاد است. البته باید توجه داشت که آر اف فرکشنال یک دستگاه لیزر نیست و از تکنیک میکرونیدلینگ به همراه تشعشع امواج اراف برای جوان‌سازی و لیفت پوست استفاده می‌کند اما بسیاری از کلینیک‌های زیبایی از این دستگاه نیز استفاده می‌کنند. این دستگاه با استفاده از سوزن‌هایی لایه‌های زیرین پوست را برای ساخت کلاژن تحریک می‌کند و همین امر موجب می‌شود تا چین و چروک پوست برطرف شود. این دستگاه تأثیر بسیار خوبی بر روی پوست‌هایی که میزان چین و چروک‌شان کم و متوسط است دارد و می‌تواند علاوه بر جوان‌سازی، در درمان افتادگی و شلی پوست، درمان جای زخم‌های سطحی، بهبود ترک‌های سطحی و درمان جای جوش‌های آکنه‌های مؤثر باشد. پیشنهاد می‌کنیم با مطالعه مطلب دستگاه آر اف فرکشنال چیست و در خصوص آن چه می‌دانید؟ اطلاعات بیشتری در خصوص این دستگاه به دست آورید.

نتایج استفاده از لیزر

کلینیک‌های زیبایی که اقدام به خرید یا اجاره دستگاه لیزر برای لیفت پوست می‌کنند باید به اطلاع مراجعین خود برسانند که پس از پایان جلسه درمانی مراجعه‌کننده می‌تواند برخی از نتایج استفاده از دستگاه را بر روی پوست خود ببیند اما برای دریافت نتیجه مناسب و مطلوب نیاز است که دوره درمانی خود را کامل کند. معمولاً بیش از 3جلسه درمان با لیزر برای گرفتن نتایج مطلوب و مناسب نیاز است.

در صورتی که افراد آموزش دیده و متخصص اقدام به برگزاری جلسه درمانی کنند میزان عوارض لیزر بسیار پایین و ناچیز است. بیشترین مورد و عوارضی که پس از جلسات لیزر گزارش شده، درد خفیف در ناحیه تحت درمان، قرمزی، التهاب و گاهی ایجاد ورم است که این موارد در کمتر از 48 ساعت برطرف می‌شوند.

در صورتی که مطالعه این مطلب برایتان سودمند بود پیشنهاد می‌کنیم که مطلب دستگاه لیزر هایفو چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟ را مطالعه کنید.

لینک کوتاه مقاله : https://niklaser.com/?p=1509

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس
  • نشانی :
    تهران – خیابان شریعتی – نرسیده به دوراهی قلهک – جنب بیمارستان ایرانمهر
  • شماره تماس :
    09380118810 - 021-22004102
    021-22610240 - 021-22610350
    021-22004103 - 09129640360
  • ایمیل :
    info@niklaser.com