close

دستگاه کربوکسی کربنیک

دستگاه کربوکسی

دستگاه کربوکسی کربنیک یا کربوکسی تراپی دستگاهی است که برای جوان‌سازی و زیبایی پوست استفاده می‌شود. از مزایای استفاده از چنین دستگاهی باید به جوان‌سازی پوست، ارتوپدی و روماتولوژی، افزایش گردش خون و رفع اختلالات وریدی و واریس اشاره کرد. در ضمن کربوکسی کربنیک باعث کاهش ریزش مو و کم شدن چربی‌های موضعی نیز می‌شود.

و افرادی که خدمات این دستگاه‌ها را از کلینیک‌ها و مراکز معتبر دریافت کرده‌اند، تاثیرگذاری مطلوب و کیفیت بالای آن‌ها را تایید کرده‌اند. کربوکسی کربنیک گاز دی‌اکسید کربن را به زیر پوست تزریق می‌کند.

از جمله ویژگی‌ها و مشخصات این دستگاه باید به داشتن سیستم «یو وی» برای استریل کردن گاز اشاره کرد. این دستگاه قابلیت تزریق گاز کربن دی‌اکسید با دقت یک سی‌سی را نیز داراست. در ضمن تنظیم فشار آن هم با دقت 1 میلی بار و به صورت دیجیتالی است. سیستم کالیبراسیون فشار گاز آن هم به صورت آنلاین بوده و گاز مصرفی را نیز تا درجه حرارت محیط گرم می‌کند.

لازم به ذکر است دستگاه کربوکسی تراپی دارای فیلتری 5 میکرونی است که ذرات معلق و رطوبت را جذب می‌کند. در ضمن باید به کاربری ساده و طراحی نرم‌افزاری خوب آن نیز اشاره کرد.

طراحی ظاهری این دستگاه شبیه به ماشین‌های ریش‌تراشی بوده که در قسمت انتهایی آن چهارچرخ نیز قرار گرفته است. در محل جدا شدن سرِ دستگاه از بدنه آن نیز یک دستگیره بزرگ تعبیه شده است که با کمک آن و چرخ‌ها، می‌توان دستگاه را به راحتی جابه‌جا کرد. در قسمت بالایی کربوکسی کربنیک نیز مانیتور آن نصب شده است که می‌توان اطلاعات مربوط به عملکرد دستگاه را روی آن مشاهده کرد.

یکی از کاربردهای رایجی که دستگاه کربوکسی دارد رفع تیرگی‌های زیر پلک‌ها است. این تیرگی‌ها به دلیل جریان عروقی‌ای که زیر چشم قرار دارد، ایجاد می‌شوند. استفاده از دستگاه کربوکسی تراپی باعث کاهش پیدا کردن این جریان در زیر پلک‌ها شده و تیرگی را بهبود می‌دهد.

 

اطلاعات تماس
  • نشانی :
    تهران – خیابان شریعتی – نرسیده به دوراهی قلهک – جنب بیمارستان ایرانمهر
  • شماره تماس :
    09380118810 - 021-22004102
    021-22610240 - 021-22610350
    021-22004103 - 09129640360
  • ایمیل :
    info@niklaser.com